וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון חושפת שיער שיבה - והמעריצים עפים על זה

השחקנית המצליחה שהפכה להשראה לכל מי שחושקת בגוונים בלונדינים מפוארים חשפה בסרטון ספורטיבי במיוחד שיער מאפיר לראשונה. כמובן שגם כאן היא נראתה בשיאה

אתן בטח חושבות לעצמכן - כולה כמה שערות אפורות, מה הביג דיל? אבל כן, בשביל מישהי כמו ג'ניפר אניסטון, שהשיער שלה הפך לשם דבר בזכות הגוונים האלוהיים של רייצ'ל מ"חברים" - זה בהחלט פאקינג ביג דיל.

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
נתנה דרור לאפור. ג'ניפר אניסטון והגוונים האייקונים/GettyImages

"את תעשי את מה ששלך, אם את רוצה ללכת על שיער מאפיר - לכי על זה", אמרה אניסטון בספטמבר שעבר למגזין גלאמור, וכן, כנראה שהיה משהו מאחורי המשפט שנזרק 'כביכול' לאוויר. בסוף השבוע השיקה אניסטון מוצר משקם חדש לשיער למותג הביוטי שלה 'לולה ויה' וכבר שם ניתן היה להבחין בקבוצת שיער אפורה בקדמת המצח, שגם זה, אם יורשה לנו, נראה סופר מדויק, תודות למעצב השיער הצמוד כבר שנים כריס מקמילן.

אמנם ההתלהבות האמיתית הגיעה בסרטון קרדיו לוהט חדש של ג'ני כשהיא חוברת למותג הספורט pvolve המציע שיטה של אימונים פונצקציונאליים לצד ציוד מתאים - מביגוד ועד אקססוריז לאימונים.

ג'ני עלתה על טייטס שחור בגזרה גבוהה עם טופ אפור קטנטן ומוצלח, לוק שהבליט את הפיגורה המופלאה שלה, בת 54 להזכירכם. גם כאן בחצי קוקו מרושל ושובב, שמעוצב למשעי, התגלו קבוצת שערות מאפירות במסגרת.

"אם ככה נראה שיער מאפיר אני לגמרי בעניין" כתבה אחת העוקבות, כשאחרת הוסיפה "מרענן!". "זהו אחד האימונים האהובים עליי", כתבה אניסטון על ההצטרפות למשפחת pvolve, "אני כל כך גאה לתמוך במייסדת הנשית שלנו ובצוות המאמנים המעולה".

עוד בוואלה!

הסווטשירט שלו, המיני שלה: ג'ניפר אניסטון רותחת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully