וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככלה ביום חתונתה: לירן כוהנר בארבעה לוקים לבנים

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 13:02

לירן כוהנר הייתה במשלחת השגרירות של מותג השיער שנתן חסות לאירוויזיון ובתור שושבינה של נועה קירל סיפקה ארבעה לוקים לבנים, כולם בטרנד החם של העונה

שמלת סליפ לבנה, חצאית מקסי עם שסע ועוד טופ עם פרח עצום במרכז - אלו הם רק חלק מהלוקים אותם לבשה לירן כוהנר לוויקנד בליברפול לרגל האירוויזיון.

כוהנר ושונית חמד היו חלק ממשלחת השגרירות של מותג השיער מרוקון אויל שנתן חסות לתחרות השירה הבינלאומית, וחוץ מהתסרוקות שהוחלפו בקצב מסחרר, נראו גם לא מעט לוקים מוגזמים.

לירן כוהנר בחרה במוטיב מאוד ברור לנסיעה - לבן, פרחוני וטרנדי במקסימום. ארבעת הלוקים נשענו על מגמות חזקות מאוד ברשת בחודשים האחרונים ולפניכן הפירוט המפורט. סתם, למקרה שתרצו לעשות העתק-הדבק.

זה התחיל בשמלת סליפ לבנה של the era brand, מותג הבגדים החדש של כוהנר לאחר שהפרידה כוחות מטופאצו. עליה בלייזר לבן מבד נשפך של פרלה דה וו, שרשראות פנינים באלמנט ההעמסה של קוקונאט לאב, ועגילים משיתוף הפעולה של כוהנר עם דניאל גרבר. הקפשיין - השושבינה של קילה. דפנטלי.

המראה החביב עלינו הגיע בשעות הערב, אז לבשה כוהנר חצאית מקסי וחולצה בעיצובו של עידן לרוס. קונטרסט מושלם של שחור-לבן עם חצאית לבנה בעלת שובל עדין ושסע במרכז וחולצה שחורה עם שרוולים ארוכים ומחשוף עמוק (מאוד) בחזה ובסופו פרח גדול לבן. הפעם בחרה בשרשרת פנינים דקיקה והלכה על קוקו גבוה ממנו יוצאת צמה ארוכה. עבודת תוספות לא רעה - תני טיפים ללורין.

לעוד יום באווירת פרחים ופנינים לבשה המשפיענית טופ מעולה של לרוס בקשירת קולר עם פרח עצום במרכז ושתי קשירות דקיקות בגב, אותה שילב עם ג'ינס משוחרר של דיזל ועגילי פנינים נופלים של קוקונאט לאב.

שמלה אחרונה חביבה לערב הגמר, שגם אותה שלפה מהקולקציה החדשה של לרוס שנראתה על המסלול בשבוע האופנה תל אביב במרץ האחרון, לבנה ועמוסת ראפלס בדיוק בצו השעה. שמלת סטרפלס צחורה באווירה ספרדית עם שסע מכובד בירך, וראפלס לאורכה. הפנינים שבו לצווארה ונרשמו גרביונים שחורים וסנדלים, להכניס קצת אדג' בלוק הכלתי.

עוד בוואלה!

המרעננת הרשמית: לירן כוהנר עושה את המלדיביים בטוטאל לוק אורנג'דה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully