וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה שווה לרכוש את נעלי הבובה החמות של הרגע?

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 8:32

נעלי מרי ג'יין הן ללא ספק הדבר הכי חם כרגע. אחרי הלוק של טיילור סוויפט שסחף כותרות, הבלרינה של Alaya שרבות חולמות עליהן - אלו האופציות השפויות שניתן לקנות ולאמץ את הלוק האלגנטי-בובתי

לפני כשבוע דווח בכלי התקשורת כי טיילור סוויפט ובן זוגה השחקן ג'ו אלווין הפרידו כוחות לאחר 6 שנים יחד. למרות שהשניים ניהלו את הקשר הזוגי ביניהם מתחת לרדאר, דמות אולטרה מפורסמת כסוויפט עדיין יכולה ליהנות מאחד האפקטים החשובים העומדים לרשותה בימים שלאחר הפרידה - לוק הנקמה. במקור מדובר בשמלת נקמה על תקן "בוא תראה מה פספסת" בשילוב "אני לא בוכה בחושך, המשכתי הלאה" וכדומה, אבל הרעיון הוא אותו רעיון.

כוכבת הפופ לא בזבזה את הזמן ויום לאחר היוודע דבר הפרידה פדתה את המניה כשנצפתה יוצאת ממסעדה עם חברים במנהטן בלוק נינוח ועם זאת מלא בגלאם. האאוטפיט שסוויפט בחרה למומנט המכונן כלל טופ שחור חושף כתפיים, ג'ינס רחב באורך קרופי עם עיטור של פרפר באזור הירך, תיק קריסטלים כסוף של מעצב העל פאקו רבאן ונעלי עקב שחורות בצללית מרי ג'יין.

על פי הכותרות שהגיעו בעקבות הופעת הנקמה, את מרב תשומת הלב תפסו העקבים. "טיילור סוויפט נכנסת לעידן הרווקות שלה בנעל המאסט הב של 2023", נכתב ב- The zoe report, אין סטייל פסקו ש"טיילור סוויפט יצאה בטרנד הנעליים הגדול ביותר של הוליווד לשנת 2023" וקוסמופוליטן הלכו על "טיילור סוויפט פתחה את עידן הרווקות שלה כשהיא נועלת את מרי ג'יינז האלגנטיות האלה מתחת ל-$150".

עם כל הכבוד לרווקה הטרייה, זה הזמן להתמקד בכוכבות האמיתיות של האירוע: נעלי המרי ג'יינז מדגם Jildie של סם אדלמן. הדגם, שמחירו 140$, מעוצב באסתטיקה וינטג'ית המציגה עקב צ'נקי, חרטום ריבועי מלפנים, סלינג בק מאחור ורצועה פרונטלית ברכיסת אבזם מוזהב.

עוד בוואלה!

זמן להתחדש: 8 שמלות יפות לפתוח איתן את האביב

לכתבה המלאה

מגמת המרי ג'יין, סגנון המהווה פרפרזה לצללית הסירה, מסמנת העונה רלוונטיות מרשימה בשלל גרסאות - שטוחות, על פלטפורמה, עקב ריבועי קטן, סטילטו או צ'נקי. אך העקב פחות משנה פה, מה שחשוב זו הרצועה שמעטרת את מרכז גב כף הרגל.

הנעליים הקלאסיות נקראות על שם הדמות מרי ג'יין, נערה צעירה מרצועת הקומיקס "באסטר בראון", אשר נוצרה על ידי ריצ'רד פ. אאוטקולט בתחילת המאה ה-20. מלבד אלו של סם אדלמן, דגם נוסף שמקבל העונה פוקוס מגיע בוורסיה שטוחה מבית האופנה המתקמבק Alaya שמציע סדרת נעלי בלרינה בשילוב רצועת רכיסה במגוון גרסאות. הפופולרית ביותר כוללת ניטים כסופים על רקע שחור והיא נמכרת ב- 1,150$. הנה כמה אופציות שפויות יותר:

נעלי מרי ג'יין. אילוסטרציה,
1. קסטרו - 149 שקלים, סרג'יו רוסי למימוזה - 2,482 שקלים במקום 3,545, 3. מנגו - 399 שקלים, 4. זארה - 259 שקלים, 5. מאסימו דוטי - 499 שקלים, 6. פריטי בלרינס - 799 שקלים, 7. פריטי בלרינס - 999 שקלים/אילוסטרציה
נעלי מרי ג'יין, שוזאונליין. יח"צ,
שוז אונליין - 259 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully