וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני: 5 מוצרים בדיוטי פרי שיעשו לכם את החופשה

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

24.4.2023 / 12:30

משמפו יבש ועד מיני קרם ידיים: 5 מוצרי המיני הכי שווים שיחסכו לכם הרבה מקום במזוודה - רגע לפני שהחופשה מתחילה באופן רשמי

אישה צעירה מנסה בושם. ShutterStock
מוצרי מיני'ס הם דבר גאוני ולא משנה איך תסתכלו על זה/ShutterStock

ישנם מחקרים שמראים שהציפייה לחופשה, היא בעצם משמעותית הרבה יותר מהחופשה עצמה. כולנו מכירים את התחושה הנהדרת הזאת כשמבינים שהטיסה שחיכינו לה כל כך הרבה זמן מתקרבת בצעדי ענק, והגיע הזמן לחשוב על הדברים הפרקטיים. לרכוש חבילת גלישה לטלפון, ביטוח חו''ל ואיך לא? לארוז!

אז נכון, כשאתם חולפים על פני הפסל של דוד בן גוריון בכניסה לדיוטי פרי וכבר מרגישים בעננים, המזוודה שלכם ארוזה לגמרי, נשלחה לבטן המטוס או ממש פה לידכם. אבל אם תרצו לשדרג את הטיסה והחופשה, אתם חייבים להצטייד גם במוצרי מיני קטנים שיהיו תמיד בשלוף לכל תרחיש שלא יבוא, זו בדיוק הסיבה שהכנו רשימה מסודרת עבורכם והאמת היא, שעל חלקם אפילו תוכלו ליהנות מהטבה של 4+1. יותר טוב מזה נשתגע.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
אם תרצו לשדרג את הטיסה והחופשה, אתם חייבים להצטייד גם במוצרי מיני קטנים/יח"צ

והנה טיפ מנצח: מוצרי מיני'ס הם דבר גאוני ולא משנה איך תסתכלו על זה. הם חוסכים מקום, משקל, הכמות בבקבוקונים מתאימה בדיוק לנסיעות כך שלא צריך לסחוב את מוצרי הטיפוח הגדולים מהבית ולקחת בחשבון שעקב הפרשי טמפרטורה או מזג אוויר התכולה תפגם, ובכלל התחושה של אריזה קלילה ויעילה ללא בגדים או מוצרי טיפוח מיותרים שיכבידו על המזוודה, עושה טוב בלב. הנה כמה נבחרים שתוכלו לקחת ליעד הבא שלכם:

להריח טוב בכל עת - בושם מיני

פאקו ראבן הספרדי היה אחד ממעצבי האופנה הגדולים בעולם שהלך לעולמו רק לאחרונה, אבל השאיר מורשת מלאת ניחוחות וסטייל. ואם מדברים על ניחוחות, זו בדיוק הסיבה שלשמה התכנסנו! בשביל לצבוע את החופשה שלנו בריח בלתי נשכח, תוכלו לקנות את אחד הבשמים שלו, לגבר או לאשה בדגם מוקטן שיכנס אליכם לתיק וישרת אתכם בכל מטרה. אגב, תוכלו למצוא על המדף גם דגם מוקטן של FAME של נועה קירל, ובושם לגבר מבית ראלף לורן.

קרם ידיים מוקטן

בין אם אתם טסים ליעד קר ויבש, או חם ולח- קרם ידיים הוא כנראה אחד הדברים שתשכחו לארוז ותזכרו רק כשתרגישו צורך למרוח אותו. בימים מבולגנים של טיסות, אחרי ימים אינטנסיביים של שוטטות ברחוב או אפילו בערב אחרי יום שלם של סקי בשלג- גם לידיים שלכם מגיע פינוק. בדיוטי פרי תוכלו למצוא מגוון של מותגים שהידיים שלכם, יודו להם.

שמפו יבש

נכון שגם אתם מרגישים שכשטסים לחופשה הימים דווקא מאוד ארוכים ואינטנסיביים, שזה קצת הפוך מ"חופש"? ובכן, למה שלא תראו פשוט נפלא תוך כדי? אחד היתרונות של שמפו יבש הוא בעצם העובדה שהוא ממש חומר לעיצוב השיער, כזה שיתן לו את הקיק האופנתי והריח הנעים והרענן שיסייע לכם לעבור בקלות שעות של טיסות, ג'ט לג, והסתובבויות ברחבי היעד אליו טסתם. זה בדיוק מה שיחזיק אתכם עד המקלחת המפנקת של הערב.

מסקרה

אין ספק שמסקרה היא אחת מהחברות הטובות ביותר של האישה. היא משדרגת את המראה בשניות, מעניקה לו מראה דרמטי, מוקפד ומטופח. היא מתאימה ליום יום, היא מתאימה לערב, מה שהופך אותה באמת למוצר האולטימטיבי. זו בדיוק הסיבה שאין צורך לקחת את המסקרה הנאמנה שלכן מהבית, אלא לרכוש אחת קטנה, ייעודית שבמינימום מקום, מביאה את המראה שלכן למקסימום. איזה כיף!

קרם הגנה

השארנו את הדבר החשוב ביותר לסוף, קרם הגנה! לא משנה מה הטמפרטורה בחוץ, מדובר במוצר הכרחי שאשכרה שומר על הפנים שלנו מנזקי השמש (כן, גם בימי גשם). לרוב קרם הגנה מגיע בשפופרות גדולות ואולי מסורבלות, מה שיכול להפוך את הנשיאה שלהן לקצת מעיקות. בדיוטי פרי תוכלו למצוא מקדם הגנה 50 SPF של חברת שיסיידו היוקרתית, שמגיע בצורת רול און קומפקטי וקל לשימוש. מדובר כאן על מוצר שהוא מאסט שישרת אתכם נאמנה בכל טיסה באשר היא.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
ויש גם הטבה של 4+1/יח"צ

אלו כמובן רק חלק ממגוון רחב של מוצרי טיפוח, איפור ובישום מוקטנים המתאימים במיוחד לנסיעות ומשתתפים בהטבה 1+4 חינם: בכל קנייה של חמישה מוצרים המשתתפים בהטבה, תשלמו רק על הארבעה (הזול מבינהם ללא עלות). בכפוף לתקנון.

בסופו של דבר, אריזה היא אמנות, ואריזה נכונה היא בדיוק מה שיהפוך את חווית הטיסה לנעימה, יעילה ונוחה. איך אומרים, הראה לי את המזוודה שלך ואגיד לך מי אתה? טוב.. אולי זה לא המשפט המקורי אבל אין ספק שהוא נכון. אז, נתראה במדפי המוקטנים בדיוטי? שתהיה טיסה נעימה!

לכל פריטי המיני'ס ולמבצעים של הדיוטי פרי>>

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully