וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל טיפים חשובים: כך תתאימו את הבושם שלכם לחודשי הקיץ

נועם פרל, בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

7.6.2023 / 12:30

למה לא כדאי לבחור ריחות מתוקים, מה מספר ההתזות האידיאלי, איך בוחרים את הבושם המושלם לקיץ ואיפה הכי כדאי לקנות אותו? עשינו לכם סדר לקראת העונה החמה

אישה עם בושם בטבע. ShutterStock
איך יודעים איך לבחור את הבושם הנכון?/ShutterStock

תם השרב הגדול? האמת היא, שהקיץ רק מתחיל ואם יש משהו שיכול לשפר את מצב הרוח בין הטמפרטורה הגבוהה, הלחות והזיעה, הוא האפשרות של כולנו להרגיש קלילים וריחניים לאורך כל היום. ובקיץ אולי יותר מתמיד, חשוב לנו להרגיש רעננים ונקיים גם כשמסביב, איך לומר, האווירה קצת פחות רעננה ונקייה. ומה המוצר שהכי גורם לנו להרגיש כך? בושם, כמובן.

ראשית, נתחיל ונאמר שבושם טוב ואיכותי ממש לא חייב להיות יקר. כולנו כבר יודעים שהחוכמה הגדולה היא לבצע קנייה נכונה וחכמה וזה המקום לציין שאם מתוכננת לכם טיסה בקרוב, כדאי לחכות לדיוטי פרי, שם תוכלו ליהנות מהטבה של שני בשמים ב-100$ בלבד, או שני בשמים ב-120$ בלבד.

אבל איך יודעים איך לבחור את הבושם הנכון? אספנו כמה כללי אצבע שיעזרו לכם לבחור את הבושם שמתאים לעונה, לאחסון בטמפרטורות גבוהות והכי חשוב, לעור שלכם.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
כל הבשמים במקום אחד. הדיוטי פרי/יח"צ

קלילות היא שם המשחק

נכון, החום כבד, אבל זה לא אומר שגם אנחנו צריכים להיות. אז אולי החום הישראלי והמונח "קלילות" לא מרגישים קשורים בשום צורה אבל אנחנו ממליצים לכם בהחלט להעדיף בושם בגרסת האו דו טואלט ולא או דה פרפיום, מכיוון שהוא לרוב נחשב לכבד יותר על העור ולכן פחות מתאים לקיץ. גרסת האו דה טואלט מכילה את אותו הניחוח בדיוק, רק בצורה יותר קלילה ועדינה.
שמרו את המתוק לחורף

אם דיברנו על קלילות, אז חשוב שתדעו שריחות מתוקים ומורכבים עלולים, בשילוב עם מזג האוויר והלחות, לעשות רושם כבד ולהשאיר עננה חזקה אחריכם. זו בדיוק הסיבה שכדאי להעדיף ניחוחות מבוססים על פירות למשל, אפילו חמוצים יותר כמו פירות הדר, בשביל אלמנט הרעננות. הבושם Versace Bright Crystal הוא דוגמה מעולה לזה, יחד עם Givenchy Pie Edt Spray וכמו גם Azzaro Chrome United. ניחוח נוסף שמשתלב בול במזג האוויר הזה הוא ניחוחות של סבון, כביסה, כותנה וכל מה שגורם לנו להרגיש טובי לב ורעננים.

התקמצנו על כל שפריץ

נכון שכולנו רוצות להשאיר שובל של ריח מדהים ובלתי נשכח אחרינו ברחוב, אבל ממש לא נרצה שהוא יהיה בלתי נשכח מהסיבות הלא נכונות. לכן, הקפידו להתיז שניים או שלושה שפריצים בלבד, שלא יתנו אווירה כבדה ומכבידה על כל מי שישהה במחיצתכם במהלך היום. והנה משהו שאולי לא ידעתם - עור הגוף שומני יותר בקיץ ולכן, הבושם נתפס עליו טוב יותר, מה שמאפשר לנו לחסוך בהשפרצות מיותרות.

דיוטי פרי. יח"צ,
כדאי לחכות לדיוטי פרי/יח"צ

ניקיון בזמן "המדידות"

כשאתם מגיעים לדיוטי פרי על מנת להתנסות ולבחור את הבושם המושלם שלכם לקיץ, חשוב שתגיעו כמה שיותר נקיים ונטולי בושם לחלוטין. מומלץ להתאפק עד אחרי שתבחרו את "האחד" (או במקרה הזה, "השניים") שלכם לעונה הקרובה. בזמן הבחירה, חשוב שלא להריח יותר משלושה בשמים בזה אחר כך מכיוון שחוש הריח עלול להיטשטש ולהתבלבל. טיפ נוסף הוא להמתין כמה דקות לאחר ההתזה על מנת לתת לניחוח האלכוהול להתנדף.

ניסוי על אמת

מומלץ לנסות את הבושם על העור ולא על נייר הרחה מכיוון שכל בושם משתלב אחרת. כמו כן, חשוב להתנסות בשילוב הבושם על העור שלכם לפני שאתם מחליטים אם אתם אוהבים אותו או לא. אגב, אם במקרה קשה לכם להתרכז בין כל האנשים והמולה, פשוט עצמו את העיניים והריחו את הבושם - כך חוש הריח יתחדד יותר ואתם תוכלו לדייק את התחושות שלכם בנוגע לניחוח שניסיתם.

חכם בשמש ראש גדול

רכשת את הבשמים החדשים שלכם לעונה? הקפידי להתיז במקומות שאינם חשופים לשמש מכיוון שהשילוב של קרני השמש והבושם על העור עלולים לגרום לפיגמנטציה. מומלץ להתיז את הבושם במקום פנימי של הבגד או באזורי הגוף שאינם חשופים לשמש כמו למשל בנקודות דופק מתחת לתנוכי האוזניים, בכפלים הפנימיים של המרפק, פרקי הידיים, ואפילו מאחורי הברכיים. אגב, אם מדברים על שמש - כדאי לאחסן את בקבוק הבושם במקום מוצל ויבש, שנמצא הרחק מהשמש או ממקור חום כלשהו.

אז בקיצור, בחירה של בושם היא לא רק ניחוח מועדף, אלא ריכוז מסוים שמתאים לעונה וחשיבה אמיתית על מה שאתם רוצים לשדר ובעיקר להרגיש, בטמפרטורה הנוכחית.

אז שיהיה לנו קיץ לוהט וריחני, הא?

לכל ההטבות על הבשמים של הדיוטי פרי לחצו כאן>>

נועם פרל, בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully