וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינס נמוך, טופ קטן: אמרטה בסטריט סטייל מרים

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 13:32

אמילי רטאייקאוסקי ממשיכה לשגע את צלמי הפפראצי, והפעם - לוק רותח בהשראת הניינטיז. טופ קטן קטן (מינוס חזייה), ג'ינס מגניב ונעליים שפעם היו סמל סטטוס

נדמה שהבילוי היומי של אמילי רטאייקאוסקי עם הכלב הפך להיות חלק קבוע מהלו"ז של צלמי הפפראצי בניו יורק. הם יודעים בדיוק איפה לעמוד ובאיזה רחובות רטאייקאוסקי עושה 'רונדלים' עם כלבה, והיא מצידה מספקת (בכל פעם) את הסחורה כשהיא לבושה בסטריט סטייל סקסי.

תודה לאל את אפיזודת הג'ינג'ית שלה היא סיימה ושבה לשיערה הברונטי המשגע וכמו שעשתה לא פעם בעבר - שאבה השראה מפריטים אייקונים מהניינטיז. הבסיס להכל, על אף שהג'ינס המכובד די מסתיר אותן היו נעלי הטימברלנד החומות שנעלה - 264 דולר, וכן, יש כאלו שעדיין נהנים מנעלי העור הכבדות ומידי פעם הן אף חוזרות לרגע תהילה קצרצר.

למעלה נרשם טופ גופייה קצרצר בלבן של המותג henne ב-1559 דולר אותו קיפלה פנימה ואף ויתרה על החזייה, דבר שלא היה נסתר מן העין. כזו היא אמרטה. עומס שרשראות מטריפות עם תליונים עגולים דומיננטים בזהב ובכסף, עגילי חישוק ב-120 דולר, משקפיים מלבניים ומנומרים בגווני חום של ולוט קניון ב-227 דולר וההיילייט של הלוק - המכנסיים.

ג'ינס אוברסייז לבן צחור עם שליץ קידמי של henne גם כן (178 דולר) שנתן במה לנעליים ומעליו נקשרה חולצת ג'ינס תואמת בלבן ב-151 דולר. הצללית המשוחררת והוויב הלא מתאמץ הזכיר מעט את אופנת ה-R&B של הניינטיז, קצת TLC בימי הזוהר - חלק עליון נשי במקסימום וחלק תחתון גברי. אהבנו מאוד, ניפגש בסיבוב הבא.

עוד בוואלה!

זה בסדר, היא עירומה למטה: אמילי רטאייקאוסקי נלחמת בלחות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully