וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 אקססוריז שיהפכו אתכם לאייקון אופנה כבר בקיץ הקרוב

נעם פרל, בשיתוף צ'רי FX

26.6.2023 / 10:46

אפשר לומר שבשנים האחרונות אנחנו חיים את החיים שלנו בעיקר בשביל הסטורי. חשוב לנו להיות מתוקתקים מכף רגל ועד ראש 24 שעות ביממה ומה שלא פוטוגני - לא נכנס. סקרנים לדעת מה האקססוריז הכי לוהטים לקיץ 2023? הכול בפנים

יוליה פלוטקין עם הצ'רי FX. ערן לוי,
למה שהרכב שלנו לא יראה מוקפד ואופנתי בדיוק כמונו?/ערן לוי

היום בעידן האינסטגרם והטיקטוק, אנחנו משקיעים מחשבה על כל פרט בחיים שלנו. בין אם מדובר בבגד חדש, שעון, או כורסה לסלון, הכול חייב להיות מוקפד כדי להצטלם ולהיראות מיליון דולר, כל הזמן. התחלנו לבשל בסירים יפים, לקנות מוצרי איפור טרנדיים וכן, גם לעצב את הבית בצורה הכי פוטוגנית שיש. אפילו הפיג'מה שלנו הפכה להיות ממותגת ומסודרת, שהרי בואו נודה על האמת, פעם כולנו היינו ישנים עם החולצה הכי מרופטת שאפשר למצוא בארון, כזו שאסור בשום פנים ואופן לתעד. אז עד שאותה חולצה תחזור לאופנה, בואו נראה איך אפשר להתאבזר לקיץ הקרוב בצורה הכי אופנתית שיש.

אישה צעירה עם פאוץ' כחול. ShutterStock
תגידו, מישהו יודע מה זה ארנק?/ShutterStock

זה רק אני, הפאוץ' והחום של ישראל

תגידו, מישהו יודע מה זה ארנק? פשוט עבר זמן רב ולא מבוטל מאז שראינו נוכחות שלו לידנו. היום כולם עם פאוץ' ובצדק! למה? ובכן, מאז מהפכת האפל-גוגל-שקר כלשהו פיי, כרטיסי האשראי שלנו מוטענים בנייד, אבל מה לגבי שאר הדברים? מפתח לבית? משקפיים? את הדברים האלו צריך לאחסן איפשהו והפאוץ' הוא בגודל מושלם שעונה בדיוק על זה. אז בין אם בחרתם להתלבש ספורטיבי, מחויט או אפילו לאירוע - היום יש דגמים מגוונים שהופכים כל לוק למושלם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אישה צעירה עם בקבוק מים. ShutterStock
הפיתרון הכי מועיל ואופנתי/ShutterStock

בקבוק מים

ימות הקיץ חמים. ההתחממות גלובלית, ואם יש משהו חשוב שאסור לשכוח בימים האלה הוא לשתות. אממה, כולנו שוכחים לשתות ולכן הפיתרון הכי מועיל ואופנתי הוא פשוט להסתובב עם בקבוק מים תרמי ממותג שיזכיר לנו לשתות ויקנה לנו מראה מוקפד ומטופח בו זמנית. אתם צוחקים, אבל היום יש בשוק בקבוקי מים שמחוברים לאפליקציה שמזכירה לנו לשתות. מים טובים לעור הפנים, לגוף, הם מרעננים והם אף פעם לא יוצאים מהאופנה. אז....בקבוק מים כבר רכשתם?

אישה מבוגרת עם בגדים צבעוניים. ShutterStock
כמה שיותר "לא מתאים"- יותר טוב!/ShutterStock

בגדים צבעוניים שלא מתאימים

פעם היה חוק לא כתוב ששילוב בין הצבעים חום ושחור הוא "לא מתאים". פעם חשבנו שג'קט ג'ינס לא משתלב עם מכנסי ג'ינס, אבל היום אנחנו בעיקר יודעים שאין חוקים. כמה שיותר "לא מתאים"- יותר טוב! חום ושחור? קדימה תביאו, בורדו ואדום? סטייל של החיים. צהוב וכחול? טוב, זה תלוי איזו קבוצה אתם אוהדים. מטיבי הלכת אף יגדילו ראש ויערבבו פרינטים שונים באותו אאוטפיט, רחמנצא ליצלן. היום כבר ברור שככל שאתם יותר נועזים, יותר שוברים מוסכמות, אתם יותר אופנתיים. ואם הייתם צריכים הוכחה סופית תחשבו כמה פעמים השבוע ראיתם עוברי אורח מסתובבים עם גרביים וכפכפים (שיא הסטייל).

יוליה פלוטקין עם הצ'רי FX. ערן לוי,
יש יותר אופנתי מזה? כנראה שלא/ערן לוי

הרכב שלכם

אנחנו נמצאים ברכב שלנו זמן לא מבוטל של שעות (כן, גם אם אנחנו גרים בתל אביב), הוא הבית השני שלנו לתקופות מסויימות, הוא חשוב לנו ואנחנו משקיעים ומטפלים בו באופן שוטף. אז למה שלא יראה מוקפד ואופנתי בדיוק כמונו? מי שהבינו שאוטו יכול להיות גם יפה ומרענן הם חברתChery והרכב מדגם FX שהשקיעו בעיצוב שלו באופן יוצא דופן.

העיצוב החיצוני תוכנן בקפידה לפי עקרון ה"אמנות בתנועה". זה אומר שהעיצוב מתחיל בצורת היהלומים של הגריל שמתוחה מקצה לקצה, שכבה הקדמית של הרכב המשלבת פנסי LED גבוהים ופס LED לתאורת יום לכל אורך חזית הרכב, קו כתפיים מודגש בעל צבעים מנוגדים היוצרים גג "צף" מודרני, כזה שהילדים יזהו ממרחקים. את העיצוב משלימים חישוקי 18" כהים ופס LED לכל אורך החלק האחורי היוצר חתימת אור ייחודית מאחור, כזו שכולם ישימו לב אליה כשיסובבו את המבט.

הרכבים מגיעים בצבעים הקלאסיים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה, לבן, אפור וכסוף אבל אם תרצו צבע יוצא דופן כמו הרכב עצמו, בהחלט תוכלו להתחדש ברכבים בצבעי תכלת פסטל, ירוק בקבוק וג'ינס. יש יותר אופנתי מזה? כנראה שלא.

בחור צעיר עם משקפי שמש. ShutterStock
האמת? אנחנו מתים על זה/ShutterStock

משקפי שמש מוגזמים

אנחנו לא בטוחים מי בדיוק אמור להתהפך בקברו, האמת שכנראה שהוא בטח מאושר, אבל זה שהמותג PRADA השיק משקפי שמש עצומים בעיצוב שעד היום היה שייך לאצנים וטריאתלטים בלבד, לגמרי גורם לנו להבין מה הווייב של הקיץ הזה. התרגלתן להסתובב ברחוב עם טייץ וגוזיית ספורט? ברור לכן מה המראה המשלים ללוק, כן? נדמה שמשקפי השמש גדלים בכל עונה והאמת? אנחנו מתים על זה. אז בפעם הבאה שאתם מרימים גבה על עיצוב ספורטיבי מוגזם לפריט אופנתי, תמיד תזכרו שאם פראדה עשו את זה - סימן שזה בסדר.

בסופו של דבר, יש אלף ואחת דרכים להיות אופנתיים. כל טרנד סופו לחלוף אבל מה שבאמת חשוב הוא הבריאות, הבטיחות ואורח החיים שלנו. אז אחרי כל זה, תמיד תזכרו שלהיות שלמים עם עצמכם זה הסטייל הכי גדול שיש, כמובן עם בקבוק מים, פאוץ', משקפי ריצה, פרינטים מעורבים ורכב בצבע תכלת פסטל. בהצלחה!

נעם פרל, בשיתוף צ'רי FX
  • עוד באותו נושא:
  • Chery

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully