וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחסכניות היוש: איתרנו טריק קליל לטינט ביתי לסומק בלחיים

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 8:41

למינימליסטיות או לחסרות הסבלנות (אנחנו לגמרי איתכן), שרוצות לחסוך כמה שכבות ודקות משגרת האיפור - שימו לב: טריק הטיקטוק הזה מייצר מוצר ביוטי שימושי ברמות. הכירו את הטינט (הכמעט) ביתי ועשו זאת בעצמכן. כי למי יש זמן לשגרת יופי מסובכת?

הצעה לאיפור סטנדרטי ליום לימודים ראשון סמסטר ב'/NOW רוני שרמייסטר

אנחנו לא יודעות מי צריכה לקרוא את זה, אבל שגרת היופי שלכן לא חייבת להיות עד כדי כך מסובכת (החיים מספיק מורכבים גם ככה). בשנים האחרונות נכנס ברוח סערה לשוק הביוטי המוצר האולטימטיבי, שגרם לרבות לשנות מיידית את שגרת הטיפוח היומיומית. כן, אנחנו מדברות על הטינט.

מאיה קיי. אינסטגרם maya.keyy, צילום מסך
קצת סומק בלחיים מה רע?/צילום מסך, אינסטגרם maya.keyy

בין רגע הפך המוצר שמוסיף קצת סומק וצבע ללחיים, השפתיים ואזורים בפנים אותם אנחנו רוצות להדגיש וכאלה שפחות. התוצאה? מראה זוהר, שלמעשה דורש אך ורק מאמץ מינימלי. החסרון? עוד מוצר שצריך לרכוש באופן קבוע, להוסיף לתיק האיפור שלך ולהשתעבד אליו (איף). אך אנחנו כאן כדי להוות לכם עזר כנגד הטיקטוק, ומסתבר שטריק חדש שמשוטט לו ברחבי הרשת, מציג דרך חדשה ליצור בעצמכן טינט (כמעט) ביתי. אז מה נדרש?

עד כה הגיע הטינט במגוון ורסיות לבחירה - ג'ל, נוזל, קרמים ומה לא. מציאת המתכון הנכון עבור עור הפנים שלנו הוא כמובן לפי העדפת המריחה והמימוש של כל אחת. כדי לצמצם את החיפוש ישנה אפשרות חדשה וחסכנית המשלבת בין מייק-אפ נוזלי לליפגלוס בגוון ורוד-כתמתם (תלוי בצבע עור הפנים) לבחירתכן.

יצירת טינט ביתי. אינסטגרם nats_tutorials, צילום מסך
שלב ראשון: מנה מכובדת של מייק-אפ/צילום מסך, אינסטגרם nats_tutorials

בשלב הראשון, יש למרוח על גב היד או כל משטח סטרילי אחר (חשוב!!), טיפה מכובדת מהמייק-אפ היומיומי שלכן. לאחר שבחרתן את צבע הליפגלוס בו תרצו להשתמש, טפטפו גם ממנו מנה גדושה, לצד המייק אפ.

עוד בוואלה!

"נשרפתי בכל הפנים עד כוויה דרגה מספר 2"

לכתבה המלאה
יצירת טינט ביתי. אינסטגרם nats_tutorials, צילום מסך
שלב 2: הוספת ליפגלוס בצבע הרצוי (בגווני ורוד-כתמתם)/צילום מסך, אינסטגרם nats_tutorials

לאחר מכן, ערבבו בין השניים עד למראה אחיד על גב היד. לאחר שנוצר מיקס בין התכשירים, הנוסחה היא מאוד פשוטה: התחילו במריחה! שימו לב שגם כשזה מגיע למריחת סומק, מיקומו הוא לא פחות קריטי. יש שיגידו שעדיף למקם אותו בכל האזורים המוגבהים של הפנים בזמן תנועת חיוך - אבל בינינו אין אזור נכון או לא נכון. ליתר דיוק, יותר נכון לדעת איך למרוח אותו, במיוחד כשמדובר בחומר מעט סמיך מהרגיל - בהתחשב בכך ששניהם נוזלים, בפרט הליפגלוס - שלעיתים יכול להיות דביק יחסית למייק-אפ.

יצירת טינט ביתי. אינסטגרם nats_tutorials, צילום מסך
מיקס אנד מאץ': מאחדים את המייק-אפ והליפגלוס/צילום מסך, אינסטגרם nats_tutorials

למראה המפוסל שאנחנו מחפשות, פלאס עצם העובדה שאנחנו לא רוצות להתעכב רגע לפני היציאה מהבית כל בוקר, הטכניקה היא למרוח כמות נכונה של הפיגמנט, כדי להבליט את מה שחשוב. לקחת מעט מהצבע שיצרנו ולצבוע בעזרת הידיים או מברשת רכה, בטפיחות קלות את עצמות הלחיים, תוך כדי תנועות ערבוב כלפי מעלה, לכיוון הרקות.

יצירת טינט ביתי. אינסטגרם nats_tutorials, צילום מסך
מורחות בטפיחות קלות לכיוון הרקות/צילום מסך, אינסטגרם nats_tutorials

מעבר לכך שטרנד הטיקטוק הנוכחי הוא חסכני ופשוט יותר לכל מי שלא מצליחה למצוא את עצמה בין מדפי הפארם, הוא יכול ליצור מראה משלים ומושלם לצד השפתיים. מה זה אומר? אם בא לכן ללכת על כל הקופה, הוסיפו מעט מהליפגלוס בו השתמשתן כסומק מעל הצבע שנבחר לשפתיים וכך ייווצר מראה סימטרי. הטריק החביב והרב תכליתי, יחסוך למי מכן שמעוניינת - זמן, מאמץ ואנרגיות מיותרות בבואכן להתארגנות בייסיק. תודו לנו אחר כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully