וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתפנק עוד לפני החופשה: המוצרים הכי שווים שמצאנו בדיוטי פרי

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

22.5.2023 / 12:30

עוברים בדיוטי פרי בקרוב? הנה דרך נהדרת שתאפשר לכם גם לחסוך מקום במזוודה וגם לרכוש מוצרי טיפוח ואיפור מובילים במחיר מעולה

אישה צעירה מחזיקה קרם. ShutterStock
איזה מזל שיש דיוטי פרי!/ShutterStock

כולנו רוצים להשקיע במוצרי האיפור והטיפוח שאנחנו רוכשים, מדובר על תכשירים שאנו מורחים על הגוף והפנים וחשוב לוודא שאנחנו קונים את הטוב ביותר, על מנת לקבל את התמורה המועילה והטובה ביותר. אנחנו משקיעים באורח החיים שלנו, בתזונה, בפעילות גופנית, אפילו משקיעים בחופשה שעושה טוב לנפש ולכן, ברור שנשקיע גם במוצרי הטיפוח שאנחנו רוכשים.

הבעיה היא שלרוב, מוצרי הטיפוח הטובים והאיכותיים הם גם מאוד יקרים. לא תמיד קל לרכוש אותם על בסיס שוטף וקבוע ולכן, חשוב לרכוש נכון. אז מעבר לרכישה מחושבת ומתוכננת, המשמעות של קניה חכמה באה לידי ביטוי גם במסגרת הטבות שיאפשרו לרכוש כמה מוצרים איכותיים במקביל. איזה מזל שיש דיוטי פרי! כי במסגרת ההטבה, מותגים מובילים כמו קליניק, AHAVA, Kiehls, וVictoria's Secret נמכרים במחירים אטרקטיביים למדי.

כך, אפשר למצוא במקום אחד מגוון רחב של מוצרים ולשלם על כל שני פריטים, 30$.

התפזרתם? נעשה לכם קצת סדר:

בתחום הטיפוח תוכלו למצוא את ערכת הטיפול של -417, המכילה בתוכה קרם ידיים, קרם רגליים, קרם גוף, מסיכת בוץ לגוף ומלח אמבט, כולם בגדלים מוקטנים שתוכלו לקחת ביחד איתכם לחופשה לאקסטרה פינוק. קרם הניקוי של קליניק מכיל פורמולה שפותחה על ידי דרמטולוגים, המסייעת לחשוף עור רענן יותר. היא מסירה את תאי העור המתים כך שהלחות תוכל לעשות את עבודתה טוב יותר ומסייעת להעלים קמטי יובש עדינים. קרם הניקוי העדין של Kiehls מיועד לכל סוגי העור. הוא מנקה את העור ומסיר את האיפור מבלי לייבש אותו וללא הסרת השמנים הטבעיים שלו, ערכות שיזוף בהתזה של המותג St. Tropez, והרשימה עוד ארוכה.

דיוטי פרי. יח"צ,
השתמשו במחירים של הדיוטי פרי גם לקניות חכמות שישמשו אתכם בטיול עצמו/יח"צ

בתחום האיפור תוכלו למצוא את ערכת העיניים של לנקום, ערכת נסיעות מכילה מסקרת Hypnose Mascara Noir, קרם Genifique לעיניים, עפרון עיניים ומסיר עיינים, מגוון עפרונות הבהרה לגבות ושפתונים מבית קיילי ג'נר, אחד המותגים הכי מדוברים בשנה האחרונה ובצדק.

לכם רק נותר להחליט אם אתם אורזים את המוצרים יחד איתכם, או משאירים אותם בארץ כדי להתפנק כשתחזרו.

בסופו של דבר, סביר להניח שבטיסה הזאת נוציא סכום לא מבוטל של כסף וכן, זה כנראה יהיה שווה את זה, אבל אם אנחנו יכולים לצד זה, גם לבצע רכישות מבוקרות וחכמות מצד אחד, וכאלה שיועילו וישמחו אותנו מצד שני, זו בהחלט הזדמנות פז.

לכן, זה המקום לתת לכם טיפ של אלופים: השתמשו במחירים של הדיוטי פרי גם לקניות חכמות שישמשו אתכם בטיול עצמו, אבל גם לכאלה שישמשו אתכם נאמנה גם בבית. כי לצד מוצרי החשמל המוזלים, גם הגוף והפנים שלכם זקוקים לשגרת טיפוח טובה ואיכותית.

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully