וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן מעולה ל'עשי זאת בעצמך': כך תיצרו ג'ינסים מעולים

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 9:44

אם יש משהו שאנחנו דוגלות בו זה מחזור ואופנה בת קיימא וכמה כיף זה (וסופר קל) שאפשר להשתולל וליצור מפריטים ישנים גזרות חדשות. מצאנו טרנד טיקטוק שמראה עיצוב שיעבוד לכן מעולה. בלי חפירות - בואו נתחיל

למי מאיתנו אין את הבגד הזה שיושב חודשים, אם לא שנים, בארון הבגדים ופשוט לא מקבל קמצוץ של יחס? ערימות של בגדים שכל מה שנותר בהם, זו תקווה קטנה שיום יבוא ו"אולי זה יתאים לאירוע כזה וכזה". צר לנו לבשר לכן חמודות, אך אם לא לבשתן את הבגד הזה יותר מחצי שנה, כנראה שהגיע הזמן לעשות בדק בית.

נפלאות הטיקטוק חשפו אותנו לטריק חדש, בו תוכלו לקחת ג'ינסים ישנים או סתם כאלה שנמאס להם לראות כבר ולשדרג בכמה וכמה רמות. זה מה שנקרא לעשות מהלימון לימונדה. המכפלת המסורתית והישרה לגמרי בעניינים, אבל מה עושים אם קצת חם ורוצים לקצר? או דווקא להשאיר ארוך אבל להכניס איזה טוויסט מסקרן? כאן נכנסת המכפלת הגולמית.

ג'ינס דה רוקוקו. אינסטגרם derococo_official, צילום מסך
מכפלת גולמית - משופשפת וקלילה/צילום מסך, אינסטגרם derococo_official

קרעים ושפשופים במכנסיים זה כמובן אולד ניוז, הם זכו לפופולריות בסבנטייז ובאייטיז בתקופות הרוק והפאנק, בין היתר גם כאות מחאה נגד נורמות חברתיות. ותכלס, למי לא יצא מתישהו בחייה לנסות לשחק עם אחד הג'ינסים שלה וגמרה את הסיפור באסון לאומי או במקסימום שורטים עקומים? אם אתן רוצות לדייק ולעשות זאת בעצמכן בבית, הגעתן לכתבה הנכונה.

עוד בוואלה!

האיט גירלז הכריעו: הג'ינס הלבן יככב גם הקיץ

לכתבה המלאה

טרנד הטיקטוק מציג דרך ליצור מכפלת גולמית, כזו עם שפשופים יפים ומחושבים. הבונוס - כל הכלים הנחוצים הם חפצים ביתיים נפוצים. אז מה נדרש? זוג מספריים חדות, מטבע עגול (חצי שקל יבוא בול, אבל אנחנו לא קטנוניות) ועפרון או עט כדי לסמן את הגזירות.

עיצוב מכפלת לג'ינס. אינסטגרם exquisitemagazinenig, צילום מסך
הקיפו את המטבע לאורך המכפלת/צילום מסך, אינסטגרם exquisitemagazinenig

בשלב הראשון, הניחו את המטבע על גבי החלק התחתון של כל מכנס והתחילו להקיף אותו עם העט. חשוב שסימון המטבע יהיה צמוד לזה שלפניו על מנת ליצור סימטריה מדויקת.

עיצוב מכפלת לג'ינס. אינסטגרם exquisitemagazinenig, צילום מסך
רגע לפני הגזירה - כך זה אמור להיראות/צילום מסך, אינסטגרם exquisitemagazinenig

בשלב השני, גזרו בעזרת המספריים את הסימונים העגולים ותגידו ביוש יפה לחלק המיותר שנוצר. זה הרגע בו אתן רואות את צורת המכפלת בכמה סימונים קעורים, זה לצד זה. לאחר מכן, גזרו ממש ממש בקטנה את קצוות המכנסיים לאורך. המטרה כאן היא להוציא שוונצים שלאחר כן יוסיפו למראה המשופשף.

עיצוב מכפלת לג'ינס. אינסטגרם exquisitemagazinenig, צילום מסך
תגידו ביוש יפה לחלק המיותר שנוצר/צילום מסך, אינסטגרם exquisitemagazinenig

בשלב האחרון, הפרידו בעדינות את הגזירות האחרונות שביצעתן, קפלו מעט את קצוות המכנסיים והופ מוכן! בינינו, הכנת גזרות גי'נסים קרועים זה לא מדע טילים. זו פעולה מהירה ומשתלמת, עם חומרים שככל הנראה כבר יש לכן בבית. כל מה שצריך זה בעיקר תכנון נכון, סבלנות ותרגול ידיים. בהצלחוש.

עיצוב מכפלת לג'ינס. אינסטגרם exquisitemagazinenig, צילום מסך
קפלו מעט את קצוות המכנסיים והופ מוכן!/צילום מסך, אינסטגרם exquisitemagazinenig

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully