וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל ג'נר שוב מצהירה: חזיות - אאוט

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 13:54

קנדל ג'נר נכחה באירוע יוקרתי לכבודו של קרל לגרפלד המנוח בחנות וינטג' נחשבת בניו יורק, לטובתו לבשה שמלה כחולה עוצמתית ושקופה לגמרי. משחררת את הפטמה, שוב

בצל השמועות על הזוגיות עם הראפר באד באני, אותן ממשיכה קנדל ג'נר ללבות עם מיני פפראצי כל שני וחמישי, היא עדיין מגיעה לאירועים בגפה. על האפטר פארטי אנחנו לא אחראיות, אבל לאירוע עצמו היא מגיעה סולו ודואגת גם להשאיר חותם.

לתערוכת הרטרוספקטיבה של המעצב המנוח קרל לגרפלד הגיעה ג'נר לחנות הווינטג' היוקרתית בניו יורק -What Goes Around Comes Around בשמלה כחולה מרהיבה של אלכסנדר ווטייר, קוטור לשנת 2022.

השמלה עם צווארון גולף, שקופה כולה, בצבע כחול עז, לטובתה בחרה הטופ מודל לוותר על חזייה, אבל מה חדש בגזרה, הא? מגפיים כחולים באותו גוון בדיוק השלימו את השמלה שהתהדרה בנוצות אנגרי בירד לא מבוטלות, ונרשם גם תיק בטקסטורת קרוקו של שאנל בהתאמה מושלמת תודות לסטייליסטית דני מישל, שהתעקשה על דקויות.

מאוחר יותר באותו הערב, כפי שאמרנו - יש אפטר, המשיכה ג'נר במוטיב השקיפויות ויצאה בטופ חום מינוס חזייה וחצאית קצרצה מעור ופרווה עמוסה כולה חגורות של בלומרין. המגפיים מעוטרים אבזמים השלימו את הסט, וזה היה הדבר המחמם היחיד בטוטאל לוק הזה בכפור של ניו יורק. זה ובאד באני שיצא מהקלאב שניה אחריה.

עוד בוואלה!

טופלס ובפלטפורמות אימתניות: התמונה המהפנטת של קנדל ג'נר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully