וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת של מדונה מתערטלת בקמפיין תיקים חדש

לורדס ליאון, הבת של מדונה, מככבת בקמפיין חדש ובצילומים בחרו באקט מכירתי מסקרן - התיקים מעטרים את גופה ואת הרצועות היא מחזיקה כשלשלאות. בדיוק כמו אימוש - לא עושה שום דבר סטנדרטי. צפו

לפני כחודש נודע על התמוטטותה של מדונה, שסבלה מזיהום חיידקי חמור שהוביל אותה לשהות במחלקה לטיפול נמרץ. המוזיקאית בת ה-64 כתבה כי ילדיה היו שם בשבילה בתוך החרדה הבריאותית שפקדה אותה, לאחר שנמצאה בדירתה בניו יורק "במצב של חוסר תגובה". בברכה המרגשת לילדיה ביניהם הבכורה לורדס בת ה-26 כתבה: "תודה לכל המלאכים שלי שהגנו עליי ונתנו לי להישאר בחיים כדי לסיים את עבודתי".

לורדס ליאון. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
קמפיין התיקים החדש של דיון לי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

לורדס שהייתה לצד אמה ברגעים הקשים כבר הוכיחה לא פעם כי היא דומה לאימא שלה בלא מעט פרמטרים. אחד מהם הוא למתוח את גבולות הוויזואליה ולשחק לא מעט עם המיניות שלה בתמונות נועזות. הסשן האחרון בתור הוא מתוך הקמפיין החדש של דיון לי הנקרא cage chain שבחרו בלורדס ליאון (לולה) כפרזנטורית.

אווירת סאדו מאזו קלה, קשה לומר שלא, כשלורדס עומדת ומחזיקה בידה את שלשלאות התיק, רצועות בשבילכן, והאחד מכסה את האזורים המוצנעים. גם על החזה הולבשו שני תיקים ונקשרו לצווארה כמעין קולר, כל זאת בתוספת מגפי ירך מעור עמוסים שרוכים.

אבל הבחירה בגזרת הביוטי הייתה הדרמטית ביותר עם תוספות שיער מטורפות המזגזגות בין מוג'דה לרפונזל הברונטית. בסרטוני הקמפיין החדשים נראית לורדס מתערטלת על כיסא נדנדה שחור עם שלשלאות ועליו מדגמנת את השמלות החדשות מתוך הקולקציה כשגם אלו מעוטרות בחוליות לאורכן ולרוחבן.

למי שבכל זאת התרשמה מהתיקים בשייפ חצי ירח שמגיעים בגווני שחור וחום נעדכן כי כל אחד עולה כ-1,000 דולר באתר המותג. אם כבר לרכוש היינו ממליצות לעשות בו שימוש כ'תיק' ולא כטופ או תחתונים לצורך העניין. רק אומרות.

עוד בוואלה!

מדונה אחרי האישפוז: "הבנתי כמה מזל יש לי שנשארתי בחיים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully