וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים על שמלת הכלה של כוכבת "חתונה ממבט ראשון"

החתן עף מהבחירה והתקשה לעצור את ההתלהבות, ופייר? אנחנו יכולות להבין אותו. רותם פיינברג היא אחת הכלות היפות והקלאסיות ביותר שהשתתפו ב"חתונה ממבט ראשון" והנה כל הפרטים על שמלת הכלה העדינה שבחרה

"אני רוצה שתהיי קשובה לעצמך", אמר מעצב שמלות הכלה לרותם. "שלא משנה מה יקרה, זה יהפוך להיות רגע שתיזכרי כל החיים". רותם עצמה את עיניה ואמרה - "זאת השמלה". ובכן, נראה שכמו שרותם ננעלה על השמלה במדידות כך הרגיש החתן רונן מיימון כשחשפו בפניו את הבחירה - בול פגיעה. מיימון עף על השידוך ולא הפסיק להודות להפקה. והאמת? אפשר להבין אותו.

רותם פיינברג, חתונה ממבט ראשון. לירון סער,
רותם פיינברג בשמלת כלה קלאסית של אריאל טולדנו/לירון סער

רותם פיינברג (32) היא אחת הכלות היפות שנראו בחתונמי, מלאת שיק וחן, שמתחברת לעולמות הבוהו לדבריה, אך בסופו של דבר בחרה בשמלה קלאסית ומאופקת יותר. "ארבע עונות שאני לוקח חלק בחתונה ממבט ראשון אבל לכלה כמו רותם לא ציפיתי", מספר אריאל טולדנו מעצב שמלות הכלה הידוע. "לאחר היכרות קלה נוצר הקליק וראינו שאנחנו די דומים ואוהבים לטעום מכל העולמות אך יחד עם זאת מאוד ממוקדים".

רותם פיינברג, חתונה ממבט ראשון. לירון סער,
מרוצים מהבחירה. מאוד מאוד. רותם ורונן/לירון סער

השמלה שנבחרה היא שמלת סטרפלס עם מחשוף לב קלאסי המלווה בדרייפ, החושף שסע סקסי, עשויה כולה מבד דאבל סאטן משי נשפך, עדין ואלגנטי. רותם ביקשה לתת את "הטוויסט" שלה לשמלה וכך התקבלה ההחלטה להוסיף כתפיות שתיפולנה על היד ויתנו לה מראה מהאגדות. בחירה שלבסוף מעט באה בעוכריה שכן הכלה אף התקשתה למזוג כוס יין בשל הכתפיות שהגבילו את התנועה.

רותם פיינברג, אריאל טולדנו. יח"צ,
לכלה כמו רותם לא ציפיתי", המעצב אריאל טולדנו/יח"צ

"לסיום חשבתי שצריך לקחת משהו מרותם של היומיום, כי אחרי הכול אני מאמין גדול שהכלה צריכה להיות היא ביום החתונה ולא להתחפש", מוסיף טולדנו. "נזכרתי שבפגישה היא לבשה ז'קט והחלטתי לתת לזה את הפרשנות הכלתית". ואכן לשמלה הקלאסית התווסף ז'קט שהקפיץ את הלוק בעל חיתוכים קלאסיים עשוי כולו ג'ורגט משי, המלווה בדשים מסאטן בדומה לז'קט גברי, שיוכל להיזרק על כתפיה. החתונה הוכתרה כהצלחה מסחררת וכעת הזוג בדרך להאני מון במרקש, נקווה שההילולה תמשיך גם שם.

עוד בוואלה!

"השידוך נועד לכישלון, לכן הוא נעשה": כוכבת "חתונמי" החליטה לענות לקולגה שתקף

לכתבה המלאה
רותם פיינברג, חתונה ממבט ראשון. לירון סער,
שמלת סטרפלס עם מחשוף לב קלאסי/לירון סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully