וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר, הנה כל מה שאתה צריך כדי להיראות קול גם בקיץ

עודכן לאחרונה: 9.6.2023 / 10:53

חמסין, לחות, כוויות שמש? חבר, מבלי למרוח אותך - אתה יכול להיראות טוב (ולשמור על העור) בעונה הלוהטת הקרובה באמצעות כמה תכשירים פשוטים ש"יתנו עבודה". מומלץ בחום

כשבחוץ מתחמם, אתם דוחפים את הטרנינג בחזרה לארון לטובת גופייה מאווררת ושורטס שתופסים את המדף הקדמי, לא? כי הגיע הזמן שגם שגרת הטיפוח שלכם תשתנה בהתאם לקראת העונה החמה, כלומר, לוהטת.

בעוד שהטמפרטורות שמטפסות באביב הנוכחי הן רק סיפתח למה שעתיד לקרות בשבועות הקרובים, כדאי לאמץ כבר היום כמה תכשירים קלילים ויעילים למריחה, הזלפה, או כל פעולה אחרת שאתם עושים על מנת לשמור על הפנים והגוף מהשמש, שיגרמו לכם להיראות, אבל באמת, קולים במהלך חודשי הקיץ.

פריימר של ג'ייד

ג'ייד. יח"צ,
ג'ל לא שומני עם מקדם הגנה/יח"צ

אתה יודע איך זה, פנים מכוסות זיעה לא תורמות למראה הנחשק (שלא לדבר על נקבוביות נסתמות שיכולות לגרום לפצעונים). הנה פתרון: פריימר Essentials של מותג הטיפוח ג'ייד, ג'ל שאינו שומני, כולל מקדם הגנה SPF 30, נספג בזריזות, נלחם בקמטים ומשאיר את העור חלק ונטול ברק, כך שעוד אפשר למרוח מעליו קרם פנים. מה שנקרא, רענן באפס מאמץ.
149 ש"ח ל-30 מ"ל, ברשתות הפארם ובחנות האונליין.

מקדם הגנה סטיק של שיסיידו

שיסיידו. יח"צ,
המיכל הקטן שיילך איתך לכל מקום/יח"צ

בעוד שמקדם הגנה רגיל יכול להכביד על העור (בלי להזכיר את השאריות הלבנבנות), אנשי הטיפוח של שיסיידו יצרו סטיק הגנה שקוף, SPF 50+ אבל קליל, שגם מגן על העור וגם בעל עמידות אופטימלית לזיעה. תחשוב על ללכת קומנדו, עם טוויסט: המיכל הקטן יכול להיות בתיק שלך בכל זמן נתון, כי אין סיבה להיחשף לשמש בלי לשמור עליהן שלא ישרפו.
200 שקלים ל-20 מ"ל, בסופר פארם, המשביר ו-Be.

Silky Filter Clear של חוה זינגבוים

חוה זינגבוים. יח"צ,
שקוף וקליל עם מרקם משגע/יח"צ

ידעת שחשיפה לקרני שמש לא רק משאירה את עור הפנים פגוע (ואדמומי, ברוב המקרים), אלא מאיצה הזדקנות? זו בדיוק הסיבה שבגללה אושיית הקוסמטיקה חוה זינגבוים פיתחה את Silky Filter Clear, תכשיר שכולל מקדם הגנה SPF 50, שלא רק מונע שריפות, אלא מפנק את העור להגנה אנטי-אוקסידנטית, אנטי-בקטריאלית ואנטי-דלקתית. שקוף, קליל ואפילו מבוסס על רכיבים טבעיים.
490 שקלים ל-50 מ"ל, אצל קוסמטיקאים מורשים ובאתר המותג חוה זינגבוים.

סטיק לאזור העיניים של ליראק פריז

ליראק פריז. יח"צ,
אל תזלזלו באזור הרגיש הזה/יח"צ

תשאלו כל גברת מיוחדת בחיים שלכם, שתגיד בידענות שהעור סביב ותחת העין הוא רגיש ועדין יותר. לכן, מותג טיפוח הצרפתי ליראק פריז שיחק אותה עם סטיק לאזור הרגיש סביב העיניים עם הגנה של SPF 50, שלא רק אמור להיות עמיד לחום אלא כולל גם שלושה סוגי חומצה היאלרוניות ומעט גוון ניטרלי שמטשטש את האזור הכהה המציק הזה מתחת לעיניים. ניצחון.
179 שקלים, באתר Lierac ישראל ואצל הקוסמטיקאיות.

קרם במקרם סורבה של אסתי לאודר

אסתי לאודר. יח"צ,
מרגיע עור מגורה לאחר גילוח/יח"צ

מכירים סורבה חמצמץ אך ורק בגלידריות? DayWear של המותג אסתי לאודר הוא קרם במקרם סורבה (!) שלא אוכלים אלא מורחים על העור ואמור להעניק לחות ל-72 שעות, קליל, נטול שומן, מועשר בנוגדי חמצון וכמובן, בעל מקדם הגנה SPF 15. סורבה בניחוח מלפפון, מסנן קרינה שאפילו מרגיע עור מגורה לאחר גילוח? לבריאות.
265 ש"ח ל-50 מ"ל, באתר ובחנות הבוטיק של אסתי לאודר, ברשתות הפארם ואתרים נבחרים.

בושם Hero של טיטניום

טיטניום hero. יח"צ,
עם ניחוח שלא יירד ממך שעות/יח"צ

במותג הבישום הוותיק טיטניום יצרו את Hero, או דה פרפום קיצי שאמור להעניק אנרגיות גם בימים הסוחטים ביותר. כך ששילוב של פלפל ורוד, סצ'ואן, פאצ'ולי ומאסק יוצר חמימות עוקצנית בניחוח שנשאר על העור למשך שעות. לא משנה כמה תזיע. שעות.
149 שקלים ל-150 מ"ל, ברשתות הפארם.

בושם code של ארמני

ארמני, בושם. יח"צ,
גרסה עכשווית לריח המוצלח/יח"צ

Armani Code Parfum, גרסה עכשווית החדש של מותג הבישום החביב על גברברים מקומיים, כנראה יגרום להם לאהוב אותו אפילו יותר בגלל הריח האלגנטי, אך עם זאת ורסטילי שלו. עם מרווה, מולקולות ברגמוט איטלקי ואיריס מרוקאי, הזלפה של הארמני מזכה במחמאות גם בימים של סחוניה, כאשר הוא מגיע גם בגרסת מילוי משתלמת לכיס - ומשתלבת בבקבוק החדשני.
125 מ"ל של או דה טואלט יעלו 399 ש"ח, בעוד שהריפיל בגרסת הפרפום (150 מ"ל), עולה 469 ש"ח.

עוד בוואלה!

"התנפחו לי העיניים" - האסון הקוסמטי הגדול של אן זיוי

לכתבה המלאה

באלם אנטי-אייג'יניג "Sunissime" של ליראק פריז

ליראק פריז. יח"צ,
הכי מרגיע לאחר חשיפה מוגזמת בשמש/יח"צ

כבר נשרפתם? נורא, אבל קצת פחות נורא עם באלם אנטי-אייג'יניג "Sunissime" לשיקום והרגעת העור של ליראק פריז. עזבו אתכם מאלוורה דביקה, הממרח הכחול שמכיל רכיבים מן הצומח, חומצות שונות ואומגה 3 (ו-9, אם תהיתם), צפוי לקרר את העור עד ל-3 מעלות (!), כך שהוא לא רק מחדיר לחות, אלא מסייע לתחושת הקלה ובעל אפקט שיקום לעור הצרוב.
169 ש"ח ל-40 מ"ל ומראה הלובסטר הלא נעים יעבור מהר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully