וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוקות מקנאה: אנה ארונוב נראתה היסטרית בשמלה הזו

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 13:48

אגם רודברג בשני לוקים באותו הערב - האחד דנים והשני זועק ריזורט, חן אמסלם בווסט מהטובים שראינו, אנה ארונוב בשמלת סריג ירוקה וליבר בלילתי בלוק סקסי בסגול לילך - מה לבשו הכוכבות השבוע?

אגם רודברג

לכבוד ההשקה החגיגית של בוטיק MICHAL בכיכר המדינה, מתחם אופנה חדש המתפרש על פני 250 מטר הגיעה הלקוחה המסורה אגם רודברג באוברול ג'ינס מהבוטיק, עם גזרה מתרחבת קלות ברגליים וקאפים מובנים בחזה. היינו מחליפות את הנעליים וזה היה משדרג פלאים.

אגם רודברג. רפי דלויה,
באוברול דנים מהבוטיק של MICHAL/רפי דלויה

מעט לפני כן גם הספיקה לפרגן לסיון חימי עם הקולקציה החדשה של OMA, שם לבשה חליפת ריזורט חומה המורכבת ממכנסי פדלפון, ווסט תואם, של המותג כמובן. מעריכות את זה שהחלפת לוק. באמת.

אומא, סיון חימי, אגם רודברג. דנה כספי לביא,
מעט לפני כן, לובשת OMA/דנה כספי לביא

חן אמסלם

גם חן אמסלם פקדה את שני האירועים, אך בחרה בלוק אחד מנצח. וסט דנים מהקולקציה החדשה של OMA עם ג'ינס תואם, תיק קטן של לואי ויטון, סנדלים חומים מזארוש, והרבה שרשראות פנינים ועגילים של קוקונאט לאב. נהדרת.

חן אמסלם. רפי דלויה,
נראית מעולה ב-OMA/רפי דלויה

מירי מסיקה

עוד אחת שהגיעה להתרשם מהקולקציה החדשה של חימי למותג הנשי המצליח היא מירי מסיקה שבחרה בשמלה חומה מכופתרת (של OMA כמובן) עם חגורה מובנית במותניים והרבה תנועה. לוקינג גוד.

אומא, סיון חימי,מירי מסיקה. דנה כספי לביא,
מירי מסיקה בשמלה חומה של OMA/דנה כספי לביא

אנה ארונוב

בשמלת סריג בצבע ירוק דשא עם פתחים סקסיים בכתפיים, הגיעה אנה ארונוב לפרימיירה של "בת הים הקטנה" בשיתוף וואן פרוג'קט. השמלה של פוראבר 21 שנמכרת בוואן פרוג'קט, וככה עובדת שגרירה מוצלחת של מותג.

אנה ארונוב. שוקה כהן,
אנה ארונוב בשמלה של פוראבר 21/שוקה כהן

עוד בוואלה!

הורגת: נינט טייב בלוק רוקנרול משגע

לכתבה המלאה

ליבר בלילתי

עוד עלתה מהמצולות היא ליבר בלילתי שהגיעה לצפות בסרט המדובר כשהיא לובשת חצאית מיני עם שסע עדין בגוון ורוד לילך, חולצה ארוכה תואמת ומעט שקפקפה של NAKD לאתר וואן פרוג'קט ועקבים עם נגיעת נוצות של public desire לוואן פרוג'קט. ככה עושים מונוכרומטי טוב באמת.

ליבר בלילתי. שוקה כהן,
לוק מונוכרומטי מעולה - ליבר בלילתי/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully