וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפני שש שנים עשיתי בוטוקס במצח. אחרי שההשפעה עברה לא חזרתי לזה לעולם"

עודכן לאחרונה: 4.8.2023 / 7:17

מה הסוד שלה לסטייל מנצח, איפה היא עושה שופינג לאחרונה, מה הניתוח הקוסמטי שנורא רצתה לעשות אבל ויתרה, וגם - מה הטיפ המנצח שלה לשיער בריא. רונית יודקביץ', האישה והשיק, עונה על שאלון הביוטי השבועי שלנו

מה האסון הקוסמטי הכי גדול שקרה לך?
"לפני שנים קניתי סדרת טיפוח של חברת קוסמטיקה מאוד ידועה ויקרה מחו"ל, קניתי ממש הכל - סבון פנים, קרם יום, קרם לילה, קרם צוואר, קרם עיניים, מסיכות ומה לא… ניקיתי, מרחתי ובלילה הגעתי לבית חולים עם אלרגיה קשה, קיבלתי זריקת קורטיזון וכל המוצרים נזרקו לפח, מאז אותו מקרה אני בוחרת מוצרים טבעיים אחרי שאני מנסה אותם באזור קטן ונסתר בפניי".

ניתוח/טיפול שנורא בא לך לעשות ואין לך אומץ?
"אין לי חזה מפואר… ובימי הדוגמנות שלי, בעיקר בתצוגות בגדי ים חשבתי אולי לעשות הגדלת חזה, אבל איכשהו תמיד הסתדרתי עם מילוי כזה או אחר (ספוג שהייתי גוזרת למשל). היום החזיות מרופדות והשאר היסטוריה, בעידן שרבות עושות הגדלות הקטנות והרמות, הבנתי שעניין החזה לא באמת מפריע לי ונוח לי כפי שאני".

רונית יודקביץ'. דור שרון,
"הבנתי שעניין החזה לא באמת מפריע לי ונוח לי כפי שאני". רונית יודקביץ' בקמפיין למורז צמחי מרפא/דור שרון

אם ידך משגת - תיק ממותג או נעליים ממותגות?
"גם וגם, את המשפט הזה למדתי מבן זוגי, חיים פעם אחת לא?".

מה הקנייה הבאה שלך?
"מכונית חשמלית, תמיד חושבת על העולם שלנו שהולך ומתקלקל מרגע לרגע".

איפור בחמש דקות.
"ככל שאני מתבגרת כך פוחתת כמות האיפור שלי. תמיד אמרח ג'ל אנטי אייג'ינג של "מורז צמחי מרפא" עם מקדם הגנה 30, ראשית כי השמש פוגעת בעור ויש לי ויטיליגו ובנוסף הג'ל משמש בסיס מעולה לאיפור. מפזרת פודרה שקופה של מאק, מעט ברונזר של פופה, תמיד אפזר גם על הצוואר והדקולטה כדי שלא יהיו הבדלי גוונים. סומק ורדרד של מאק על הלחיים, לא מוותרת על מעגל ריסים, פותח את העין ואפשר לחזור על הפעולה גם אחרי כמה שעות, מסקרה שחורה של מאק, והכי חשוב - סידור הגבות. עיפרון ומסקרה שקופה של מאק, את השפתון שלי אני רוקחת בעצמי, מערבבת בעזרת מברשת קטנה מעט ממגן השפתיים של "מורז צמחי מרפא" עם שפתון מס' 110 של קטריס".

מי איש הגבות שלך והאם את נוגעת עד שאת מגיעה אליו?
"אני לא נוגעת בגבות שלי. בשנות ה-90 מרטו לי את הגבות ולא נותר מהן הרבה, לכן שומרת על מה שיש ומוסיפה עם עיפרון מיועד".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד?
"לפני שש שנים עשיתי בוטוקס במצח מתוך סקרנות ואחרי כמה חודשים ההשפעה עברה ולא חזרתי לעולם. אני בעד מה שעושה טוב ואני מאושרת כרגע כפי שאני, פעם בכמה חודשים אני מבקרת את הקוסמטיקאית שלי ויוצאת זוהרת ומסופקת. אני מקבלת תגובות ברשתות החברתיות שרואים שעשיתי טיפולים כירורגיים ואני אוהבת את השיח שנוצר בעקבות התגובות, אני עונה למגיבות שאשמח לפגוש אותן לקפה אחת על אחת ולשתף בשגרת חיי החיצונית והפנימית, ובאמת מאמינה שכל אחת צריכה לעשות מה שמתאים לה".

שלושה מוצרי ביוטי שהם מאסט מבחינתך?
"אני משתמשת כמעט שנתיים במוצרי הדרמו קוסמטיקה של "מורז צמחי מרפא" עם רכיבים פעילים המאטים את הזדקנות העור והמעודדים יצור קולגן. אני לא מוותרת על ג'ל אנטי אייג'ינג עם מקדם ההגנה, הסרום המופלא שאומרים שאני בטוח שותה אותו, כי אני מחסלת אותו ומסיכות הבד השחורות שמותירות את העור כאילו עבר מתיחה".

טיפ מנצח לשיער?
"השיער שלי ארך מאוד וכדי שיהיה לו מראה גלי מלא נפח אני עושה 'גולגול' מהודק אחרי שמורחת סרום כשהשיער יבש ואחרי כמה דקות משחררת והשיער נראה שעבר בייביליס".

יש לך רבע שעה להתארגן בבוקר - מה תלבשי שתרגישי בו הכי טוב?
"מכיוון שאני חיילת של החיים אני תמיד מתכננת מה אלבש בערב שלפני, לא יצליחו להפתיע אותי, במשך השבוע, כמעצבת פנים אני נמצאת גם באתרי בניה, לכן ווסט שחור/לבן/ג'ינס עם מכנסיים רחבים מפשתן מרגיש לי תמיד נוח ומסודר. אני מוסיפה עגילי חישוק קטנים מזהב, לא מחמיא לי כסף כי אני מאוד בהירה. שרשרת פנינים, משקפי שמש שחורים של סלין שמלווים אותי כבר שנים. תמיד לוק מנצח וקלאסי".

רונית יודקביץ'. דור שרון,
"לפני שש שנים עשיתי בוטוקס במצח מתוך סקרנות ואחרי כמה חודשים ההשפעה עברה ולא חזרתי לעולם"/דור שרון

הפריט הכי יקר שיש לך בארון והאם את מתחרטת לעיתים שרכשת אותו?
"לפני שנתיים רכשתי נעליים של גוצ'י בעלות עקב רחב ודומיננטי ומלבד הפעם שצעדתי איתן בחנות בניו יורק לא נעלתי אותן. נסחפתי אחרי הטרנד וחבל, הן כל כך כבדות ולא נוחות".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"לדעתי גופיית פסים שימושית מאוד של H&M שעלתה לי בסייל 19.90 שקלים".

חנות בחו"ל שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"לאחרונה חנויות יד שנייה איכותיות, וחנויות שאני קוראת להן 'על הדרך'".

ציפורניים - ארוכות או לא מסוגלת לשאת את המגמה?
"אמשיך את המגמה הטבעית שלי בכתבה - קצרות וטבעיות".

עוד בוואלה!

הפריט הכי נוסטלגי בארון של לוסי איוב זה הדבר הכי רומנטי שתשמעו

לכתבה המלאה

מה חטא הטיפוח שלך?
"נראה לכן שיש לי חטא טיפוח? התחלתי לדגמן בגיל 14 ובנובמבר אחגוג 58, תעשו את החישוב ותבינו כמה שגרת הטיפוח נמצאת עמוק בדי אנד איי שלי. לא מסוגלת ללכת לישון עם איפור, תמיד מורחת קרם הגנה, כמה דקות ביום וההרגשה נעימה כל כך, אז למה לוותר?".

איפה את קונה בזול?
"אין לי מקום ספציפי, אני אוהבת לשלב בין מותגים זולים ליקרים ומאמינה שהפריטים המשלימים עושים את ההבדל, הסטייל הנקי והחיבורים הנכונים מנצחים ולא המותג שיהיה הכי נוצץ ונחשק בעולם".

הפריט הכי נוסטלגי שיש לך בארון?
"ג'ינס ליוויס 501 ששמרתי מגיל צעיר"

על מה בחיים לא היית משלמת?
"על אהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully