וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה קווין: גל גדות כוחנית בשובל שחור ארוך

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 10:10

מדגש על טליה מעודנת, למניקור שחור מתוקתק ועד השובל הרך שהשתרך אחריה: הנציגה הישראלית מעבר לים גל גדות, הגיחה לטקס "האוסקר למדענים" והפתיעה באאוטפיט דרמטי ומלא סקסיות

הפרסומת להוט בכיכובה של גל גדות/HOT

נדמה היה לרגע כאילו טקס פרסי האוסקר חזר לסבב שני באל איי, אבל לא. הכוכבים הגדולים עלו אתמול (ראשון) על תלבושות מלאות גלאם לאירוע אחר לגמרי ודי רחוק מניצוצות הרד קרפט הקלאסי - הטקס השנתי התשיעי של פריצת דרך בתחומי המדע והמתמטיקה 2023, הידוע גם בשמו הלא רשמי והיותר קליל ופאן - "האוסקר למדענים".

גל גדות בטקס פריצת דרך בתחומי המדע. אינסטגרם gal_gadot, צילום מסך
דרמה לייט בחסות גל גדות/צילום מסך, אינסטגרם gal_gadot

בין האושיות שנצפו על השטיח האדום נכחו לילי קולינס, מילה קוניס מצוידת בבעלה, התכשיט הכי יפה - הלוא הוא אשטון קוצ'ר. בין עוד הרבה שמות מפוצצים וזוהרים, נכחה גל גדות אחת ויחידה, באאוטפיט אולי הכי דרמטי שלה עד כה באירועים פומביים.

עוד בוואלה!

גל גדות ורותם סלע נופשות באופנה ישראלית

לכתבה המלאה

התלבושת של גדות, שעוצבה על ידי המנהל האומנותי אנתוני ואקרלו, לקולקציית סתיו 2023 של המותג הצרפתי סן לורן, כללה חולצת סאטן שחורה בעלת שרוולים ארוכים. הטון הדרמטי נכנס לתמונה עקב קו צווארון גבוה שעטף את חלקה העליון כצעיף משי רך שנמשך לשובל ארוך, אך צר, כזה ששמר על אפקט עדינות דרמה לייט.

תחת פיקודה של הסטייליסטית האמריקנית קרלה וולש, שולבו מכנסיים שחורים דקיקים בגזרה גבוהה וצמודים לגוף, שהדגישו טליה יפיפייה, זאת בתוספת חגורה תואמת בעלת אבזם כסוף, מאותה הקולקציה.

בחירת הסטיילינג הודגשה בין היתר על ידי זוג עגילי זהב המורכבים משלוש חוליות ליניאריות (7,100 דולר) מבית טיפאני אנד קו, להם משמשת גדות כשגרירה בעולם. בנוסף, טבעת יהלומים כבדה ועבה, ממוסגרת בעיצוב זהוב הונחה על הקמיצה הימנית, על רקע מניקור מתוקתק ולק בצבע שחור. כשזה הגיע לשוז, נבחרו עבורה זוג עקבי שפיץ שחורים גם מבית המותג. עיצוב אולטרה שיקי מעור שחור - עקבי סלינג בק בעלי רצועת קרסול עוטפת וקצה מחודד וסקסי שחתם את הלוק הכוחני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully