וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיפה אותם באוויר: בר רפאלי מטמטמת בשמלה שחורה

לאירוע המדובר של התעשייה האווירית לטובתו איחדו כוחות בר רפאלי וארז טל הגיעה הדוגמנית המצליחה בשמלת סטרפלס שחורה מופלאה. בלי התחכמויות, קלאסית - מנצחת ורק קיק אחד קטן באיפור

לא מעט הכנות נעשו לאירוע הגדול של התעשייה האווירית שנערך אמש (ראשון) שחגג 70 שנה להיווסדו עם הופעות של גדולי האמנים מריטה, נינט, נועה קירל, מירי מסיקה וברי סחרוף. את האירוע הנחו ארז טל ובר רפאלי ששילבו כוחות כמו בימי האירוויזיון ואף הנחיתו את איתי לוי במטוס - מופע של מיליוני שקלים עם כל הפירוטכניקה האפשרית ככל הנראה ורפאלי אחת שתמיד מספקת את הסחורה.

בר רפאלי. אינסטגרם סיימון אלמלם, צילום מסך
מטריפה בשמלת סטרפלס שחורה של the row/צילום מסך, אינסטגרם סיימון אלמלם

המנחה כיבדה את המעמד והגיעה בשמלה סטרפלס שחורה ומנצחת באורך מקסי עם שסע מאחור. גזרה מחמיאה מבד ניילון חובק גוף מהקולקציה החדשה של the row, המותג הנחשק של האחיות אולסן.

השמלה, מדגם sauble נמכרת בעלות 5,990 שקלים באתר של פקטורי 54, ומגיעה עם שתי כתפיות דקיקות שמתחברות למחשוף המרובע, אותן ניתן לשלוף בכל עת כפי שבחר הפעם לעשות הסטייליסט הצמוד של רפאלי סיימון אלמלם.

צוותו גם סנדלים שחורים דקיקים על עקב גבוה עם קשירה בקרסול וניתן 'קיק' קטן ושובב בגזרת האיפור-שיער. אייליינר חתולי אך מעושן במקצת שנתן מראה דרמטי יותר תודות למורן 'מילקי' המאפרת של הכוכבת שהתכתב יפה עם חצי הקוקו הכיפי שעיצב לה אדיר יעקבי.

עוד בוואלה!

בר רפאלי לבשה מטפחת - וזה היה מושלם

לכתבה המלאה
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
בתהליך - אייליינר חתולי מטריף/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי. אינסטגרם אור לוזון, צילום מסך
וכמה תעלה הדרס? 5,990 שקלים באתר של פקטורי 54/צילום מסך, אינסטגרם אור לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully