וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאוור פאוור: אנה זק מיישמת את הטרנד החם של הרגע

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 15:43

כבר כמה זמן שאנחנו מוצפות בשמלת המקסי היפהפייה הזו בפיד, לעיתים בוורסיה השחורה, לעיתים בלבנה, והנה באה אנה זק ומאמצת את הטרנד בנונשלנטיות הרצויה. ככה עושים את זה

שבועות ספורים שמכים בנו פוסטים שונים של הדוגמנית אלזה הוסק כשהיא לבושה בשמלה מגרה. כזו שמתממשקת עם המוטיב החם של הרגע, טרנדית, אך יחד עם זאת לא לעוסה, ויש סיכוי שתחזיק אפילו כמה שנים טובות בארון ועדיין תהיה רלוונטית לאירועי ערב מחייבים. אתן יודעות מה? השמלה הזו גם מחזיקה חופשה עם סנדלים נמוכים בלי בעיה.

אנה זק. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מיישמת את הטרנד החם של הרגע/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

והנה באה לה אנה זק, חוגגת את חתונתה של חברתה הטובה, כשהיא לבושה באותה שמלה מדוברת של אלזה, מהמותג הפרטי שלה helsastudio שמספק בקצב די מרשים פריטים נחשקים. השמלה, מקסי באורכה מבד שיפון נשפך ונעים עם שתי כתפיות ספגטי דקיקות ובעלת מחשוף וי עמוק אך מעודן. במרכז פרח נאה בלבן ובגב שתי הכתפיות נפגשות לכדי איקס מינימליסטי. כל מה שמצופה משמלת סליפ.

המחיר 997 שקלים באתר Frwd, כשישנה גם ורסיה לבנה ומוצלחת לא פחות, מבחינתנו אופציה לגיטימית בהחלט לכלה. הפרח, לכל התוהות, נשלף, כך שאם באמת מאסתן בטרנד (אנחנו למשל מיצינו), תוכלו להסירו וליהנות משמלה בסיסית ומנצחת.

מי שבכל זאת לא רוצה להסתבך עם שילוח מעבר לים תוכל לעשות כמו אנה ולשכור את השמלה מ-romis closet, שמביאה מותגים נחשבים במחירים נוחים לערב אחד.

אנה זק. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
משגעת בשמלה של helsastudio/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

עוד בוואלה!

מאיפה הטופ הסקסי של אנה זק?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully