וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 הרגלי שופינג שגורמים לכם לבזבז יותר מדי כסף

4.6.2023 / 0:08

סטייליסטית ישראלית חושפת ארבעה הרגלי קניות שגרמו לה בעבר להיכנס לחובות. היא טוענת שהימנעות מ"המלכודות" הללו תסייע לכם לחסוך המון כסף

ארבע טעויות שופינג שמרוששות אתכם/@stylehard

סטייליסטית חשפה בסרטון ששיתפה בטיקטוק טעויות שאנשים עושים בדרך כלל בשופינג וגורמות להם לבזבז הרבה יותר כסף ממה שתכננו - ולא מדובר רק בקנייה אימפולסיבית.

הישראלית מיטל אלגרנטי, שנולדה באיסטנבול והיום חיה בטורונטו, קנדה, למדה תיאום אופנה וסטיילינג באוניברסיטת רייסרון בטורנטו - וכיום היא סטייליסטית מצליחה שזוכה ברשת לכינוי Fashion Mom. היא סיפרה לצופים שלה שהיא מדברת מניסיון, מאחר שגם היא הייתה בעבר קונה כרונית ונפלה לאותן מלכודות שרוששו אותה, מהן היא מזהירה כרגע.

היא שיתפה 4 עצות שיעזרו לכם לחסוך כסף. המלכודת הראשונה, לדבריה, גורמת לאנשים לקנות יותר פריטים כדי לעמוד במבצעים כמו "2 פלוס 1 מתנה" - אך בסופו של דבר הם רק קונים יותר ממה שתכננו. "אל תישאבו לזה, זו הונאה. הם יודעים מה הם עושים", היא אומרת בסרטון, "אתם קונים מקבץ של דברים שאתם לא צריכים רק כי אתם רוצים לעמוד בתנאי המבצע. בסוף אתם רק מוציאים יותר. זה בזבוז כסף".

העצה השנייה שלה היא להימנע מ"האופנה המהירה": "אתם קונים מקבץ של דברים שאתם לא מעריכים בכלל. אתם סתם מבזבזים כסף". במקום זאת, היא דוחקת בצופים להשקיע בבגדים איכותיים המדגישים את הסטייל האישי שלהם. היא טוענת שבמקום לקנות יותר בגדים זולים, מומלץ לקנות במידה בגדים איכותיים. אפילו שהם יקרים יותר, הם ישארו איתכם לאורך זמן וישתלמו יותר בטווח הרחוק. היא סיכמה שאין צורך להפסיק ללכת לחנויות זולות - אך מומלץ להגביל את הקניות בהן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

העצה השלישית שלה היא לסרב לעשות כרטיס אשראי של החנות כדי לקבל הנחות למנויים. "בדרך כלל במקרים כאלה, אתם קונים יותר כדי לנצל את ההנחה הזו. לעתים קרובות יותר, אתם קונים דברים שאתם לא באמת רוצים ואתם בהחלט לא צריכים", היא אמרה. על ידי בחירה מכוונת המתואמת לצרכים האמיתיים שלכם, תוכלו להימנע מהמלכודת הזאת.

העצה הרביעית שלה נוגעת לתמריצים לקנייה נוספת כדי להגיע לסכום שמאפשר משלוח חינם, תוך שהיא שואלת - האם ההוצאה הנוספת באמת משתלמת? היא אמרה: "האם זה באמת שווה את זה, כשזה משהו שבהחלט לא הייתם קונים אם לא הייתם מנסים להגיע לעלות המשלוח בחינם?".

בטקסט המצורף לסרטון היא סיכמה: "הרגלי הקניות שלכם שומרים עליכם עניים!".

הנה כל הטיפים שלה:

אנשים נהרו לתגובות כדי להביע את תמיכתם. אחת כתבה: "בעבר הייתי קונה כרונית של אופנה מהירה וחשבתי שזה חוסך לי כסף, אבל עכשיו למדתי שבגדים איכותיים יחזיקו מעמד הרבה יותר זמן ויתאימו יותר לגוף". אלגרנטי השיבה לה: "גם אני הייתי ככה! לפני המון שנים! לעתים רחוקות אני קונה אופנה מהירה. לעתים רחוקות מאוד".

אחרת כתבה: "כלל הקניות מספר אחד שלי הוא לקנות את הפריט רק אם את אוהבת אותו! כלל זה מנע ממני לקנות דברים בגלל מבצעים או משלוחים חינם". שלישית סיכמה: "הכלל החדש שלי הוא להימנע מקניות מקוונות ולקנות רק פנים מול פנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully