וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי מאוהב: דניאלה פיק לובשת שמלת כלה לפסטיבל קאן

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 12:20

לטקס הסיום של פסטיבל קאן הגיעו הבמאי המוערך קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק ופיזרו אהבה על השטיח האדום. דניאלה צעדה בשמלה לבנה ומרהיבה של מעצבת מקומית ושוב בחרה לתת במה לאופנה ישראלית

אחרי שבוע אינטנסיבי בריביירה הצרפתית של פסטיבל הסרטים ה-76 בקאן, הגיע מופע הסיום. הזוג שנעל את האירוע המפונפן היה לא אחר מהבמאי המוערך קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק, כשהשניים מפזרים אהבה על השטיח האדום. קיוטיז.

דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו. GettyImages
מאוהב. קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק/GettyImages

זו לא הפעם הראשונה שפיק מגיעה מוכנה במיוחד לאירועים שכאלו, היא כבר מתורגלת היטב, ויודעת בדיוק מה רלוונטי לכל שטיח אדום. ייאמר לזכותה שעל אף שכל המעצבים הבינלאומיים נמצאים במרחק נגיעה, היא בוחרת לא פעם לתת במה לאופנה ישראלית ומחבבת במיוחד את מעצבת הכלות היוקרתית לי גרבנאו.

דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו. GettyImages
בשמלת כלה לבנה של לי גרבנאו/GettyImages

גרבנאו ופיק חברות טובות וכך גם בזרימה גדולה הייתה העבודה על השמלה - "אנחנו מאוד אוהבות את התהליך הזה של היצירה ואנחנו גם חברות מאוד טובות אז הכול היה בהנאה", מספרת גרבנאו. הלוק הוא בהשראת זוהר הוליוודי, ופיק עם נתוניה המופלאים מחזיקה את השמלה היטב. שילוב של אופנה עילית וזוהר הוליוודי, כשהשמלה עשויה ממיקאדו משי עם שובל ארוך ונסיכותי, קפלים עמוקים ושסע נדיב במרכז.

דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו. GettyImages
דניאלה בענק יהלומים מטורף של שופארד/GettyImages

למחוך המשגע שני קאפים מחודדים וכתפיות נופלות באלגנטיות שנותנות את הכבוד לענק היהלומים המרשים של שופארד שענדה פיק. הגלאם לעומת זאת יכול היה להיות טוב יותר, כשהשיער היה מעט באווירת איימי ווינהאוס עם הגבהה קדמית שעוטרה בסרט שחור, ואיפור דרמטי של אלינור ברש שאפשר היה לעדן אותו בטון או שניים.

דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו. GettyImages
שסע נדיב ושובל ארוך/GettyImages

עוד בוואלה!

"רקדנו שלוש שעות רצוף": טרנטינו חושף את סיפור ההיכרות המלא עם דניאלה פיק

לכתבה המלאה
דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו. GettyImages
הזוג המלכותי. טרנטינו ופיק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully