וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסקרה של שאנל, הסרום של שיסיידו: 6 מוצרים שבאמת עובדים

זה עולה לנו בבריאות, אבל הפעם אנחנו אופטימיות, חיוביות ומפרגנות בלבד. מכל המוצרים שהצטברו אצלנו לאחרונה, בחרנו רק את הטובים ביותר - אלו שנתנו עבודה ועשו לנו שמח

1. קרם לחות של Origins

origins. יח"צ,
Origins - GINZING ENERGIZING GEL CREAM/יח"צ

מצד אחד - בריחת המוחות מהארץ בשיא של כל הזמנים. מצד שני, קרם הלחות האייקוני של origins עשה עלייה, אז נראה שאנחנו מאוזנים. הקרם, שהוא המוצר הנמכר ביותר של המותג שהגיע לישראל לאחרונה, מכיל מרכיבים שאנחנו מכירות ומעריכות כמו קפאין וג'ינסנג, והם יודעים לתת עבודה - הקרם מעלה את מפלס הלחות בלי להכביד, והוא מושלם מתחת למייק-אפ. למרוח ולגלות שגם העור האפור ביותר נראה כאילו עבר החייאה - והוא עכשיו רגוע, מואר ורענן כמו אחרי שנת לילה רצופה.
כמה? 125 שקלים ל-50 מ"ל, 85 שקלים ל-30 מ"ל.
איפה? בחנויות הפארם

2. מסקרה של Chanel

שאנל. יח"צ,
NOIR ALLURE mascara/יח"צ

מסקרה היא המוצר האחד שהיינו לוקחות איתנו לאי בודד, ושבלעדיו אין לנו פנים לצאת מהבית (ראיתם מה עשינו כאן?). המסקרה המאוד מסויימת הזו של שאנל היא באחריות הטובה ביותר שניסינו אי פעם, ואנחנו מדברות על ותק מאד מרשים בתחום הנפת הריסים. הכל שם עובד נכון - ידית נוחה שנשלפת מהמכסה המגנטי בלחיצה, מברשת דקיקה שמגיעה לכל זווית, מינונים מדויקים של חומר שלא מזמנים גושים, ופורמולה שחורה מבריקה אבל לא דרמטית מדי שמפרידה את הריסים, מרימה אותם, ומשאירה אותם במצב המפואר הזה במשך שעות ארוכות.
כמה? 215 שקלים.
איפה? בחנויות המותג.

3. סומק סטיק של קליניק

קליניק. יח"צ,
CHUBBY STICK CHEEK COLOUR BALM/יח"צ

גווני הסומק החדשים מסדרת הצ'אבי סטיק של קליניק יארגנו לכן מראה אפרסקי ופרשי באפס מאמץ, בכמה מריחות ובלי לפספס. בדקנו, ושום אביזר לא יעשה טוב את עבודת הטשטוש כמו האצבעות: שני ווישים עם הסטיק שנמס על הלחיים, כמה מריחות עדינות - והנה, לחיים שנראות כאילו חזרו מחופש ארוך. העמידות בינונית, אולי בגלל המרקם הרך במיוחד, אבל הטאצ'אפים שלא מחייבים אפילו מראה הופכים את התחזוקה לפשוטה ביותר.
כמה? 165 שקלים.
איפה? בחנויות המותג, באתר וברשתות הפארם הנבחרות.

4. היילייטר, סומק וברונזר של ארמני ביוטי

ארמני ביוטי. יח"צ,
Armani Beauty - fluid sheer glow enhancer/יח"צ

ז'אנר אהוב עלינו במיוחד הוא האיפור המרומז - הוא שם, אבל הוא לא צועק את זה. מנוהל, אבל לא מוגזם. טוב לנו בקיץ, טוב לנו בכלל. מוצר שמדגים יפה את הלוק הוא ה-fluid sheer של ארמני - היילייטר, סומק וברונזר במוצר אחד רב תכליתי. הוא עובד גם כצללית עדינה, גם כתוספת למייק-אפ, או פשוט ככה כמו שהוא, על עצמות הלחיים. דקיק ולא מורגש על העור, ונותן בוסט יפה של גוון וזוהר טבעיים - משהו שבין מואר ושקוף לשזוף קלות. המרקם נוזלי מאוד, הרחיקו מהטי-שירט הלבנה.
כמה? 230 שקלים.
איפה? להשיג בחנויות המותג בקניון רמת אביב ובסופר פארם גאלרי בראשל"צ.

עוד בוואלה!

זאת המסכה לשיער הכי טובה שיש בשוק כרגע - אבל יש קאצ'

לכתבה המלאה

5. קרם עיניים של Kiehl's

קילס. יח"צ,
Kiehl's - Super Multi Corrective Cream/יח"צ

Kiehl's, המותג הניו יורקי שמשחרר מוצרים מעולים בזה אחר זה, לא מאכזב גם עם קרם העיניים החדש. מה יש לומר - לפעמים קרם טוב הוא פשוט כזה. עשיר מאוד אבל לא הופך לפירורים, נספג מהר אבל מחזיק את העור העדין רווי במשך שעות גם באוויר הממוזג היבש, ובא טוב גם כבסיס לקונסילר. תכלס, זה כל מה שאנחנו מבקשות מקרם העיניים שלנו.
כמה? 259 שקלים ל-14 מ"ל.
איפה? בחנויות המותג.

6. זוג הסרומים החדש של שיסיידו

שיסיידו. יח"צ,
SKIN FILLER BIO-PERFORMANCE SERUMS/יח"צ

זוג הסרומים החדשים של שיסיידו לא מתאים לכל אחת - לא במענה לצורך ובטח לא במחיר. אבל אם את סקרנית לנסות את הטכנולוגיה החדשה ביותר בעולמות האנטיאייג'ינג ויש לך 1,200 שקל פנויים לממן את הדחף הזה, זהו בהחלט המוצר הנכון להשקיע בו.

עוד לא נולד המניאק שיעצור את הזמן, אבל בשיסיידו מנסים. בטכנולוגיה שמבטיחה להיות הדבר הכי קרוב לאפקט של מילוי חומצה היאלרונית, פיתחו שם שני סרומים משלימים ליום וללילה, שאמורים לדחוס את מולקולות החומצה ואז להרחיב אותה, כדי לספק את הנפח והגיהוץ הנחשקים בלי להזריק.

נסיינית שכבר בדקה מוצרי אנטיאייג'ינג אחד או שניים או מאה בחייה מדווחת שהסרומים אווריריים, נעימים עד מאד ונספגים בקלות, ומשאירים אחריהם גימור חלק. האם הקמטים התמלאו כמובטח? בואו נתאם ציפיות - שינוי היסטרי אין. מה כן יש? הקמטוטים העדינים יותר, בעיקר אלה שבמצח, היטשטשו בצורה ניכרת, העור מרגיש גמיש יותר ונראה בוהק ורענן - וזה לא מעט. נראה שאת אפקט המזרק, לטוב וגם לרע, הטכנולוגיה עדיין לא הצליחה לגמרי לחקות, ומבחינתנו זה בסדר גמור.
כמה? 1,200 שקלים.
איפה? בחנויות הפארם המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully