וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכורי מלחמת הכוכבים: השמלה המקורית של הנסיכה ליה מוצעת למכירה

השמלה הלבנה של הנסיכה ליה מהסרט האייקוני "מלחמת הכוכבים פרק 4 - תקווה חדשה", מוצעת למכירה במכירה פומבית. מדובר בפיס המקורי משנת 1977 והנה האופציות לרכישה, אם יש לכם כמובן כמה מזומנים מיותרים

לכל מכורי סדרת הסרטים האייקונית "מלחמת הכוכבים", ולכאלה שיש כמה מיליונים מיותרים בעו"ש, להלן בשורות משמחות - השמלה הלבנה של הנסיכה ליה מהסרט "מלחמת הכוכבים פרק 4 - תקווה חדשה", מוצעת למכירה.

הסרט המדובר משנת 1977, המצליח ביותר בסדרה ללא ספק בו מככב הריסון פורד והשחקנית קארי פישר אשר גילמה את הנסיכה ליה שסיפקה כמה מהסצנות הבלתי נשכחות בעולם הקולנוע, כשאחת מהן היא זו שהיא מתעוררת באותה שמלת מקסי לבנה נשפכת ושני גולגולים קלועים בצמות לראשה.

השמלה מוצעת למכירה ב-Propstore Auction, אתר אספנות המוכר באמצעות פלטפורמות מכירות פומביות בשידור חי. ההערכה היא כי השמלה המדוברת יכולה להימכר גם בשני מיליון דולר (!!!) כשההצעות יכולות להישלח עד ה-28 ביוני.

האתר גם מפרט את השמלה כ"יצירה בעלת משמעות היסטורית" ושהיא "התחפושת היחידה של הנסיכה ליה שידוע שעדיין קיימת מהסרט המקורי", אותה יצר מעצב התלבושות ג'ון מולו עבור דמותה האגדית של פישר, הנסיכה ליה, ואף זכה באוסקר בשנת 1978 על עבודתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully