וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שאתן סוגרות חופשה: זה מותג הריזורט ששווה לכן להכיר

26.6.2023 / 6:50

לה דאבל ג'יי הוא מותג ריזורט איטלקי המעצב כלי הבית, אביזרים, שמלות או חולצות ולאחרונה נראה על כמה אושיות מעניינות. הוא ממש לא נכנע לטרנד המנימליזם ומקדש כל מה שססגוני וציורי. ג'ניפר לופז כבר סימנה וי

פתיחת עונת החופשות היא הזדמנות מצוינת להכיר מקורב את אחד ממותגי הריזורט הכי מסקרנים שנתקלנו בהם לאחרונה: La Double J. הוא נולד במילנו ב-2015 כזירת וינטג' מקוונת על ידי ג'יי ג'יי מרטין, עיתונאית אופנה לשעבר, ועם הזמן התפתח לקולקציות ססגוניות של פריטים המציגים הדפסי בוהו מקוריים המעטרים פרטי לבוש, בגדי ים, נעליים וחפצים לבית, כולם מיוצרים באיטליה על ידי בעלי מלאכה מקומיים.

הפרינטים הגאומטריים הייחודיים של הלייבל צדו את עינינו כבר תקופה ארוכה כשהם מתבלטים במחוזות הפיד על איט גירלז אינסטגרמיות נחשבות ועל אושיות אופנה נכבדות כמו גווינית' פאלטרו או אמילי בפריז - בשלושה לוקים שונים במסגרת העונה השלישית של הסדרה.

האחרונה שנכנסה למשוואה היא ג'יניפר לופז שנתפסה לפני כשבועיים אאוט&אבאוט באל איי כשהיא לובשת שמלת מקסי אווירית לבנה בדפוס פיפטיז כתום מדגם Artemis (790 יורו). עבור ג'יי ג'יי מרטין, אמריקאית המתגוררת באיטליה כבר 21 שנים, המינימליזם הטרנדי של הניינטיזי לא עושה את זה ולטענתה היא עדיין לא מפסיקה להתפעל מיופייה הציורי השופע של ארץ המגף.

עובדה מעניינת נוספת ששמה את הלייבל האיטלקי על הרדאר היא הצטרפותה של מורין צ'יקט, מנכ"לית שאנל לשעבר, לראשות החברה בחודש פברואר האחרון. מי שניהלה את שאנל במשך כמעט עשור לא הסתירה את התלהבותה מבית האופנה הצנוע, בטח ביחס למוסד הצרפתי המבוסס, ואמרה בראיון למגזין Business of Fashion: "מה שמדהים הוא שלמותג הזה יש קהל מעריצות אדוק, אני חושבת שהפוטנציאל הוא עצום. אנחנו ממש ממש בהתחלה. לא שהרבה אנשים יודעים מה זה DoubleJ אבל אני יכולה להגיד שברגע שהם רואים את כלי הבית, האביזרים, השמלות או החולצות, הם רוצים אותם". זה המקום להוסיף שגם אנחנו מעוניינות.

עוד בוואלה!

לידיעת הרוחצות: אין לזלזל בכוחו של בגד-ים שחור

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ריזורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully