וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיער ג'ינג'י, תחתונים ומחווה לנסיכה דיאנה: אמילי רטאייקאוסקי דוהרת ברחובות ניו יורק

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 9:10

אמילי רטאייקאוסקי השיקה גוון חדש בשיערה, יצאה לחרוך את העיר בשני מכנסיים קצרצרים, הוסיפה מחווה ללוק האייקוני של הנסיכה דיאנה וקינחה בשמלה שקפקפה - עלילות אמרטה בעיר הגדולה

אנחנו רגילות לראות אותה במינימום כיסוי ולכן מה רבה הייתה הפתעתנו כשנתקלנו בתמונות פפראצי של אמרטה מיום שישי האחרון מסתובבת עם חברה ברחובות ניו יורק כשהיא משיקה מחדש את סגנון הרחוב המוכר ביותר שמזוהה עם הנסיכה דיאנה - מכנסי טייס קצרים, סווטשירט אוברסייז וסניקרס. מתוך שלל רגעי האופנה האייקוניים שמזוהים עם ליידי די, אמילי רטאייקאוסקי שחזרה את זה שהכי פחות נסיכותי ואולי אחד האהובים בשל היותו קז'ואלי באופן קיצוני לבת מלוכה.

כשהיא לובשת זוג מכנסי אופניים שחורים לצד סווטשירט כחול וסניקרס לבנות של ריבוק, האנסמבל של אמילי הזכיר את אחד השילובים המוכרים שליוו לא פעם את הכותרות על דיאנה בשנים האחרונות לחייה, בתקופה בה כבר הייתה פרודה מהנסיך צ'ארלס ולכן הקפידה פחות ליישם את קודי הלבוש הנוקשים של הארמון. כמו הנסיכה המנוחה, גם רטאייקובסקי סגננה את מראה הפנאי שלה עם משקפי שמש שחורים פלוס תיק צד שנתלה על הכתף.

בצילום הפפראצי ניתן להתרשם מסגנון השיער החדש של אמרטה אשר נפרדה לפני ימים בודדים מהברונט לטובת גוון ערמוני בהיר או בשמו הרשמי "ענבר מזוגג", מונח שנטבע על ידי הספרית האהובה עליה, ג'נה פרי. "זה משהו שאמילי לא עשתה בעבר, היא רצתה להיות שובבה ולעשות משהו מהנה לקיץ", סיפרה פרי למגזין InStyle .

אמילי רטאייקאוסקי. splash
ג'ינס קצרצר, גופייה סקסית/splash

שורטס הבייקר השחורים לא היו זוג המכנסיים הלוהטים היחידים שהיא לבשה השבוע. יומיים קודם לכן, הדוגמנית נצפתה כשהיא מטיילת עם הכלב שלה ברחובות מנהטן כשהיא לובשת ג'ינס כה קצר עד שהכיסים בצבצו מלמטה. אליו התאימה גופיה שחורה פשוטה, את אותן סניקרס של ריבוק, עגילי חישוק מוזהבים וחגורה שחורה שנסגרה הדוק על המותן.

עוד בוואלה!

זה בסדר, היא עירומה למטה: אמילי רטאייקאוסקי נלחמת בלחות

לכתבה המלאה

אבל אל דאגה, אמילי לא זנחה את חיבתה לאאוטפיטים סופר נועזים, ובסופ"ש האחרון היא פינקה מעריציה באחד לוהט במיוחד כשיצאה מהבית בשמלת מיני קצרצרה ואולטרה שקופה אשר נלבשה מעל סט ביקיני (כולל חוטיני) שחור. את הלוק היא השלימה באווירת סאדו מאזו עם מגפי ירך שחורים לצד תיק הדסיקיות הכסופות מבית פאקו רבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully