וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא עדיין במלאי: השמלה החצופה הזו כבשה את ליבנו

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 8:35

מכירות את זה שאתן נתקלות בבגד ומאז הוא רודף אתכן? לא נותן לכן מנוח? אז השמלה החלומית הבאה היא הדוגמה הקלאסית. לאושיות הנכונות היא כבר הגיעה ובראשן היילי ביבר - ויש לכך סיבה טובה

יש משהו בשמלה לבנה טובה באמת, שברגע שנתקלים בה המגנט הטבעי בגוף מתחיל לפעול על טורבו, לא משנה כמה פעמים תנסי להתעלם מנוכחותה. שיטוט מהיר בפיד האינסטוש הציף בפנינו את אחת השמלות הטובות ביותר שראינו לאחרונה, כזו המיוצרת בול לימי קיץ שטופי שמש.

מה שהתחיל כלוק תמים של היילי ביבר, בין היתר זה שבגללו החלו שמועות ההריון, הפך במהרה לפריט הבא בסל הקניות גם שלנו. הביברית פופרצה בשמלה מבית Frankies Bikinis (160 דולר ולמרבה הפלא עדיין במלאי) מעט שקופה וצמודה באזור הבטן, בעיקר עקב אפקט המחוך.

זו כנראה אחת השמלות הכי מתקתקות שתראו הקיץ, עטופה בוייב רטרו ממכר. מדובר בעיצוב הכולל כמה אלמנטים שבמראית העין נראים נורא צפופים, אך במבט אחד מתעמק הכל מסתדר. המוטיב המרכזי הוא כמובן חצי מחוך מובנה באזור הבטן, כזה שנגמר בסיומת חדה וגבוהה בעצמות האגן ונותן דגש מדויק לטליה הנשית.

המחוך המובנה, או דמוי המחוך הצמוד יותר של השמלה מגיע בהמשך ישיר לזוג קאפים מלאי כיווצים ועיטורי בד על החזה וכך גם בחלק האחורי, באזור הגב. רוב הדגמים מגיעים עם שרוכים קדמיים הנקשרים מהאזור העליון ומוסיפים לעוצמתיות המיושנת של השמלמלה עם ניחוח צרפתי תקופתי. בנוגע לכתפיות, נרשמו עד כה המון כתפיות עבות בפרופורציה למבנה השמלה, כאלה שניתן גם "בטעות" להפיל בשנייה וללכת על המראה השובב והמתוק.

שמלה לבנה קצרה. אינסטגרם loydicarrion, צילום מסך
היא לא נותנת לנו מנוח/צילום מסך, אינסטגרם loydicarrion

ביחס לחלק העליון, אזור החצאית מלא עקב נפח הנוצר בעזרת בטנות טול, אך הוא בעיקר מתאפיין ביותר רוגע, חלק, ללא העיטורים המרופטים שנראים בולטים מאוד לעין בחלק העליון והעמוס של השמלה. באופן מפתיע, למרות שמדובר ספציפית בפריט לבן, נראה שישנה שקיפות עדינה מאוד היוצרת צללית ערבה. כאמור, השמלה במבט חטוף וראשוני יכולה להיראות מעט עמוסה ואולי אפילו ילדותית - אבל כל האלמנטים המאחדים אותה, כולל השקיפות, יוצרים פיס חצוף ונשי בטירוף ויחד עם זאת מנומס וקיוטי.

מעבר לעובדה שהצבע הלבן מסמל טוהר, אופטימיות ופתיחות הוא עלול לשדר מסרים אנטי חברתיים, מרוחקים ולא ידידותיים במיוחד, אך כאן לא זה המקרה. הסגנון הבוהמייני הזה יכול בקלות לעבוד במגוון סיטואציות בשעות היום וגם בלילה והסוד הוא כמובן לדעת לשלב אותו נכון. זוג סנדלים עדינים יעבדו מעולה, אך אנחנו לא שוללות סניקרס (אפילו ממליצות) לצד ז'קט ג'ינס למזגן הקריר של המשרד. הנקודה היא לא להעמיס יתר על המידה, השמלה היא פול פאוור גם ככה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully