וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנתרה: עדן פינס רותחת בשמלת לנז'רי

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 9:47

הדוגמנית המשגעת העלתה תמונות חדשות כשהיא לובשת שמלה צמודה בצבעי גלידה עם פרינט חייתי ונגיעות תחרה בחזה. היו גם אקססוריז סופר יוקרתיים שהשלימו את הלוק וציפורני חתול

אחרי ההשקה של פיפיקיני, מותג בגדי הים החדש, הצבעוני והסופר נועז של עדן פינס, נותנת עדן פינס טעימה דווקא ממותג בינלאומי אחר שחולש על אותו קטגוריה. פרסונה כמו פינס לא 'סתם' מתייגת, ומותג מצליח כמו tezenis, שפונה בעיקר לנערות שאוהבות הלבשה תחתונה שובבה או בגדי ים נועזים מתאים לפינס כמו כפפה ליד.

עדן פינס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
פנתרה. עדן פינס/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הדוגמנית המצליחה העלתה גלריית תמונות לעת שקיעה בתאורה מושלמת כשהיא בשמלת מיני קצרצרה באווירת קומבניזון צמוד עם קאפים בעיטור תחרה בסיומת ובפרינט חייתי בצבעי גלידה של צהוב, ורוד וירוק של tezenis כפי שציינו, אחד המותגים המצליחים והנגישים של קבוצת קלצדוניה האיטלקית.

עדן פינס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
שמלת לנז'רי של tezenis/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

השמלה אמנם נגישה, אך האקססוריז לגמרי לא - תיק קווילט קטנטן בוורוד מתקתק שהתאים לשמלה מבית שאנל עם ידית אחיזה קטנה, צ'וקר חוליות של שאנל עם תליון בלוגו המותג במרכז וכפכפי pvc על עקב דקיק כי כמו שפינס אומרת - I do business on heels.

עדן פינס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
נרשמה גם שרשרת צ'וקר של שאנל/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

את השיער המתולתל אספה בקוקו גבוה פרוע כשהפוני השובב בחוץ, וציפורני החתול הדרמטיות שלה נצבעו בלבן. בגזרת התכשיטים נרשמו גם צמידי היהלומים של קרטייה, ועוד טבעת וצמיד עם אבן אמרלד ירוקה במרכז.

עוד בוואלה!

בוקר טוב מאוד: עדן פינס לוהטת בבגד ים. ויש גם טוויסט!

לכתבה המלאה
עדן פינס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
תמונת שקיעה מושלמת. עדן פינס/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully