וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוא תראה מה פספסת: סופיה ורגרה מסחררת את איטליה בלוקים רותחים

הפרודה הטרייה סופיה ורגרה טסה לשבועיים עמוסים בכל טוב בלוקיישנים חלומיים באיטלקיה, משם העלתה שפע תמונות לפיד בבגדי ים חוטיני, שמלות פרחונית, שיער מחרפן ופיגורה מטריפה. ג'ו מנגניילו מייבב בביתו. חד משמעית

ימים עמוסים בכל טוב עוברים על סופיה ורגרה שנופשת בימים אלו בדרום איטליה בחופשת פוסט גירושין מבעלה ג'ו מנגניילו. השחקנית הרותחת מדגמנת את ה"בוא תראה מה פספסת" המסורתי לאחר פרידה כשהיא חושפת בחשבון האינסטגרם שלה שלל תמונות מדהימות בנוסח דולצ'ה ויטה שלא מותירות הרבה מקום לדמיון. במקביל לחזרתה אל שוק הפנויים פנויות, ורגרה מציינת בימים אלו יום הולדת 51 וגם משיקה ליין מוצרי ביוטי המתמחה בהגנה מהשמש, מה שאומר הרבה חגיגות בבגדי ים לוהטים, שמלות פרחוניות וסילואטה אלוהית אחת.

בשני האחרון השחקנית פרסמה סדרת צילומים בהם היא לובשת בגד ים שלם מנומר, חוטיני, בגווני כחול-שחור, וכן, גם מזווית אחורית, וכתבה: "ימים אחרונים של חופשה". "האם איטליה תמיד כל כך חמה או שסופיה ורגרה רק מביאה את החום?" תהה אחד המגיבים. לוק כה לוהט מצדיק גם ריל, וסופיה לא אכזבה בסרטון מושלם בו אוחזת בקבוק מים ביד אחת וכוס ביד השנייה בעודה מטפסת על מיטת שיזוף בפטיו מזרח תיכוני שופע צמחייה.

כשבוע לפני, כאות תודה לציון 30 מיליון עוקבים באינסטה, פרסמה תמונה בה היא עומדת במרפסת על רקע נוף ים חלומי עם הכיתוב: "30,000,000 עוקבים!! ❤️❤️תודה לכולכם! תודה שאתם תמיד שם בשבילי! תודה שתמיד תמכתם בי בכל מה שאני עושה!! בסוס מאיטליה".

עוד בוואלה!

"שלב חדש בחיינו": סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו מתגרשים

לכתבה המלאה

בפוסטים אחרים, אותם העלתה בשפע בתקופה האחרונה, ניתן לראות את כוכבת משפחה מודרנית מציגה לוקים נוספים התואמים לוייב של חגיגות יום הולדת בחופי אמלפי עם קולינריה איטלקית לצד מלא שמש, ביניהם שמלות קיץ חובקות גוף מבית דולצה גבאנה, מחשופים נדיבים והרבה סטרפלס. "כשהחיים נותנים לך לימונים את באה לאיטליה כדי לסחוט אותם", סיכמה ורגרה באחד הפוסטים. אין ספק שהיא סחטה אותם בהצטיינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully