וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווקה לעוד דקה: אלכסה דול חוגגת בביקיני

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 23:17

כשחתונה הופכת לאירוע שדורש גאנט - רווקות, חינה, מקווה, הפרשת חלה וה-חתונה (תודה באמת) יש שאלה אחת שאסור לשכוח - מה לעזאזל תלבשי? אלכסה דול חגגה רווקות ואנחנו עקבנו באדיקות. אז איך פינקה את החבו שבאו להרים לה?

למרות מיקס הטפטופים והסחוניה שבחוץ, אנחנו ששות לבשר שאנחנו נמצאות בשיא תפארתה של עונת החתונות, שהחלה אי שם בשלהי אפריל. אחת-אחת אחרי השנייה, צועדות לחופה לעתיד ורוד (או פוקסיה לנאחסיות) ואנחנו כהרגלנו שם, לבחון ולבדוק מי הצליחה לשמור על סטנדרט גבוה ולהציב רף קשוח לאחרות בתור.

אלכסה דול חוגגת מסיבת רווקות. BRENDO PHOTOGRAPHY, צילום מסך
רווקה לעוד דקה זה כאן חברות/צילום מסך, BRENDO PHOTOGRAPHY

הדוגמנית ויוצאת הראליטי אלכסה דול, התארסה לבן זוגה לפני טיפה'לה יותר משנה ואם יש משהו שיותר שווה מהאירוע עצמו, זה לגמרי מסיבת הרווקות. מי שעמוק בתוך רחשי האינסטוש בטח הבחינה בחגיגות הענק של אלכסה, לצד חברותיה. מסיבת קיץ מטריפה בווילה בצפון, דיג'יי על העמדה, שמש - מי צריך יותר מזה?

אובייסלי שמפגש שכזה דורש קוד לבוש מסודר, החלפת לוקים, תיאום פלטת צבעים בין החברות - וכך היה. דול עלתה על מדי א' בביקיני קטנטן ולבן של מותג בגדי הים EMMCI. שני קאפים משולשים עם אלמנט קשירה בכתפיות ותחתונים ברזילאים גבוהים ודקיקים.

בין לבין החליפה מחצאית פראו חצי שקפקפה לשמלת מקסי מרושתת (850 שקלים), בוייב הקריבי של המותג "ניקה" מבית המעצבת הישראלית, נירית קאירי. מדובר בפיס בצבע אוף וויט מתוך קולקציית הריזורט המשגעת של המותג, בעל מחשוף וי עמוק, שרוולים ארוכים ואבזם זהוב בצורת פרסה מונח במרכז, ממש מתחת לבית החזה.

אלכסה דול חוגגת מסיבת רווקות. אור גפן,
הקריביים זה כאן מאמי. קולקציית הריזורט של "ניקה"/אור גפן

לכל אווירת החופש הזו, נוספה שרשרת זהב ארוכה שהחלה מהצוואר והפכה לשרשרת בטן עדינה. כובע שהיה שם לסירוגין, בהחלפות מהירות עם כתר "ברייד". ונקודת השיא, שוז מובחרות שתכלס, הן תכשיט לכל דבר. זוג סנדלי עקב (1,839 שקלים) בעיצובה של הבסטי סנדרה רינגלר ל-Lafayette Italy, מלופפות ברצועות מלאות אבנים מנצנצות סביב הרגל.

אלכסה דול חוגגת מסיבת רווקות. יח"צ, סנדרה רינגלר,
נושמת סנדרה - אלכסה בעקבי לאפייט איטלי/יח"צ, סנדרה רינגלר

עוד בוואלה!

תאונת השיזוף של סנדרה רינגלר: "הרגליים שלי הפכו כתומות בהגזמה"

לכתבה המלאה

מעבר לגולת האירוע, הלוא היא הכלה הנרגשת, קוד הלבוש עבור שאר הנוכחות הוטל גם הוא. כל הבסטיז שבאה להרים לדול, זכו גם הן בבגד ים של Emmci על פלטת הניודים, במגוון גזרות בתפירה אישית לכל אחת. ביניהן גם קסניה טרנטול, שעזרה בארגון האיוונט אבל אופסי, על עצמה זרקה בגד ים שלם של מייקל קורס - לפחות התחשבה והצליחה להיבלע בין פלטת הצבעים המונוכרומטית.

אלכסה דול וקסניה טרנטול. אור גפן,
עמדת הדיג'יי לא תצליח להסתיר את המייקל קורס גברת/אור גפן
סנדרה רינגלר במסיבת רווקות של אלכסה דול. אור גפן,
סנדרה רינגלר בתפקיד מלבישה ומרימה בו"ז/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully