וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו דוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט. מה שראיתם היה מזויף"

16.7.2023 / 0:04

ג'סמין טוקס וג'וזפין סקריבר כיכבו במגזינים של ויקטוריה'ס סיקרט במשך שנים, אך הן מודות כעת שלפעמים הן לא יכלו לזהות את עצמן בתמונות שפורסמו מרוב שהן עברו ריטוש

victoria secret

ג'סמין טוקס בת ה-32 וג'וזפין סקריבר בת ה-30 עיטרו את הקטלוגים של ויקטוריה'ס סיקרט במשך שנים - אבל אפילו הן לא יכולות לזהות את עצמן לפעמים כשהן מסתכלות על תמונותיהן. שתי הדוגמניות דיברו בפתיחות לאחרונה בפודקאסט Real Pod על חוויותיהן כמלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט - והתעמקו במציאות של התעשייה ותפקידה של המדיה החברתית בביסוס הפנטזיה.

כשנשאלו אם הן מבינות את ההשפעה שלהן על נשים אחרות ועל החברה באותו זמן, ענתה סקריבר: "זו הייתה תקופה מוזרה כי את מבינה שאת מקבלת כמות עצומה של התעניינות. את מבינה שזה מה שצפוי, אבל הוחתמנו בדיוק כשהמדיה החברתית התפוצצה, אז זה היה השילוב הזה שכולם הכירו אותך, את הצד הזוהר הזה, וחשבו שזה לוקח שעתיים וחצי של שיער ואיפור, מאמנים אישיים, והנה את מושלמת. עכשיו יש לך את היכולת לקחת אותם אל מאחורי הקלעים ולהראות להם את האני האמיתית יותר.

ג'וזפין סקריבר

ג'סמין טוקס

ג'וזפין סקריבר, שמוצאה בדנמרק, ציינה כי זה הרגיש כאילו אנשים הפכו אובססיביים אליהן ולכל פרט בחייהן בן לילה בגלל המדיה החברתית. "הם רצו לדעת באיזו משחת שיניים השתמשתי ושאלתי 'באמת? זה פשוט נראה משעמם'", היא נזכרה. היא אמרה שהיא רוצה להראות ברשתות החברתיות כמה זמן ומאמץ באמת הושקעו בשמירה על הגזרה שלה ובהיותה דוגמנית - אפילו כשהציבור הניח שהכל כל כך לא צורך מאמץ.

ג'סמין טוקס וג'וזפין סקריבר, דוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט. Getty Images for Victoria's Secret, GettyImages
ג'סמין טוקס וג'וזפין סקריבר, דוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט/GettyImages, Getty Images for Victoria's Secret
ג'סמין טוקס וג'וזפין סקריבר, דוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט. Pascal Le Segretain, אתר רשמי
ג'וזפין סקריבר: "הייתי עומדת ליד שלטי החוצות הגדולים ברחוב - ויכולתי לעמוד שם 30 דקות ואף אדם אחד לא יכול היה לחבר בין האישה שבשלט אליי"/אתר רשמי, Pascal Le Segretain

טוקס הודתה שהיא עדיין רואה תגובות אינסטגרם "כל יום" ממעריצים שטוענים שהיא "תמיד כל כך מסודרת" ו"כל כך מושלמת", אבל מדגישה שאינסטגרם היא רק גרסה אחת של עצמה. "אם ראית אותי מתעוררת בבוקר בבית שלי או באמצע היום מסתובבת עם פליטה עליי מהתינוק, בלי איפור, אלה החיים האמיתיים שלי", אמרה טוקס, שהביאה לעולם בת בפברואר.

צפו בפודקאסט המלא:

כשהשיחה נמשכה, סקריבר התוודתה שהשקעה מלאה בעולם הדוגמנות הובילה אותה להניח שכולם יודעים שהתמונות "מזויפות", החל מ"תחפושת מלאה של איפור גוף ועד לנקודה שבה הדוגמניות בקושי דומות לעצמן".

טוקס הסכימה והסבירה שאנשים שלא מבינים עד כמה התמונות ערוכות "מרגיש לי מטורף כי בעיניי זה כל כך ברור כשאת מסתכלת אחורה על הקמפיינים הישנים שלך ב-VS". סקריבר הרחיקה לכת וסיפרה שזרים וקרובים אליה התקשו לזהות אותה בכמה מהתמונות. "הייתי עומדת ליד שלטי החוצות הגדולים ברחוב - ויכולתי לעמוד שם 30 דקות ואף אדם אחד לא יכול היה לחבר בין האישה שבשלט אליי", שיתפה, "אמרתי לעצמי 'אני אפילו לא נראית כמו בתמונות שלי'. לפעמים אמא שלי הייתה אומרת: 'זו את? אפילו לא ידעתי שאת יכולה להיראות ככה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully