וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו יוגה פותחים סניף חדש - ויש הנחה מטורפת על ה-כ-ו-ל

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 10:11

חנות שנייה בישראל למותג הספורט הבינלאומי המצליח, אבל זו לא כל הבשורה המרעישה. החל ממחר, לרגל הפתיחה החגיגית - הנחה של 30% בשני הסניפים על כל הקולקציה. תודו לנו אחר כך

אחרי הרעש וההתלהבות שיצרה החנות הראשונה של alo yoga בישראל בקניון TLV, תחנה שנייה למותג האקטיב המצליח בזיכיון של קבוצת 911 במקדש השופינג של צפון תל אביב - קניון רמת אביב. מחר, ה-1.5, תפתח החנות ברמת אביב, המשתרעת על שטח של כ-250 מ"ר והיא מיישרת כמובן קו עם חנויות המותג בעולם והאידיאולוגיה שעומדת מאחוריהן. חוויה רוחנית מלאה, כפי שבאלו אוהבים להדגיש, המשלבת בין אופנה לפרפורמנס, חיטוב ועיצוב.

אלו יוגה. יח"צ בינלאומי,
סניף חדש של alo yoga בקניון רמת אביב/יח"צ בינלאומי

הבשורה המרעישה באמת היא - מבצע חסר תקדים. 30% הנחה לרגל יום אלו הבינלאומי, כן, יש דבר כזה. חגיגת מבצעים בכל העולם על כל הקטגוריות וכל הקולקציות, עד ה-5.5.

מותג האקטיב הידוע, שנוסד ב-2007 בלוס אנג'לס על ידי דני האריס ומרקו דיג'ורג', הוא המותג הצומח ביותר בעולם בקטגוריית ה-Activewear. מותג לייפסטייל שחרט על דגלו לקדם יוגה בעולם, להפיץ את תנועת המיינדפולנס, להעניק השראה של wellness ולפתח קהילתיות. מעבר לכך נחשב פופולרי ביותר בקרב הסלבריטאיות והוא מחזיק את השגרירות הנחשקות בעולם שודמת קנדל ג'נר ואחרות.

אלו יוגה. יח"צ בינלאומי,
חליפה בוורוד ניאון - טופ ב-196 שקלים לאחר הנחה, טייטס ב-413 שקלים לאחר הנחה/יח"צ בינלאומי

ההחלטה על כניסה לישראל היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של המותג, שבמרכזה כניסה לטריטוריות חדשות מחוץ לארצות הברית והשקה של קולקציות מגוונות, מבגדי ספורט אופנתיים ונוחים ועד פריטי athleisure.

עוד בוואלה!

במה חשקנו השבוע? חולצה שקפקפה ותיק מנצח שתכניסו בו ה-כ-ו-ל

לכתבה המלאה
אלו יוגה. יח"צ בינלאומי,
ויש גם מבצע מטורף - 30% הנחה. בגד גוף לאחר הנחה - 276 שקלים/יח"צ בינלאומי
אלו יוגה. יח"צ בינלאומי,
מכנסי דגמ"ח מניילון לאחר הנחה - 413 שקלים/יח"צ בינלאומי
אלו יוגה. יח"צ בינלאומי,
סט משגע עם משחקי שקיפויות בירוק מנטה/יח"צ בינלאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully