וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, לוהט, רותח: קשה להירגע מהשמלה של טיילור מלכוב

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 11:46

טיילור מלכוב הגיעה לחתונה מתוקשרת בשמלת מקסי שחורה סקסית בטירוף עם מחשוף מפתה, קאט-אאוט מעניין והיה גם שסע נדיב. הכוכבת בחרה במעצבת החמה של הרגע והנה כמה שהשמלה הזו תעלה לכן

החתונה של המוזיקאי רון ביטון סחפה בתחילת השבוע את מירב תעשיית הבידור והמוזיקה אל נס ציונה. כולן כולל כולן מנועה קירל, אנה זק, אודיה ושות' הגיעו בלוקים מגה סקסיים, אבל טיילור מלכוב גנבה את ההצגה בשמלה רותחת של מעצבת בינלאומית מדוברת במיוחד.

טיילור מלכוב. אור גפן,
באה לשמח חתן וכלה. טיילור מלכוב/אור גפן

ננסי דוג'קה מאלבניה נחשבת לאחד השמות המסקרנים והרותחים בתעשיית האופנה ולמרות ההתחלה המסוכנת של דגמים צמודים, שקופים וחשופים מצליחה להקרין הרבה סטייל ותחכום. מיטב הכוכבות בעולם כבר לובשות אותה בקצב תדיר וגם פה בארץ היא נמכרת בבוטיקים שונים כשהשמלות מתחילות בעלות של 1,500 שקלים ויכולות להגיע גם ל-4,000 שקלים בקלות רבה.

השמלה הרלוונטית אותה לובשת מלכוב היא מקסי שחורה עם שני קאפים עגולים שמכסים (בול) את החזה בגזרת סטרפלס מפתה, עם עוד מחשוף בשייפ עגול בדיוק במרכז הבטן. לשמלת הקאט-אאוט גם שסע נדיב והיא בין היקרות של המותג - 4,800 שקלים, אותה ניתן לרכוש ב-shopbop ושאר אתרי יוקרה. את הלוק השלימה מלכוב עם סנדלי קשירה שחורים ותיק קלאץ' של סן לורן והלכה על גולגול מתוח עם שני שוונצים מקדימה.

עוד בוואלה!

של הביוקר: לא תאמינו מה טיילור מלכוב קיבלה מהחבר החדש

לכתבה המלאה
טיילור מלכוב. אור גפן,
רותחת בשמלה של ננסי דוג'קה/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully