וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של עומר אדם התחתנה בשמלה מדהימה

רומי עפרון, המוכרת לרובכם בתור האקסית של עומר אדם, התחתנה בסוף השבוע עם בחיר ליבה, איש העסקים נדב פתאל בשמלות כלה משגעות אחת אחת. כל הפרטים

זה היה אירוע של כל המי ומי. החברות של הכלה רומי עפרון, הן ידועניות, דוגמניות וכוכבות למיניהן, ומצד הבעל כל הסלתה והשמנה של עולם העסקים שכן הוא חלק מאחת המשפחות היותר מוכרות בארץ - משפחת פתאל, כן, רשת המלונות וזה.

עפרון זכורה לרובכם בתור האקסית המיתולוגית של עומר אדם, כשהשניים נפרדו בשנת 2017. בסוף השבוע התחתנה היפהפייה התחתנה עם נדב פתאל, באירוע שהפך להרמות עד אור הבוקר, כשהכלה נראית מדהים בשמלות אלגנטיות ונקיות.

השמלה הראשונה בעיצובה של ענבל דרור הייתה שמלת סטרפלס חושפת כתפיים, לבנה צחורה באורך מקסי ולה שני שרוולים ארוכים מחוברים. החלק הנסיכותי הגיע בצעיף המעודן שנכרך על צווארה כקולר וממנו יצא שובל שיפון עדין. בלי תכשיטים, בלי עניינים, רק שני עגילי יהלומים מכובדים לאוזניה וחצי קוקו אסוף ידי אדיר יעקב.

מעט אחרי החליפה לעוד שמלה של דרור עם מחוך משגע בחלק העליון שנותן כבוד לדקולטה וממנו נפתחת חצאית עם ווליום (אבל בדיוק במידה), עם שובל עדין והפריט החשוב בבגד שכל אישה צריכה - כיסים.

בלוק הנוכחי הוסיפה עפרון שרשרת טניס משובצת כולה יהלומים של יפעת עובד והמשיכה עם האיפור הנקי והמופלא של נאור אפל. נסיכה אמיתית.

עוד בוואלה!

לא צריך יותר מזה: יעל שלביה בפריט מטריף אחד שהקפיץ את הלוק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully