וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמות על שופינג ביוון? המלצות רותחות מאחת שיודעת

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 7:01

סלומה פקיאל-דיין היא הבעלים ומנהלת המותג המצליח גריק סנדלס, הסנדלים בעלי הניחוח היווני שהופכים כל לוק קיצי למושלם. רגע לפני חופשת הקיץ שלכם, ובעוד אתן מתלבטות על האי היווני האולטימטיבי - דאגנו להמלצות שופינג מדויקות מאישה שמבינה דבר או שניים בסטייל

הסיפור של GREEK SANDALS החל בהרפתקה ים-תיכונית בעת שייט קטמרן בין איים היווניים. באותה הפלגה נפגשו שתי המייסדות של המותג, סנדרה קדוש וסלומה דיין, מפגש שיצר חיבור מידי בין סגנון החיים, הערכים האסתטיים, והרצון המשותף ליצור משהו שחסר לשתיהן - סנדלים.

כאספניות נאמנות של סנדלים יווניים לאורך השנים, ביקשו השתיים ליצור סנדלים שאוצרים בתוכם תחושה של חופשת קיץ מתמשכת, במוצר על זמני בעל איכות ועכשוויות, הנושא את חותם הדגם הקלאסי. הרעיון הוביל לחיפוש אחר בתי מלאכה מקומיים, מקוריים, שעובדים עם עורות איכותיים ומסוגלים למתוח את גבולות המסורת ולהוסיף את האמירה העיצובית שלהן שכוללת היום עשרות דגמים שטוחים בגוונים טבעיים לנשים, גברים וילדים.

סלומה פיקאל. יח"צ,
סלומה פקיאל דיין, המעצבת של GREEK SANDALS/יח"צ

סלומה פקיאל-דיין (35), הבעלים ומנהלת המותג, עלתה לארץ מצרפת בשנת 2005 ובשבע השנים האחרונות פותחת מידי שנה לתקופת הקיץ פופ-אפ של ה-GREEK SANDALS בתל אביב. חנות ריזורט מושלמת, כשלצד הסנדלים, היא מציגה מגוון רחב של פריטים משלימים כגון תכשיטים, פרטי עיצוב ייחודיים, נרות, פראו, קולקציית רפיה, ספרים, קוסמטיקה ועוד, באוצרות המשקפים את טעמה הייחודי. אספנו מסלומה את המיטב שיש ליוון להציע והנה המלצות השופינג השוות ביותר באיים היווניים.

סלומה פיקאל. יח"צ,
המלצות לשופינג באיים היווניים מאחת שיודעת/יח"צ

The Naxos Apothecary באי נקסוס

מותג בישום וקוסמטיקה יוקרתי המציע מוצרים טבעיים, מבוססי צמחים, לגוף ולפנים ונרות בניחוחות קיצים, קלילים uמפתים. המוצרים נקראים על שם כפרים באי נקסוס, הם נארזים באופן מושלם והאווירה בחנות, בנוסף לריחות והנוף, היא חוויה. בחנות הדגל באי נקסוס, שהיא חוויה בפני עצמה, ניתן לצפות בצוות המפתחים העובד במעבדה הפתוחה ואפילו להזמין אבחון אישי של סוג העור והתאמה אישית של מוצרים. בקומה העליונה יש חדר תה שליו בו מגישים מאכלים חלומיים וקוקטיילים העשויים אך ורק מעשבי תיבול ומשקאות יווניים חריפים, שאף הם למכירה.

Natural Greek Fabrics באתונה

במרכז הקניות המסורתי של אתונה, בו רחובות שלמים מוקדשים לחנויות המוכרות פריטים ספציפיים כמו ידיות לדלתות, תאורה ובדים, נמצאת החנות Natural Greek Fabrics, חנות בדים יוונית מסורתית המספקת בדים יפים, טבעיים, מתוצרת יוונית באיכות מעולה ובמחירים נוחים. החנות קיימת מאז 1936 וניתן למצוא בה טקסטיל לבית, מצעים ומגבות חוף, בעיצוב מושלם בניחוח הים תיכוני הכה אהוב.

Atman Concept Store באי סקיאטוס

חנות קונפסט באי סקיאטוס (אי פחות מוכר שהוא חלק מקבוצת האיים הספורדיים) עם מבחר אדיר שכולו על הרת הקיימות ואקו-פרנדלי, ומאגד עיצוב מקומי יווני מכל התחומים: תכשיטים, קרמיקה, אופנה, פריטי וואן פיס, ואפילו מוצרי קוסמטיקה. אני מאוד מתחברת למוצרים החדשניים ולקיימות, שזו גישה שאני מקפידה עליה גם אצלנו בארץ. הכול בקונספט של קיץ, עם מותגי איפור טבעי, שמנים אתריים ומקדמי הגנה ייחודיים, כמו hello Sunday.

Just Brazil בחניה באי כרתים

אין כמו לטייל ברחובות של חניה העתיקה בכרתים, ולעבור בין הסטודיואים של אומנים מקומיים. שם בלב בעיר העתיקה ממוקמת Just Brazil, שמה שמייחד אותה אלו הבחירות של הקניינות: אני תמיד מוצאת שם פריטים מיוחדים על-זמניים, של מעצבים מכל העולם, כמו חולצה פולקלורית מחברת antik batik לצד אספנות של תכשיטי וינטג' one of a kind, בגדי ים, משקפי שמש וכו'. אל תפספסו את המדרגות המסולסלות שעולות לקומה השנייה, החנות ממשיכה שם עם קולקציית קיץ לגברים שווה במיוחד ממותגים בינלאומי ומקומיים.

More than this באנטי פארוס

חנות קסומה באנטי פארוס ברחוב המרכזי של האי הקטנטן, שנמצא מול אחיו הגדול פארוס. רוב האנשים עוברים לאנטי פארוס לבילוי יומי, לגלות נופים וחופים יותר פראיים, אבל מומלץ למשוך את היום אל תוך הלילה וליהנות מהכפר הקטן והקסום שמתעורר בשעות הערב המוקדמות. החנות לבנה כולה מבחוץ, והיא מייצגת תכשיטים ואומנים של מעצבים יווניים בלבד. מרבית הפריטים יקרים אבל חלקם גם במחירים נגישים. החנות בעלת עיצוב יפיפה ומציגה עבודות אומנות ועיצוב, מקורות השראה ופריטים מההיסטוריה היוונית. מבחינתי זה ה-מקום לגלות מעצבים חדשים מיוון, ועל הדרך לקבל בוסט של אותנטיות והשראה.

Hera בכפר נעוסה באי פארוס

חנות בפארוס הממוקמת בכפר נעוסה, וקרובה מאוד לנמל ההיסטורי. הרה היא אישה מיוחדת שהכרתי ליפני יותר מ-15 שנים, ועם השנים הפכה לחברה. היא בוחרת כל חברה בעצמה, בטעם האישי המדויק והאיכותי שלה. ניתן למצוא שם קולקציית תכשיטים של Apriati שהיא יוונית במקור, לצד מוצרי קיץ, שכולם באיכות גבוהה. יש פריטים שנשארים איתנו עוד הרבה לשנים קדימה כמו מגבות ים וכו', וזו חנות מושלמת למתנות ייחודיות לפני שחוזרים הביתה.

עוד בוואלה!

הזמנה לחתונה: 14 המלצות ללוקים מנצחים לעונת האירועים

לכתבה המלאה

ZALI באנטי פארוס

זה המקום לפרטי אופנה הכי טרנדיים ובצו השעה. מבגד ים לשמלה, תכשיטים קטנים, תיקים שיקיים ועוד. אפשר ממש להרכיב שם מלתחה שלמה ולהתלבש בסטייל וגם הזדמנות מעולה להכיר מותגים חזקים שלא פופולריים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully