וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנסיכות שבינינו: זו השמלה החמה ששווה לכן לרכוש

29.5.2023 / 8:20

שמלה מזן חדש נכנסה ללב העניינים ויש לנו הרגשה שהיא הולכת להיות מהסוג שקל לתפעל. מבוקר ועד ערב, שמלה פשוטה אבל עם טוויסט שאפילו תעניק לכן הרגשה מלכותית

אם למישהו היה איזשהו ספק בכלל, השבוע באחרון הוכיח שהעונה החמה כבר פה, מה שאומר שמלות, והרבה. מה שכיף בשמלות קיץ זה שרוב אלו שעבדו עבורנו בעונות האחרונות יכולות בשקט להמשיך גם בחודשים הקרובים, אבל בתקופה האחרונה נתקלנו שוב ושוב באחת מזן חדש שנכנסה ללב העניינים ויש לנו הרגשה שהיא הולכת להיות מהסוג הקל של All in one. כזאת שמתאימה לחרישות יומיומיות ומספיק מתוחכמת גם לערב. פשוטה עם טוויסט.

השמלה המדוברת הינה בעלת קו מותן נמוך, כזו שחלקה העליון קרוב לגוף וההתרחבות שלרוב מתרחשת באזור המותן יורדת לקו האגן, בדומה למגמת המכנסיים הנמוכים שכבר כמה עונות נחשבים לבשורה אך בפועל לא ממש תפסו בולטות במרחב הציבורי. יש מצב שהשאלה 'מדוע יש סבירות שבשמלה הסיפור יעבוד' חלפה לרגע בקו המחשבה שלכן, ובצדק. התשובה לכך היא שבניגוד למכנסיים שם עלולה להיות חשיפה לא רצויה של אזורים מסוימים באגן, בשמלה הכיסוי של האזור ודאי, עובדה המבטיחה שקט נפשי עבור מי שאינה מעוניינת להסתכן.

לשמלה הבולטת הראשונה שבישרה על צללית ה"כמעט נסיכותית", כינוי נוסף לתופעה שמקורו בגזרת הפרינסס הקלאסית של חלק עליון צמוד המתחבר במותן לחצאית רחבה, אחראי הלייבל הניו יורקי הנחשב Khatie אשר הציג בקולקציית הריזורט של 2022 שמלה שחורה המורכבת מגופיה צמודה שבקו האגן פוגשת חצאית בועה נפוחה המגיעה עד מעל קו הקרסול.

את גרסת השמנת שלה לבשה לפני כשנה השחקנית ואושיית הסטייל דיאן קרוגר במהלך מסע הקידום לסדרה "לשחות עם כרישים". כמה שבועות אחרי, קנדל ג'נר שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה היא לובשת דגם פשוט ולביש יותר בשחור עם גזרת V בקו החיבור בין הגופייה לחצאית, גם הוא מבית Khaite. מאוחר יותר בקיץ הקודם, שמלה דומה מבית Abercrombie הפך ויראלי ב-TikTok מה שהוביל לעלייה חדה במכירות המותג.

קיץ 23 רק התחיל והעונה נדמה שסגנון השמלה התחיל לבלוט באופן רציני יותר עם שלל וורסיות יומיומיות או מהודרות יותר המתנוססות בפידים האופנתיים ביותר של האינסטגרם, כמו גם נמכרות ברשתות הפופולריות זארה ומנגו. אופציה חגיגית במיוחד הציגה בשבוע האחרון אל פנינג שלקחה פסק זמן רגעי מאירועי פסטיבל קאן וקפצה להשקת קולקציית התכשיטים שלLe Voyage Recommencé בפירנצה, איטליה.

עוד בוואלה!

מוכנות לריזורט? 9 הופעות משגעות ללבוש ליעד אקזוטי

לכתבה המלאה

לערב הזוהר השחקנית לבשה שמלה שחורה מקולקציית הקוטור לאביב 1993 של אוסקר דה לה רנטה שעיצובה כולל חלק עליון צמוד המתחבר לחצאית קומות גדולה עטויה שכבות טול. התחזית שלנו היא שבניגוד לג'ינסים הנמוכים, האלטרנטיבה המרעננת של שמלה נמוכה תקרה באופן גורף יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • שמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully