וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לה מושב אסלה על הכתף?": העוקבים לא נרגעים מהז'קט ההזוי של שאקירה

הזמרת הלטינית הגיעה לתצוגת הקוטור של ויקטור אנד רולף בפריז כשהיא לובשת ז'קט עם המילה NO בבולד על כתף שמאל - המעריצים לא נותרו אדישים , ופייר? אפשר להבין אותם

ניכר ששאקירה מנסה לנער מעליה את הגירושים הכי מטונפים בעולם מהאקס ג'רארד פיקה. בזמן שהזמרת הלטינית המצליחה דבקה בגרסה כי הכדורגלן המצליח בגד בה במשך שנים מקורות דיווחי כי השניים בכלל ניהלו מערכת יחסים פתוחה במשך שלוש שנים. נרשם גם שיר שערורייתי שמלכלך על האקס ובת הזוג, מעבר למיאמי ומשמורת מלאה על הילדים. כעת, נוכחותה בפריז בז'קט המתריס גורם לנו לחשוב שגם כאן מסתתרת אמירה, על אף שלגולשים זה מזכיר משהו אחר לגמרי.

שאקירה. GettyImages
מה את באה להגיד עם הז'קט הזה? שאקירה/GettyImages

לתצוגת האופנה של ויקטור אנד רולף בשבוע הקוטור בפריז הגיעה הזמרת בשמלת-ז'קט בצבע לבן מעוטרת כולה בניטים כסופים במסגרת. הגזרה מעולה, ויש גם חגורת מותן מובנית הנחתמת בקשירה, אבל שתי האותיות הבולטות שהונחו בחלקו העליון של הז'קט ללא ספק מרפררים לתחפושת.

שאקירה. GettyImages
מלאת נוכחות בתצוגה של ויקטור אנד רולף בשבוע הקוטור בפריז/GettyImages

NO בגודל עצום בתלת מימד, שאפשר רק להסיק כי העקיצה היא לפיקה. עוד אורחת כבוד הייתה קמילה קביו, שגם כן התהדרה בלוק תחפושתי, אבל המעריצים והגולשים בחרו לכוון את התותחים הכבדים לשאקירה - "יש לה מושב אסלה על הכתף?"' "במבט ראשון חשבתי שמחובר לה מושב אסלה לז'קט. קורבן אופנה", "שאקירה לעולם לא ידעה איך להתלבש", וגם גיף זועם של מריל סטריפ מ"השטן לובשת פראדה".


הכול נכון, הזמרת המצליחה אף פעם לא הייתה קרובה אפילו לרשימת המתלבשות הטובות, אבל ניתן לה נקודת זכות על השובבות שבעניין, ועל זה שליד קמילה קביו הז'קט הזה עוד היה בגדר הסביר.

שאקירה. GettyImages
האמת, לא ברור מי לבושה גרוע יותר. שאקירה וקמילה קביו/GettyImages

עוד בוואלה!

"שאקירה ופיקה ניהלו מערכת יחסים פתוחה במשך שלוש שנים"

לכתבה המלאה
שאקירה. GettyImages
"את לובשת מושב אסלה?"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully