וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלוננה על בגד הים שקנתה - וקיבלה תשובה מביכה במיוחד

15.8.2023 / 0:02

לינדזי הלכה לחוף הים עם חברתה ואחרי כמה שעות היא חשה שבגד הים שלה נמתח ושהאזורים האינטימיים שלה נחשפים לכל. היא מיהרה להתלונן לחברת בגדי הים- שהביכו אותה מאוד בתשובה שלהם

חמש עובדות על בגדי ים/מערכת "אסור לפספס"

מי לא מכירה את התחושה הזאת במהלך יום של בילוי בבריכה או בים שפתאום את מרגישה שבגד הים פשוט חושף קצת יותר מדי. זה נגמר בדרך כלל בצורה טובה, אלא שאישה אחת חשה ממש שלא בנוח אחרי החוויה שלה עם בגד הים החדש שקנתה והחליטה להתלונן.

לינדזי הבריטית רכשה את בגד הים באתר פיר סווימוור. היא התרגשה מאוד ללבוש אותו, אבל מהר מאוד הסיטואציה התהפכה. "הוגינה שלי כל הזמן יצאה החוצה", היא כתבה בתלונה לחברה והסבירה: "לבשתי את בגד הים היום, והוא כל הזמן נמתח לי. לבשתי אותו רק לכמה שעות, הוגינה שלי כל הזמן ברחה החוצה, זה אמור להמתח ככה?". בנוסף היא צירפה תמונה שלה וכתבה: "ככה זה נראה, זה היה נראה רע ומביך. במבט ראשון זה היה בסדר, אבל אחרי זה זה נראה כל כך רע".

רואים מה הבעיה?

הגישה תלונה על בגד ים. lyndseybrown_, צילום מסך
הגישה תלונה על בגד ים/צילום מסך, lyndseybrown_
הגישה תלונה על בגד ים. lyndseybrown_, צילום מסך
וגינה שלי כל הזמן ברחה החוצה, זה אמור להמתח ככה?/צילום מסך, lyndseybrown_

נציגת חברת פיר סווימוור הגיבה בנימוס לתלונה שלה, והסבירה שכל הבעיה הייתה בטעות שלה: "אנחנו מתנצלים שהרגשת נבוכה בבגד הים שלך. הסתכלתי בתמונה ששלחת ואני מאמינה שפשוט לבשת אותו הפוך. בגד הים צריך להראות ככה - אמורה להיות תווית מזהב על בגד הים שצריכה לשבת על הגב שלך, והצד הדק יותר אמור לשבת על הכתף שלך, אני מקווה שזה יעזור".

תגובת החברה על התלונה נגד בגד הים. lyndseybrown_, צילום מסך
תגובת החברה על התלונה נגד בגד הים/צילום מסך, lyndseybrown_

צילומי מסך של השיחה הקורעת הועלו לטוויטר על ידי החברה של לינדזי כבר ב-2019, אך הפכו לויראלים שוב לאחרונה הפוסט צבר יותר מ-125 אלף לייקים ויותר מ-26,000 ציוצים מחדש.

ההסבר שלה

ככה נראה בגד הים לפני האלכוהול ואחרי. lyndseybrown_, צילום מסך
ככה נראה בגד הים לפני האלכוהול ואחרי/צילום מסך, lyndseybrown_

לינדזי הסבירה יותר מאוחר את שקרה: "הלכתי לחוף הים כשאני לובשת את בגד הים כמו שצריך - שתיתי יותר מדי, הלכתי לשירותים כמה שעות לאחר מכן ושמתי את בגד הים הפוך בלי ששמתי לב. אחרי זה העיפו אותי משם כי חשבו שאני שיכורה, ולא פרוצה. רציתי פיצוי, אבל גיליתי שזאת טעות שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • בגד ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully