וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה גולדשטיין: "הייתי כתומה לכל אורך השידור החי"

למה היא מפחדת מטיפולים, מה האסון הקוסמטי הכי נורא שקרה לה, איפה היא אוהבת לעשות שופינג ומהו מוצר העינויים בעיניה - אבל כזה שהיא לא יכולה בלעדיו. העיתונאית לענייני קולינריה ריטה גולדשטיין בשיאו של היריון ראשון עונה על שאלון האופנה והטיפוח שלנו

מה האסון הקוסמטי הכי גדול שקרה לך?
"לשמחתי לא היה כזה. בעיקר כי אני מראש מאוד מפחדת מכל מיני דברים דרסטיים בפנים. מה שכן קרה זה שעליתי לשידור עם איפור בגוון שממש לא תואם את הפנים שלי והייתי כתומה לכל אורך השידור החי. קיבלתי לא מעט הערות על זה מעוקבות באינסטגרם".

ניתוח שנורא בא לך לעשות ואין לך אומץ?
"אני באופן כללי בן אדם שלא התנסה כמעט בשום טיפול ובטח שלא בניתוח. יש לי חשש מהתעסקות בפנים שלי, ואפילו טיפולי פנים אני לא אוהבת לעשות ועשיתי אולי פעמיים בחיים. אני כן מהרהרת בשנה שנתיים האחרונות בלהתנסות בקצת חומצה היאלורונית לאיזה קמט שאני פחות מחבבת בפנים, אבל עוד לא היה לי אומץ לעשות עם זה משהו".

ריטה גולדשטיין. דודי חסון,
"עשיתי רק פעמיים בחיים טיפולי פנים". ריטה גולדשטיין למותג אבישג ארבל/דודי חסון

אם ידך משגת - תיק ממותג או נעליים ממותגות?
"אני אוהבת לקנות דברים איכותיים שמחזיקים הרבה זמן, אבל פחות קריטי לי שאלה יהיו מותגים מפוצצים שעולים המון רק בגלל שם המותג. בפעם האחרונה שממש השקעתי, זה היה בתיק מאוד איכותי שקניתי בוונציה מזוג מעצבים צעיר שעובד עם עור".

מה הקנייה הבאה שלך?
"הקנייה הבאה שאני חייבת לעשות היא מוצרי תינוקות, לא קניתי עדיין כלום וזה הולך ומתקרב".

איפור בחמש דקות.
"קודם כל לסרק גבות ולשים ג'ל גבות. לאחרונה התחלתי להשתמש גם במעגל ריסים - זה מכשיר עינויים בעיני אבל הבנתי שאני ממש צריכה אותו כי אחרת הריסים שלי הולכים כמו חיצים קדימה. קצת מסקרה אחרי העיגול וזה הכול".

מי איש הגבות שלך והאם את נוגעת עד שאת מגיעה אליו?
לפני מספר שנים חברה ייעצה לי להפסיק לעשות גבות ופשוט לתת להן לעבור לצורה טבעית. הן היו בעבר הרבה יותר דקות. הקשבתי לה ומאז לא חזרתי אחורה. היום אני לא נוגעת בגבות שלי, רק מנקה פעם בכמה זמן באמצע וזהו".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד?
"לא עשיתי מעולם. אין לי שום התנגדות רעיונית, שכל אחת תעשה מה שעושה לה טוב. אבל כן אישית אני קצת חוששת".

שלושה מוצרי ביוטי שהם מאסט מבחינתך?
"קרם הגנה איכותי ולא שומני, ג'ל גבות, וקרם לחות קליל".

ריטה גולדשטיין. דודי חסון,
"היום אני לא נוגעת בגבות שלי"/דודי חסון

טיפ מנצח לשיער?
"אני מתולתלת ומאז שהייתי ילדה היה לי קשה להתארגן עם השיער והייתי משתמשת הרבה בכל מיני קרמים. כשהתבגרתי הבנתי שאני רוצה להפסיק ואחרי כמה חודשים שהשיער היה צריך להתרגל לעצמו בלי קרמים ותוספות הוא ממש השתפר. הגמילה הייתה קשה אבל היום אני חושבת שהיא ממש עזרה לשיער למצוא את הצורה הטבעית שלו. חוץ מזה בתלתלים אני חושבת שהכי חשוב תספורת טובה ששומרת על מינימום צורך בתחזוקה שוטפת. אם יש תספורת טובה שיושבת בנוח ולא צריכה כל הזמן חיזוקים ועבודה על התלתלים, זה הופך את כל היום לקל יותר".

יש לך רבע שעה להתארגן בבוקר - מה תלבשי שתרגישי בו הכי טוב?
"לרוב אין לי כמעט זמן להתארגן בבוקר. בקיץ אני מאוד אוהבת שמלות אווריריות ונוחות, קצרות או ארוכות, שהכי כיף איתן כשחם בחוץ".

ריטה גולדשטיין. דודי חסון,
"הכי חשוב למתולתלות זו תספורת טובה ששומרת על מינימום צורך בתחזוקה שוטפת"/דודי חסון

הפריט הכי יקר שיש לך בארון והאם את מתחרטת לעיתים שרכשת אותו?
"מעיל עור שחור של המותג האיטלקי benheart שעלה כאלף מאתיים יורו. חרשתי עליו כל החורף, ואני מתכננת לחרוש עליו עוד הרבה שנים קדימה. הוא היה יקר מאוד ביחס לפריטים שאני קונה בדרך כלל אבל אני ממש לא מתחרטת, ובעיקר חשוב לי שאני נהנית ללבוש אותו ומרגישה שמדובר בפריט איכותי שיישאר איתי עוד מלא זמן".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"יש לי המון פריטים זולים יחסית בארון, בעיקר דברים בסיסיים. בשנים האחרונות אני משתדלת לקנות מעט יותר ואיכותי יותר. אבל הפריט כנראה הכי זול הוא שמלה שרכשתי בשוק בתאילנד בכמה עשרות שקלים, ואני מאוד נהנית לשים אותה בקיץ".

חנות בחו"ל שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"הכי אוהבת לעשות שופינג באסיה - יפן, תאילנד או קוריאה. כל הרשתות האסיאתיות כמו מוג'י ויוניקלו, הן הכי אני מבחינת הסגנון - נקי ואלגנטי, וגם מתאים לנשים שהן נמוכות יחסית כמוני".

ריטה גולדשטיין. דודי חסון,
בעיצומו של היריון ראשון - ריטה בקמפיין לאבישג ארבל/דודי חסון

ציפורניים - ארוכות או לא מסוגלת לשאת את המגמה?
"ממש לא יכולה להיות עם ציפורניים ארוכות. אני מבשלת הרבה ועובדת הרבה בגינה ככה שאין שום סיכוי שיהיה לי נוח עם ציפורניים ארוכות. אפילו לק ג'ל אני לא אוהבת לעשות. מעדיפה ציפורניים קצרות יחסית וטבעיות".

מה חטא הטיפוח שלך?
"הייתי רוצה להיות יותר קפדנית בכל מה שקשור לקרם הגנה. אני ממש משתדלת, בייחוד עכשיו עם ההריון, אבל עדיין כשמגיע הקיץ כל הפרצוף שלי בסוף מתמלא בנמשים, ואני כנראה לא שמה מספיק קרם הגנה כמו שהייתי צריכה".

עוד בוואלה!

שיר אלמליח: "נתקפתי בזיהום רציני בפנים בגלל איפור"

לכתבה המלאה
ריטה גולדשטיין. דודי חסון,
"לא מצליחה להתחבר למגמה של תיקי מותגים קטנטנים באלפי שקלים"/דודי חסון

איפה את קונה בזול?
"באופן כללי אני מאוד אוהבת לטייל בחו"ל ולרכוש פריטים בסיסיים ברשתות שוות כמו Oysho או יוניקלו".

הפריט הכי נוסטלגי שיש לך בארון?
"שמלת קולר פליסה ורודה שרכשתי לחתונה של אחותי. לבשתי אותה רק פעם אחת, למרות שהיא יפהפייה. איכשהו היא יושבת לי בארון ומסתכלת עלי, ועדיין לא הייתי בשום אירוע שנראה לי מתאים לשים אותה שוב".

על מה בחיים לא היית משלמת?
"לא מצליחה להתחבר למגמה של תיקי מותגים קטנטנים באלפי ועשרות אלפי שקלים. כלום לא נכנס אליהם, זה לא נוח, לא פרקטי וסתם מרגיש שזה נרכש בשביל לעשות רושם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully