וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית ספורטס אילוסטרייטד לא הורשתה ללבוש ביקיני עד גיל 18

דוגמנית השער של ספורטס אילוסטרייטד חושפת כי לא הורשתה ללבוש ביקיני עד גיל 18. איך שהותר האיסור עברה ברוקס נאדר להצליח בגדול בניו יורק סיטי ובגיל 26 היא כבר מככבת על השער, בדיוק כמו שחלמה

ברוקס נאדר בת ה-26 מגיעה מעיירה קטנה בלואיזיאנה שבארצות הברית. אמה הייתה מלבישה אותה ואת אחיותיה בשמלות מתוקות ותואמות כשלראשן גם סרטים זהים. לצד הבגדים השמרניים בעיירה בה גדלה היה גם חוק איסור לבישת ביקיני עד גיל 18, ככה מספרת נאדר.

ברגע שהותר האיסור, עברה נאדר לני יורק בכדי להגשים את חלום הדוגמנות הגדול, כשהוריה תומכים בה במאת האחוזים: "בתור ילדה הצמדתי עותק של מגזין ספורטס אילוסטרייטד ללוח המודעות שלי. ההורים שלי תמיד עודדו אותי לרדוף אחרי החלומות שלי וזה בדיוק מה שעשיתי".

הסוכן הראשון שלה בכלל אמר לה כי היא לא מתאימה ל'תבנית' המגזין, אך ב-2019 היא עברה את סינוני הליהוק של ה-Swim Search והופיעה לראשונה במגזין. השנה היא כבר מככבת על השער.

"אני עדיין בהלם," מספרת נאדר. "להיות לצד מרתה סטיוארט ומייגן פוקס שהן אגדות כאלה. אני לא מאמינה". בתמונת השער שצולמה ברפובליקה הדומיניקנית נראית נאדר היפהפייה בבגד ים אדום שלם בגזרה סקסית בסגנון "משמר המפרץ" כשהיא מאובזרת בצמידים מאסיביים בשחור-לבן.

באינסטה שלה שמונה כבר מיליון עוקבים, ניתן לראות אותה בפריטים החמים של הרגע כשהיא מזגזגת בין שטיחים אדומים, תצוגות אופנה נחשבות ולוקיישנים נחשקים מסביב לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully