וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרת אחותי: דנה זרמון היא השושבינה הכי כיפית של הרגע

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 18:08

הלוק של אושיית האופנה הפך במהרה לכותרות היום, עקב מחול שדים מיותר ברשתות. ממלווה של אחותה ביום המאושר בחייה ככלה - הפכה למחנכת באינסטה. יממה אחת, שני לוקים ושיעור אחד לעוקבות המבולבלות, קבלו את דנה זרמון

היממה האחרונה שחווינו דרך אושיית הרשת דנה זרמון (30), הייתה לא קלילה במיוחד, בלשון המעטה. אירוע החתונה הגרנדיוזי של אחותה מאיה שזה עתה נישאה לבחיר ליבה, הפך לשיעור חינוך לעוקבות - שאיך נגיד? קצת איבדו את דרכן. סטורי פשוט בו נשאלה זרמון על הבטחון העצמי שלה ביחס לגוף ה"סביר" שלה (חשוב לציין למי שלא הבינה - זה ציטוט העוקבת), הפך לכותרות היום.

מי שמכירה את גברת זרמון, יודעת שהיא ממש לא נשארה חייבת. כשזו השיבה לעוקבת טיעון מפורט להפליא על למה מותר להן להיראות ולהיות מי שהן. אחרי מוד ההעצמה הגדוש שקיבלנו, החלטנו לתת מקום של כבוד לשני הלוקים - שתי הבחירות של זרמון לכבוד הביג וודינג של אחותה הקטנה.

דנה זרמון ובעלה גיא. אינסטגרם danazarmon, צילום מסך
כיפית כבר אמרנו? דנה ובעלה גיא מציגים את הלוק היומי/צילום מסך, אינסטגרם danazarmon

העוקבות של דנה כבר מכירות את אופי עמוד האינסטוש שלה, כשבחודשים האחרונים היא מעלה יום יום עד שתגיע לשנה שלמה, ללא פספוס (באמת, בדקנו) את הלוק היומי. אז נתחיל מהסוף - הלוק השני שנועד לחלק של האפטר פארטי, שהפך למחול שדים ברשתות.

גיא ביטון, דנה זרמון, בר זומר ואביב כהן. אינסטגרם danazarmon, צילום מסך
אפטר פארטי של השמחות בסט של Aje/צילום מסך, אינסטגרם danazarmon

מדובר בסט מתוך קולקציית ריזורט 2023 של המותג האוסטרלי Aje, המתמחה בעבודת יד וגימורים מוקפדים. קרופ טופ (237 דולר באתר 'נט א-פורטה') עמוס פאייטים ורודים וצפופים בגזרה ישרה משני צדדיו ובעל כתפיות ספגטי דקיקות. תחתיו, חצאית מיני תואמת כמובן (346 דולר) במרקם זהה, אך עם טוויסט באזור המכפלת. במקום קו ישר כמו בחלק העליון, נרשמו חיתוכים מפותלים בשוליה, שיצרו צורות גיאומטריות בודדות. לסיום, נכנסו סניקרס נוצצות וכסופות של מארק ג'ייקובס.

נעליים של מארק ג'ייקובס. אינסטגרם danazarmon, צילום מסך
שוז נוצצות ללוק השמח/צילום מסך, אינסטגרם danazarmon

תראו אנחנו לא ניכנס לפינות בין אחיות כי באמת אין מה - הסופר דרס של מאיה הכלה בחסות מעצב האופנה אלכס פרי כבשה את ליבנו במהרה. בואו נסכם שאם הייתה מונרכיה בארצנו הקטנטונת, ככה היינו רוצות לראות את הנסיכה הישראלית כל דקה ושניה ביום. אממה! דנה זרמון רבותיי.

דנה זרמון בחתונה של אחותה מאיה. peoplephotography, צילום מסך
שומרת אחותי: דורשות מונרכיה כאן ועכשיו!/צילום מסך, peoplephotography

הלוק הראשון, "לוק החופה" של האחות המלווה היה לא פחות ממרשים. זרמון פתחה את האירוע בשמלת מקסי (1,790 דולר) בצבע צהבהב ומעט חיוור מבית המעצב מייקל לו סורדו. הצלליות הנוזליות המאפיינות את הקולקציות של המעצב אכן נצפו גם על דנה, בזכות הפשטות והאלגנטיות של הדגם, שאף זכה לכינוי "שמלת נערת בונד". קווים פשוטים ורופפים העשויים משי-סאטן, מחשוף וי מכובד, שסע צדדי גבוה וגב פתוח ונקי בתוספת עדינה של כתפיות מוצלבות.

בקטגוריית הנעליים הלכה על זוג עקבים מאסיבי הכולל פלטפורמה קדמית בצבע ניוד - של איב סן לורן. אקססוריז נוספים עם השלמה קטנה של שרשרת מעוצבת לאורך, היישר אל תוך המחשוף - של מותג התכשיטים הישראלי BE SEMBOL.

דנה זרמון ומשפחתה. אינסטגרם danazarmon, צילום מסך
גם ללוק המשפחתי בא בול/צילום מסך, אינסטגרם danazarmon
דנה זרמון. אינסטגרם danazarmon, צילום מסך
צלליות נוזליות, פשוטות ואלגנטיות/צילום מסך, אינסטגרם danazarmon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully