וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את אלו, אבל בדיוק: הנעליים החמות שימשיכו אתכן גם לסתיו

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 9:08

העיצוב הפייבוריטי של Dear Frances מציג שילוב מוקפד של מגמת הבלט-קור עם מגמת היוקרה השקטה. אלו נעלי הרשת הספציפיות שנמצאות בטופ מבחינת נראות בפיד והן מתאימות (כמעט) לכל לוק

קיץ 2023 הביא לדסק האופנה של מערכת וואלה אי אילו טרנדים עונתיים, מנעלי קרוקס אימתניות, דרך שמלות שקופות ועד בגדי ים קטנטנים, אבל כעת כשאנחנו לקראת קו הסיום ניתן להבחין בפריט בולט ששורד כבר תקופה בטופ מבחינת נראות בפיד: נעלי הרשת השקופות של Dear Frances.

על פניו, דגם ה-Balla Mesh המבוקש (1,768 שח) שהפך לאובססיה בקהילת הפאשניסטות נראה די פשוט עד אנמי בעודו מציג צללית בלרינה בובתית על עקב שטוח. אבל כשזוג נעליים כה צנוע למראה מצליח לנצח בנוקאאוט מתחרים לבשורה מטעם בתי אופנה נחשבים כמו אזדין אלאייה, Khaite ו-The row, יש לצלול לעומקם של דברים וזה בדיוק מה שקורה פה עכשיו.

העיצוב הפייבוריטי של Dear Frances מציג שילוב מוקפד של מגמת הבלט-קור עם מגמת היוקרה השקטה, כשהרשת הצפופה נראית כמו טקסטיל שקוף, אך עדיין נושאת את תכונת האווריריות המתבקשת במזג אוויר לוהט. יחד עם הסילואטה השקטה והגוון הוורסטילי מתקבל שיק שמתאים כמעט לכל לוק, ובתרגום למזג האוויר המקומי - גם לכל לוק סתווי.

מי שמובילה את הלייבל הלונדוני Dear Frances מאז הקמתו ב- 2016 היא ג'יין פרנסס, ילידת אוסטרליה, שלמדה עיצוב נעליים באיטליה ולאחר מכן התמחתה במפעל נעליים משפחתי, שם זכתה להכיר מקרוב את סודות ייצור הנעליים בארץ המגף. "כעסק משפחתי, הם היו נלהבים מהמלאכה המסורתית של ייצור נעליים ומהטכניקות שנמסרו להם מדורות של סנדלרים מקומיים. התמזל מזלי להיחשף לזה וללמוד על התהליכים הרבים הנלווים לייצור נעליים בעבודת יד", סיפרה ג'ין בראיון לקוסמופוליטן סמוך להשקת הקולקציה הראשונה.

הגישה המודרנית של המותג מתמקדת בזהות המשלבת אסתטיקה פיסולית וקווים רכים לצד גוונים ניטרליים וטקסטורות בעלות עומק. כתב ידה המגובש של המעצבת הצעירה הקנה לה מתחילת הדרך מעריצות נלהבות כמו בלה חדיד, סיינה מילר, קאיה גרבר, מרגו רובי, זואי קרביץ, קנדל ג'נר, ג'יג'י חדיד ומפורסמות מסוגננות נוספות אשר נשבו בצלליות המינימליסטיות ובאיכות המלוטשת.

עוד בוואלה!

מכסות טפחיים: הלבשה תחתונה א-סקסית זה הדיבור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully