וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיהיה לכם יום כתום: עפנו על בגד הים המשגע של עומר נודלמן

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 6:40

הטוטאל לוק הכתום הבא של עומר נודלמן גרם לנו רגע להזיע ולא, לא בגלל החמסין בחוץ. ככל הנראה אין דבר שיכול להיראות עליה רע, אבל אם זה לא מה שגורם לכן לרצות לכרטס במיידי לאיטליה אז מה כן? וחכו שנגיע לעליונית

עומר נודלמן/יח"צ, מאי ויצמן

חום יולי-אוגוסט כמעט מאחורינו תודה לאל, אך כמובן שזה ממש לא הקץ לחופשות הקיץ הפוטוגניות. מי שנהנית במזגן יכולה להתרפק על החופשות של חברותינו הישראליות ובראשן עומר נודלמן שמסחררת בלוקים משגעים במגןן יעדים אטרקטיביים באירופה.

עומר נודלמן. אינסטגרם __omernudelman__, צילום מסך
עומר במכלול פיסים מדויקים על פלטת הכתום/צילום מסך, אינסטגרם __omernudelman__

נודלמן (25) זכתה לבלות כמה ימי קיץ במונקו, כמה באיטליה וכמובן שהפיד התמלא בלוקים ספק מעוררי השראה, ספק קנאה (הכי מפרגנות לך). הסטורי האחרון שלה היווה מכלול פיסים מדויקים על פלטת הכתום - בגד ים שלם מבית המעצבת שני שמר (1,150 שקלים) הכולל זוג קאפים מפוספסים באותו הגוון וההיי לייט, קו מפשעות גבוה, שנותן את הטון הסקסי של בגד הים - רכיב חשוב עבור מי שמחפשת פיס שלם ועם זאת לשמור על ליין נשי ומחטב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קולקציית בגדי הים והריזורט של שני שמר לקיץ 2023. אלון שפרנסקי,
עפנו על הבגד ים, אבל על העליונית - לא פחות!/אלון שפרנסקי

לבסיס הכתמתם הראשון, התווספה עליונית משגעת וקלילה שיכולה להיות אופציה מעולה ויעילה לכל חופשה בערך. מדובר בשמלת חוף באורך מקסי בצבע כתום בהיר, מתוך קולקציית רדי טו וור של שמר גם כן (1,215 שקלים). השמלה מגיעה בטקסטורה חצי שקפקפה, לצד אלמנטים נוספים שהופכים אותה ליותר מסתם שמלת חוף רנדומלית.

קולקציית בגדי הים והריזורט של שני שמר לקיץ 2023. אלון שפרנסקי,
סליחה, איפה מכרטסים לפוזיטנו כאן? שני שמר קיץ 2023/אלון שפרנסקי

השמלה מעוצבת בשלושה דירוגים לרוחבה, בתוספת כפתורים קטנטנים שיכולים להישאר פתוחים כעליונית או להיסגר במידה ואתן רוצות להיות קצת יותר מדוגמות. הפיס כולל שרוולים ארוכים ורפויים, בסופם מתווספת קשירת שרוכים יפה שמשאירה את קצה היד פתוחה ומאווררת, הכל בניחוחות העיירות האיטלקיות הקסומות לצד טעמי יוקרה מסוגננים סטייל "הלוטוס הלבן", לשם כיוונה שמר בקולקציית הקיץ החדשה שלה.

מי שעוד נראתה נופשת ולובשת את שמלת החוף המוצלחת היא שונית חמד, שנמצאת בימים אלו בקאן עם בנותיה. היא שילבה את הפיס הכתמתם עם ביקיני כתום של שני שמר - חזיית קאפים ותחתוני קשירה ושדרגה עם כובע קש בהיר.

שונית חמד לובשת שני שמר. אינסטגרם shunithemed, צילום מסך
שונית חמד נופשת ובוחרת בכתום/צילום מסך, אינסטגרם shunithemed

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully