וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב מדי: שפנפנות העבר בקמפיין הכי רותח של הקיץ

9.7.2023 / 13:48

כרמן אלקטרה חברה לג'ני מקארתי ותחת שרביטה של קים קרדשיאן הצטלמו שתי הדמויות האייקוניות לקמפיין הכי לוהט של הקיץ. יש עבודת ריטושים, אובר חשיפה כמו פעם אבל שפנפנות העבר נראות בשיאן - על זה אין עוררין

כרמן אלקטרה מופיעה עם הפוסטיקאט דולס/@carmenelectra

זה מהקמפיינים האלה שלרגע את שואלת את עצמך - 'רגע, מה מוכרים לי פה?'. הבלבול בין ההתלהבות מהמצולמת לבין לחשוק באמת ובתמים במותג שהיא לובשת נע על חבל דק ביותר. אבל קים קרדשיאן היא מוכרנית מהשורה הראשונה, אשפית בקריאייטיב וממקסמת את מותג ההלבשה התחתונה שלה בכל פעם עוד קצת.

אחרי קמפיין הטופ מודלס של היידי קלום וטיירה בנקס, קמפיינים רומנטיים וסקסיים הטירוף לוולנטיין ועד הקמפיין האחרון באווירת סאדו מאזו כשהקרדשיאנית מצולמת בביקיני לטקס בעודה שוכבת על הרצפה - מגיע הקמפיין הנוכחי של כרמן אלקטרה האגדית וג'ני מקארתי, ובאמת שלא ראיתם תמונות כאלה הרבה מאוד זמן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מודות שהרגשנו מעט לא בנוח מההתערטלות על הרכב בספוג ספוג מים, כי כפי שציינו גם ביקיני צריך לדעת למכור, אבל נתייחס לאייקוניות שבחיבור - אלקטרה, שחקנית ודוגמנית מהניינטיז שהפכה לסמל מין ומושא תשוקה לכל צופי "משמר המפרץ". מיד אחרי פמלה אנדרסון כמובן. ג'ני מקארתי, שחקנית ודוגמנית שגם כיכבה בניינטיז בסרט "אהבה מלוכלכת" לצד אלקטרה והחלה את דרכה כנערת השער של פלייבוי בשנת 1993.

השתיים מוצלמות בקמפיין בגדי הים החדש של סקימס - מביקיני של חזיית משולשים ותחתוני קשירה ועד פיס שלם מוצלח בצבע קפה אותו מדגמנת מקארתי בסגנון חליפת גלישה עם ריצ'רץ' במרכז וצווארון גבוה.

המוצלח ביותר הוא הסט בגוון הטבעי - חזיית משולשים ב-160 שקלים ותחתוני קשירה ב-150, ויש גם משלוח לישראל למעוניינות. עוד בקולקציה - הטופ הקצר אותו לובשת כרמן אלקטרה בגוון אפרפר ב-215 שקלים, שוב עם תחתוני הקשירה שמגיעים בשלל צבעים וסט עם תחתונים בגזרה גבוהה ב-160 שקלים וטופ גוזייה שמחזיקה היטב ב-200 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully