וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנות ה-90 חוזרות: התספורות והתסרוקות שיככבו ב-2023

בשיתוף ג. קוסמטיקס

12.7.2023 / 12:21

הטרנדים העולמיים של מטריקס לשנת 2023 ובעיקרם שנות ה-90 המופלאות חוזרים ובגדול, עם אדפטציה לשנת 2023

חברת ג. קוסמטיקס, יבואנית מותג השיער matrix (מטריקס), יוצאת עם מראות חדשים לשיער - 2023. ההפקה המכונה 9023, חושפת את הטרנדים העולמיים של מטריקס לשנת 2023 ובעיקרה שנות ה-90 המופלאות חוזרות ובגדול, עם אדפטציה לשנת 2023.

מסלולי האופנה עם הקולקציות החדשות, הולכים יד ביד עם מראות השיער, השואבים את השראתם מהאופנה. את השפעתם של הטרנדים בשנות ה-90 אשר הפכו אותו לעשור המשפיע ביותר באופנה, ניתן לראות עד היום. מעצבים כדוגמת מארק ג'ייקובס, ז'אן פול גוטייה, וולטר ואן בירנדונק וטומי הילפיגר אימצו את הטרנדים מהרחוב, עם טוויסט לאופנת העילית. אופנת הרחוב מצאה את עצמה על מסלולי האופנה עם גודש של צבעים, טקסטורות חומרים והשראות.

גם תחום השיער בשנות ה-90 השתלב עם מראות פומפוזים של תלתלים, אביזרי שיער צבעוניים, תוספות שיער, תסרוקות במראה רטוב עם כמות נדיבה של ספריי קשוח, אך הכל השתנה וכמו שההיסטוריה תמיד מוכיחה. היום אנחנו חוזרים לאותם מראות האלו, בעדכון גירסה, רק עם חומרים מתקדמים, טכנולוגיות מפותחות ואיכויות טובות יותר.

מה אפיין את אופנת השיער בשנות ה-90: תלתלים בגדלים שונים. פוני עבה מונח מלמעלה, הצידה או פשוט ישר. קצוות מרושלים, ומראה מרושל באופן כללי. מראות קלילים ורומנטיים. קצוות צבועים בצבעים נועזים. תספורות קצרות עם דירוגים רכים. אביזרי שיער מגושמים כמו סרטים, פפיונים וקשתות.

בנוסף, הכתיבה אופנת השיער בשנות ה-90 מראות קשוחים - ככל שהסטיילינג היה מבריק יותר, צבעוני, יוצא דופן וחריג , כך היה אופנתי יותר. הן המפורסמות וכן כלל הנשים התאימו את עצמן לאופנה זו כדוגמת הכוכבות סינדי קורופורד, מדונה, בנות בוורלי הילס ועוד.

מתוך ההבנה של כל רעיונות האופנה מאז וההסתכלות על מה שקורה בעולם, החליטה חברת מטריקס ישראל לחלוק כבוד לאופנת שיער של שנות ה-90 וליצור קולקציה המפרשת את אותה אופנה ביכולות ובהבנה של מעצבי השיער כיום.

תספורת פיקסי. יח"צ,
שנת 23/יח"צ
תספורת פיקסי. יח"צ,
שנת 23/יח"צ

THE PIXIES

שנות ה-90 - מראה קצר, תספורת יוניסקס עם שביל בצד, השיער מתוח לאחור במראה מבריק.
פיקסי שנת 23 - תספורת קצרה, בגוון בלונד, מראה חופשי עם פוני באורכים שונים.

תספורת WOLF THE. יח"צ,
שנת 23/יח"צ
תספורת WOLF THE. יח"צ,
שנת 23/יח"צ

תספורת THE WOLF

התספורת עצמה משלבת שכבות, נפח בחלק העליון של הראש וקצוות מדורגים. מקור התספורת בדרום קוריאה, ומאוחר יותר נדדה ליפן. רק בשנים האחרונות הופיע עיצוב הזאב בקרב נשים אירופאיות ואמריקאיות (סטייל בילי אייליש). וולף שנות ה-90 הוחלקה במייבש שיער, כשהשיער מוטה בשביל חד הצידה לכדי פוני עבה. וולף 2023- תספורת חופשית, עם מעט תלתול בקצות התלתלים.

תספורת SABOTAGE. יח"צ,
שנת 23/יח"צ
תספורת SABOTAGE. יח"צ,
שנת 23/יח"צ

תספורת SABOTAGE

הוא הכינוי לתספורת שבה השיער מאחורי הראש נותר ארוך (בדרך כלל עד לגובה הכתפיים), ואילו בקדמת הראש, בקודקודו ובצדדיו הוא מקוצץ. שנות ה-90 - השיער מרוח כולו לאחור במראה מבריק ומאחור פזור עד לעורף.
שנת 23 - שיער ארוך מאחור ומקדימה מראה מוחלק ומוקפד עם פוני קצר.

תספורת BOBBI BROWN. יח"צ,
שנת 23/יח"צ
תספורת BOBBI BROWN. יח"צ,
שנת 23/יח"צ

תספורת BOBBI BROWN

תספורת קצרה עד בינונית, שבה גוזרים את השיער בקו ישר בדרך כלל סביב הראש, בגובה הלסת בערך, אך לא מתחת לכתפיים, לרוב עם פוני בחזית. כבר במצרים העתיקה, נשים וגברים כאחד הסתפרו בתסרוקת דמוית קארה באורך הסנטר עם פוני ישר. מעצב השיער וידאל ששון הפך את תספורת הקארה לפופולרית שוב. תספורת הקארה והפוני מאפיינת יותר מכל, את אייקון האופנה ועורכת ווג אנה ווינטור.
קארה שנות ה-90 - חלק ומוקפד. עם פוני מלא וחלק.

קארה 23- קארה קצר וחלק עד לאורך האון. עם פוני או הטיה לצדדים.

תספורת CURTAIN BOB. יח"צ,
שנת 23/יח"צ
תספורת CURTAIN BOB. יח"צ,
שנת 23/יח"צ

CURTAIN BOB

קארה באורך בינוני היה אייקון אופנה מאז ומתמיד. ככזה, הוא עבר אינספור סגנונות גזרה ועיצוב. בשנות ה-90 העיצוב היה חלק ומוקפד יותר והתאפיין בפוני וילון נועז. היום התספורת חזרה בגדול, אבל הגזרה והעיצוב שלה יותר חופשיים, הדירוג יותר "חתוך ומנותק" ופוני הווילון מקבלים סידור פחות אלגנטי

תספורת STAIRCASE. יח"צ,
שנת 23/יח"צ
תספורת STAIRCASE. יח"צ,
שנת 23/יח"צ

STAIRCASE

בחרנו את המראה לקולקציה, כדי להראות שהתספורות יוצאות הדופן של שנות ה-90 קיימות גם היום. גם במקרה הזה, ההבדל היחידי הוא בסידור ובסטייל של השיער. התספורת גזורה באופן גיאומטרי, באורכים שונים לאורך השיער. פוני חזק והוספת מסגרת מודגשת העצימה את הפנים.

מראות שנות ה-90 צולמו בטכנולוגית FISH EYE שהייתה מקובלת מאוד בשנות ה-90, כדי
להמחיש ולהבדיל אותה משנת 2023.

MATRIX ISRAEL ARTISTIC TEAM: CUTS YOU UP, SALON TLV, TRANSITION, IGAL LUBATON, DAVID&EREZ, JHONSON

Photography and Creative Direction: Kalina Pulit
Styling: Jake Songui-Hunte
Hair: Matrix Israel Artistic Team
Make Up: Oonah Anderson
Production & Casting: Transition Salons London
Production Assistant: Amelida Celepija
Photography Assistant & Digital Operator: Maria Monfort Plana
Make Up Assistant: India Haffner
Retouch: Digital Nico
BTS: Jaime Sebe

בשיתוף ג. קוסמטיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully