וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכריסטי ברינקלי נמאס שמעירים לה על הקמטים - ככה היא הגיבה

11.7.2023 / 0:07

דוגמנית העל האמריקאית כריסטי ברינקלי בת ה-69 חטפה תגובות קשות על המראה המקומט שלה בתמונה ששיתפה באינסטגרם - והחליטה להשיב מלחמה

כריסטי ברינקלי מציגה - פספסוים מסרטונים שלה/christiebrinkley

כריסטי ברינקלי, הדוגמנית האמריקאית שכיכבה שלוש פעמים על שער גיליון בגדי הים של הספורטס אילוסטרייטד בשלהי שנות ה-70 וראשית שנות ה-80 ואז שוב בגיל 63, יצאה נגד הטרולים ברשת שהעירו לה על הקמטים שלה בתמונה עדכנית ששיתפה באינסטגרם וטענה שאלו אנשים שנואשים להצביע על חוסר השלמות של אחרים במקום להסתכל על עצמם.

דוגמנית העל בת ה-69 הציגה את המראה הזוהר שלה, כשהיא לבושה בחולצה מכופתרת בצבע טורקיז, בתמונה מביקורה בניו יורק ששיתפה באינסטגרם ב-28 ביוני. בעוד שכוונות הסלפי היו תמימות לחלוטין, היא חטפה מבול של תגובות על הקמטים שהעזה לחשוף מבלי להתבייש בתמונה. התגובות גרמו לה להוסיף לכיתוב המקורי (Downtown Girl) טקסט שקורא לטרולים להניח לה לנפשה.

"עדכון: וואו נלי! משטרת הקמטים יצאה במלוא הכוח בתגובות! הם האנשים שסורקים דפים של ידוענים, בתקווה למצוא צלוליטיס, קמטים או כל דבר שהם יכולים להצביע עליו כדי להעביר ביקורת". היא המשיכה וטענה שהאנשים שמשאירים הודעות מרושעות עלולים להקרין עליה את חוסר הביטחון שלהם עצמם - וציינה: "זה חייב להיות סוג של פיצוי על משהו שחסר להם".

כריסטי ברינקלי נגד "משטרת הקמטים". christiebrinkley, צילום מסך
כריסטי ברינקלי נגד "משטרת הקמטים"/צילום מסך, christiebrinkley

למרות ההתייחסות לתגובות המגעילות, כריסטי הבהירה שהן לא גוברות על המשוב החיובי שקיבלה לתמונה. האם לשלושה דאגה להודות לאלה שפרגנו: "יש אחרים שצצו עם הודעות כל כך נחמדות ובעלות ערך", הוסיפה, "אלו התגובות שמחזירות לי את האמונה וגורמות ללב שלי לשיר! תודה לכם נשמות מתוקות".

ברינקלי סיכמה את הפוסט שלה בהתייחסות לאחת ההערות המוזרות שהגיעה ממישהו שנשמע מודאג מ"שיער החזה" שלה. היא צחקה את זה ואמרה לעוקבים: "נ.ב. ברור שאין לי שיער על החזה. לטלפון יש נטייה ליצור דברים מוזרים בצל, אבל אז מה אם היה לי? שיהיה לכם יום נפלא חברים שלי!".

עוד על ברינקלי
כריסטי ברינקלי חושפת: כך טראמפ ניסה לפתות אותי באופן לא הולם כשהיה נשוי

בגיל 63 כריסטי ברינקלי חושפת את הסודות הפשוטים להשגת מראה כמו שלה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לאחר שעדכנה את הפוסט, מעריציה יצאו להגנתה. אחת כתבה: "אחת הסיבות שכריסטי הייתה ותמיד תהיה אחת הנשים היפות הכי אייקוניות בעולם היא בגלל שהיא עושה זאת באדיבות. זה סוד היופי הכי גדול שלה - וזה בחינם". אדם אחר הוסיף, "נסו קצת טוב לב, אנשים! אם אין לכם שום דבר טוב להגיד, אז בבקשה אל תגידו שום דבר בכלל".

מוקדם יותר השנה, כריסטי ברינקלי דיברה בפתיחות על גילה ועל אהבת הגוף שלנו בכל גיל. "הכל קשור לרוח שלכם ולאנרגיה שאתם מספקים ומכניסים איתכם לחדר", היא אמרה ל-People בינואר האחרון, "זה מה שהולך להגדיר אתכם. תשכחו מאנטי אייג'ינג וכל זה. זה באמת קשור להכרת תודה". היא הוסיפה: "כשאתם מוצאים משהו להיות אסירי תודה עליו, בכל מצב שבו אתם נמצאים ובכל מקום שאתם עשויים למצוא את עצמכם, זה מתורגם לאושר. אושר ואנרגיה טובה שאתם יכולים לחלוק עם אנשים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully