וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסו לעמוד בקצב: אווה לונגוריה באה לעבוד ברצף לוקים משגע

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 9:07

סבב קידום סרטה החדש של כוכבת הסדרה 'עקרות בית נואשות' כלל ה-מ-ו-ן בחירות סטיילינג טובות. משלוש חליפות מכנסיים ב-24 שעות ועד שמלה כתומה אחת תחת חיבוקו הקריפי של נשיא ארה"ב. קבלו את אווה לונגוריה בשיאה - אנחנו מעדיפות לכנות אותה "המתדלקת"

מסתבר שאווה לונגוריה (48) החליטה לתדלק את גאנט הלוקים המוצלחים של הימים האחרונים, ואיזה מזל שנפל עליה הקאדר של קידום סרטה החדש - כי אם לא, איך היינו זוכות בתצוגה החינמית הזו? כוכבת הסדרה 'עקרות בית נואשות', משיקה בימים אלו את סרט הדרמה הביוגרפית Flamin' Hot, כשהפעם תעמוד מאחורי המצלמה תחת טייטל הבמאית.

אווה לונגוריה. Robin L Marshall/Getty Images, GettyImages
המתדלקת שלום!/GettyImages, Robin L Marshall/Getty Images

הסטייליסטית הבלתי מעורערת מייב ריילי, הלכה על רצף אאוטפיטים, אחד אחד מחמיא ומוצלח יותר מקודמו. סבב הקידום החל בשבוע שעבר בהקרנה מיוחדת באל איי, כשהיא משתחלת אל תוך המראה הסקסי, כסיפתח נפלא לרצף הבא. הכל התחיל בשמלה תחרה צמודה ובעלת צווארון גבוה מבית רוברטו קוואלי ותכשיטי שופארד לצד קוקו גבוה.

אווה לונגוריה לובשת רוברטו קוואלי. Robin L Marshall/Getty Images, GettyImages
משתחלת לה באלגנטיות לתחרה צמודה מבית רוברטו קוואלי/GettyImages, Robin L Marshall/Getty Images

ואם בסקסיות עסקינן, השחקנית והבמאית לא חמלה על צלמי הפפראצי והלכה על לוק מחרפן נוסף - שמלת מיני שחורה מעור של Ena Pelly (660 שקלים, מחיר סייל). כתפיות דקות המובילות לגב חשוף, המסתיים בסגירת רוכסן בצבע כסף לאורך כל החלק האחורי. האווירה השובבה העלתה רמה כשללוק התווספה תסרוקת מורמת של חצי קוקו וזוג עקבים שחורים של המותג האיטלקי Le silla (562 יורו).

עוד בוואלה!

חגיגות בת מצווש: איוונקה טראמפ בשמלת ערב מפוארת

לכתבה המלאה

באיוונט אחר חזרה על בחירת המעצב האיטלקי שעושה לה פלאים, בשמלת מידי עם שרוולים ארוכים מקולקציית אביב 23', של רוברטו קוואלי (3,511 דולר). פיס בצבע שמפניית סאטן, הכולל מחשוף וי הצונח אל תוך קשירה קדמית, חצאית פליסה מלאה בקפלים צרים ורוכסן אחורי ומעודן. בחלק התחתון נקלטו השוז הנבחרות שהיו בחסות לובוטין, ובעליון תסרוקת פזורה עם שביל מתוקתק באמצע.

רגע השיא של הקידום שהושק לאורך מדינות שונות בארה"ב, היה כשהגיעה לונגוריה לבית הלבן, לצידו של מיסטר פרזידנט ג'ו ביידן ורעייתו ג'יל. הנשיא אירח בכבוד את הקרנת הסרט במעונו לצד נאומים מרגשים ומשעשעים. לשני דברים לא ציפינו: אחד, החיבוק הקרוב (מדי) בינו לבין אווה (הלווו מה נסגר חברים?). השני, השמלה הכתומה והמפתיעה של השחקנית, פלאס סגירת מעגל מדויקת לכל הסבב עד כה. מוד רציני של הסיקסטיז מבית המותג הצרפתי Rowen Rose, שמתמקד באופנת רדי טו וור עילית. שמלת מידי צמודה (628 דולר) בעלת שסע אחורי, צווארון מרובע ושני דמויי כיסים עם כפתור באמצע, ממוקמים באזור הירכיים.

אווה לונגוריה, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ורעייתו ג'יל ביידן. Robin L Marshall/Getty Images, GettyImages
סגירת מעגל מדויקת לסבב בארה"ב/GettyImages, Robin L Marshall/Getty Images
אווה לונגוריה ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן. Robin L Marshall/Getty Images, GettyImages
חברים מה נסגר?/GettyImages, Robin L Marshall/Getty Images

גם כשהלכה על לוקים פחות "צועקים" ונטולי שמלות, היא חיזקה את קודמיה. בין היתר עשתה את דרכה גם ברחבי מנהטן, בשלוש חליפות אוברסייז מונוכרומטיות תוך 24 שעות בלבד. לונגוריה אימצה באהבה (וטוב שכך!) את מגמת האוברסייז הרפוי וגרמה לסטייל המשרדי להיראות שיקי ונוח כאחד. פעם בחליפה בז', פעם באפור כהה עם כפתורים שחורים ועגילים של לילו פריז ופעם אחרת - בוורוד בייבי, בשילוב עגילי חישוק מצופים אבנים ורודות, של התכשיטן הלבנוני Ralph Masri.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully