וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הרעב: סוכן הורה לדוגמנית לבלוע כדורי צמר גפן כדי לדכא תיאבון

דוגמנית אמריקאית לשעבר חושפת בריאיון למגזין וראיטי כי הסוכן שלה אמר לה בגיל 16 לבלוע כדורי צמר גפן לשם תחושת שובע. בנוסף סיפרה כי פיתחה הפרעות אכילה והחליטה לעזוב את המקצוע אחרי לא מעט מקרים קשים

בריאיון מיוחד למגזין וראיטי טוענת דוגמנית לשעבר בשם אזמרלדה סי ריינולדס כי בשנים הראשונות לקריירה שלה עמדה בלא מעט סיטואציות קשות מול הסוכן שלה. סי ריינולדס סיפרה כי הסוכן, מסוכנות הדוגמנות הידועה NEXT Management עודד אותה לבלוע כדורי צמר גפן "אורגניים" כדי להרגיש שובע ולהדוף את הרעב .

"אני זוכרת שהוא אמר לי 'כדורי צמר גפן הם אורגניים, אז זה בסדר אם פשוט תבלעי אותם כדי לדכא תיאבון'", נזכרת סי ריינולדס. ג'ואל וילקנפלד, המייסד השותף של נקסט, אמר ל-Variety כי "הסוכן היה מפוטר ממש שם על המקום" לו דוגמנית הייתה מביאה האשמה כזו קדימה.

העניינים רק החמירו עבור אזמרלדה במהלך צילומים בשנת 2014 ברייקיאוויק, איסלנד, שם סיפרה שהיא נאלצה לעלות על קרחון במזג אוויר קפוא, כשהיא צועדת בשמלה ועקבים והצלם צועק לכיוונה "טפסי!"

מערכת היחסים המורכבת של סי ריינולדס עם אוכל גרמה לה לצאת מתעשיית הדוגמנות. היא סבלה מהתקפים ואי ספיקת כבד ובסופו של דבר אישפזה עצמה במוסד להפרעות אכילה בכדי לטפל בבעיה.

"לאף אחד לא אכפת מבעיות דוגמניות כי הן נשמעות כמו בעיות של אנשים יפים", המשיכה לספר סי ריינולדס בריאיון למגזין. "הם חושבים שדוגמנות זה כמו קנדל ג'נר שמשלמים לה 10 מיליון דולר עבור סלפי באינסטגרם. אבל המציאות היא שנשארנו בחיים על אף 'משחקי הרעב'".

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully