וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא אפילו הסתפרה באמצע: לאה שנירר חוגגת 65 במקסימום

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 14:21

לאה שנירר המשגעת חוגגת יום הולדת 65 ועד כה סיחררה בשלושה לוקים מבוקר עד ערב כשהיא פותחת באוטובוס הקסמים ומסיימת במסיבת ריקודים על שפת הכנרת. המרימה הלאומית

אנחנו מרבות לכתוב על נשים בשנות השישים לחייהן שנראות מעולה. מודות כי לרוב מדובר באושיות בינלאומיות, אבל אסור לשכוח שגם פה, בחלקת האלוהים הקטנה שלנו, יש כמה פרסונות שלחלוטין מתממשקות עם הקטגוריה. לאה שנירר, האישה והאגדה, חגגה אתמול (מבוקר ועד ליל) את יום הולדתה ה-65 בהילולה מוגזמת, בדיוק כמו שהיא אוהבת וסיחררה בשלושה לוקים נהדרים.

לאה שנירר. אינסטגרם, צילום מסך
פותחת את היום בשמלת ראפלס של Bow M. לאה נשירר חוגגת/צילום מסך, אינסטגרם

זה התחיל באוטובוס הקסמים עם כל החברות הקרובות כששנירר לבושה בשמלת קיץ מתנפנפת והמשיך למסיבת ריקודים במלון גלי כנרת, שם עלתה שנירר על שני לוקים נוצצים למדי שהדגישו את פיגורת הפילאטיס המופלאה שלה.

השמלה הראשונה איתה יצאה שנירר לדרך הייתה לבנה חושפת כתפיים ועמוסת ראפלס של המותג המקומי Bow M של מעיין ברונפמן. לשמלה החגיגית ציוותה שנירר נעלי מרי ג'יין בקולור בלוק שחור-לבן, כובע קש מדויק עם סרט שחור ותיק קרוסבאדי עם רצועת שרשרת של דיור.

לאה שנירר. אינסטגרם, צילום מסך
כובע קש, משקפי שמש אוברסייז ונעלי מרי ג'יין/צילום מסך, אינסטגרם

כשהגיעו האורחים ללוקיישן הנחשק עברה שנירר לגלאם סגלגל עם שמלת סטרפלס נוצצת של בוגרת שנקר סתיו הופמן בשילוב כתר פרחי לבנדר על ראשה וסנדלי פלטפורמה בגוון פנינה שפחות עידנו את הלוק וחבל.

לאה שנירר. אינסטגרם, צילום מסך
שמלה סגלגלה של סתיו הופמן וזר תואם לראשה/צילום מסך, אינסטגרם

השיא הגיע במראה השלישי כששנירר הפתיעה באוברול סקסי ושקוף בלבן ממנו משתלשלות שרשראות חרוזים וכן, ביצבצו גם תחתונים ברזילאים מתחת. הכול התרחש כשאופירה אסייג צועקת ברקע - חמש, ארבע, שלוש, שתיים - והנה באה הכלה.

עוד בוואלה!

מה לבשו הכוכבות לערב הגאלה של שבוע האופנה?

לכתבה המלאה
לאה שנירר. אינסטגרם, צילום מסך
המרימה הלאומית - לאה שנירר/צילום מסך, אינסטגרם

חדי העין גם הבחינו בתספורת הקארה הארוך שתקתק לה מעצב השיער שגיא דהרי בין הלוק השני לשלישי, ומי שלא שם לב - שנירר דאגה להבהיר לו את זה על הבמה. המרימה הלאומית, אמרנו.

נכון לשעה זו האירוע עדיין קורה וכלת השמחה מפזזת עם שמלת רשת, תחתוני ומדבקות פטמות מנצנצות. סביר להניח כי יהיו עוד דיווחים מהשטח. רק ברכות.

לאה שנירר. ארן חן,
אוברול עמוס שרשראות ותחתונם ברזילאים - לאה שנירר חוגגת 65/ארן חן
  • עוד באותו נושא:
  • לאה שנירר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully