וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החשיפה המטלטלת: אלין כהן משיקה מחדש את המותג שלה

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 6:05

לאחר הפסקה של שנתיים בהם עברה טלטלה רצינית, אלין כהן שבה למגרש המשחקים המקומי ומשיקה מחדש את מותג הביוטי שהכתיר אותה כאשת עסקים צעירה. מה שלא ציפינו הוא שתהפוך לכלת האירוע, תרתי משמע. מינוס השפתיים, מינוס השתלים - הגרסה החדשה (והמשופרת)של אלין כהן

אלין כהן מדגמנת/יח"צ

אשת העסקים ויוצרת התוכן אלין כהן (21) נכנסה לחיינו בעודה טינאייג'רית בגיל 16 שרק רוצה, מצפה ומוכנה לטרוף את העולם. במהרה הפכה לאימפריית ביוטי, ברמה כזו שאין נערה בארצנו הקטנטונת שלא הכירה את המותג והאושיה "אלין כהן". לצד הפרגונים תוך כדי שהיא נכנסת ל-"under 30" של מגזין פורבס, הביקורות המשיכו לצוץ מכל עבר, בין היתר על השפתיים המטופלות (יש שיגידו יתר על המידה) בגיל כה צעיר,כשבמקביל משווים אותה לאושיה אחרת בקצה השני של העולם, הלוא היא קיילי ג'נר - הן בהזרקות השפתיים והן במותג הקוסמטיקה המשגשג.

אלין כהן לובשת אוריה עזרן. עמרי לוי,
מסתמן: אלין כהן בקאמבק רציני/עמרי לוי

בריאיון של ערן סויסה לחדשות מוצ"ש בערוץ 12 נגלה לנו צד אחר של כהן הצעירה. לפני כשנתיים החליטה לשים סוף לעסק שגלגל מיליונים והחזיק משפחה שלמה בשל הפרעות אכילה לאחר שירדה 18 ק"ג והגיעה למשקל של 47 ק"ג: "הייתי אוכלת כמה כפיות גבינה ואיזה פרי וגם זה היה בכוח... פשוט לא יכולתי, לא רציתי לאכול, לא הייתי מסוגלת". שם החליטה לתת לעצמה מנוחה נפשית בעיקר ונרשמה ללימודי ניהול עסקי במילאנו. תקופה בה חידשה את עצמה גם חיצונית - הורידה שתלי חזה והחלה הליך המסת שפתיים - המוטיב שהפך לסמל המזוהה עם המותג הנושא את שמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלין כהן לובשת אוריה עזרן. עמרי לוי,
אירוע חגיגי בדרס קוד מוקפד - לבן בלבד/עמרי לוי

אמש (יום א') היא השיקה מחדש את המותג אחרי הפסקה ממושכת של שנתיים, הפסקה בה לרגע לא הייתה בטוחה האם בכלל תשוב לתעשייה הקשוחה המקומית. האירוע הגרנדיוזי בסימן חגיגות 6 שנים למותג הקוסמטיקה ומיתוג מחדש, כלל דרס קוד קפדני ברוח התחדשות - לבן, לבן ולבן.

אלין כהן לובשת אוריה עזרן. עמרי לוי,
שמלה תפורה למידותיה של כלת האירוע/עמרי לוי

האורחים נשמעו לקוד הלבוש הנקי ואלין בראשם עם שמלה מבית המעצבת הישראלית אוריה עזרן. שמלת מקסי שישבה פנטסטי על כלת האירוע, בגזרה צמודה באזור הירכיים ועם פתיחה קלה בקו ישר עד הרצפה. עיצוב שצועק את יד היוצרת עזרן - בזכות זוג קאפים מעוגלים, במרכזם שני פסים כסופים לרוחב, שמה שמחבר ביניהם הוא תכשיט כסוף הבנוי משתי אליפסות ויהלום תלוי קטן.

כמו כן, נרשמו גם כתפיות קולר שהשאירו ספייס גדול באזור העליון, לצד פתח קאט אאוט עגול ורחב במיוחד באזור שבין החזה לטבור. החלק האחורי כלל מחשוף גב עמוק במיוחד בצורת וי, שהוסיף ניצוצות מפולפלות ללוק הכלתי הטהור שנוצר עבורה.

אלין כהן לובשת אוריה עזרן. עמרי לוי,
מחשוף גב עמוק במיוחד מבית אוריה עזרן/עמרי לוי

סידור השיער תחת ידו של המעצב לידור חדידה נשאר קלאסי ופשוט - שיער פזור וחלק שהונח מאחורי אוזניה, שחשפו זוג עגילים כסופים של מותג התכשיטים 'קסוטו'. בגזרה התחתונה, נעלה כהן עקבים עבים וגבוהים במיוחד בצבע ורוד בייבי רך. גם המניקור לא התפספס לנו בעין, פרנץ' כסוף שתאם בול לאקססוריז ולאלמנטים המרכזיים של השמלה החגיגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully