וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשות דור ה-Z מוותרות על חזיות בטרנד ויראלי חדש: "תשחררו אותם!"

24.8.2023 / 0:02

נשות דור ה-Z מאמצות את טרנד היציאה מהבית ללא חזייה - ונראה שההחלטה מעוררת סערה ברשת. אתגר ה'ללא חזייה' הפך ויראלי וצבר כבר למעלה מ-9 מיליון צפיות. זה אולי נשמע מעט מיני, אבל אין זו המטרה

דור ה-Z הולכים ללא חזייה/tiktok.com/@vaninileon

בשנים האחרונות חלה גדילה בכמות הנשים שמתוודות כי הן יוצאות מהבית ללא חזייה - וכעת נראה שהתופעה מתרחבת וצוברת תאוצה ברשתות החברתיות. להאשטאג "בלי חזייה" (No Bra) יש יותר מ-600 מיליון תגיות בטיקטוק - ונשים חולקות שם את הלוקים שלהן כשהן יוצאות בלי ומרגישות בלי. מה שככל הנראה הביא לטרנד הזה הוא האשטאג אחר, אתגר הללא חזייה (nobrachallenge) שהפך ויראלי וצבר למעלה מ-9 מיליון צפיות. זה אולי נשמע מעט מיני, אבל אין זו המטרה של הטרנד. נשים חולקות איך הן נראות בלבוש משוחרר והטרנד מסייע לנרמל צורות שונות של החזה הנשי.

יוצרת תוכן בשם Vaninileon הפכה לוויראלית כששיתפה שהיא תנסה להסתובב ללא חזייה במשך כל השבוע. "יש לי ציצים גדולים עד בינוניים, ואני רוצה לנסות ללכת בלי חזייה לפחות שבוע אחד", היא אמרה בסרטון. היא הסבירה שהיא לא אוהבת ללבוש חזיות בקיץ כי זה הורס את הלוק שלה. "בכנות, בכל חלק עליון חמוד, הן גלויות לעין", היא אמרה על החזיות.

נענית לאתגר:

הטיקטוקרית צברה מיליוני צפיות ואנשים פרגנו לה על ההחלטה. "אני אעקוב אחר המסע שלך בעניין רב", הגיבה אחת ואחרת הוסיפה: "תאמיני לי כשאני אומרת שאף אחד לא ישפוט אותך לרעה". "תנו להם להיות חופשיים!" כתבה אחרת.

כמובן שלא כל דור ה-Z עם הג'ינס הנמוך מתלהב מהרעיון. יוצרת הטיקטוק, לייסי קלייר, צילמה סרטון כשהיא ללא חזייה, לבושה בחולצה לבנה, כדי להראות שללכת בלי חזייה הוא לא פתרון שמתאים לכל אישה. הסרטון צבר מיליוני צפיות ונשים רבות שיתפו שגם אם היו רוצות, הן לא מרגישות שהחזה שלהן בנוי להסתובב בלי. "שלי קטנטנים, אבל הם פרודים", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "שלי נראה כמו אוהל ענק". "העובדה שלכל כך הרבה נשים יש את אותה בעיה, גורמת לי להרגיש פחות לבד", כתבה אחרת.


עוד בנושא:
5 דרכים בהן החזייה שלכן פוגעת בבריאותכן - וכיצד לתקן זאת

"אומרים לי שזה לא הולם שאני לא לובשת חזייה בפומבי. זו התשובה שלי"

עבור לייסי קלייר זה פחות עבד:

הפסיכולוגית קרלי דובר הסבירה שהטרנד הוא "הצהרה" גדולה של נשים צעירות. "מבחינה רגשית ופסיכולוגית, אי לבישת חזייה יכולה לבוא לידי ביטוי כהצהרה לגבי איך את רוצה להציג את עצמך לעולם וגם איך את רוצה לכסות חלקי גוף נורמליים מאוד", אמרה. לדבריה, נשים רבות מרגישות "משוחררות" מכך שאינן לובשות חזייה - וזה סימן מעודד לנשים צעירות שרוצות להחזיר את "הכוח" לידיים שלהן.

דובר הסבירה שטרנד הללא חזייה הוא גם דבר חיובי מאוד עבור אלו שבוחרות לאמץ אותו. "אני חושבת שכל דבר שמאפשר לאנשים להציג את עצמם לעולם כפי שהם היו רוצים הוא בסופו של דבר מועיל. זה יכול להיות מעצים ומשחרר ללכת ללא חזייה - אז אם דור ה-Z חוקר את המשמעות של חזיות עבורם, אני קוראת להם להמשיך לחקור".

  • עוד באותו נושא:
  • דור ה-Z

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully